Praktyki energetyki - odczyt licznika i prognozy

Data: 2011-11-27 20:23:35
Autor: Stokrotka
Praktyki energetyki - odczyt licznika i prognozy

Miałam kłopoty z enegetyką.
Od 3 lat nie otszymałam rozliczenia takiego ,
żeby się zgadzało ze stanem licznika i cenami.
Oszukują nagminnie dopisując całkiem z palca rahunki.

Np płace w teminie rahunki pszedpłatowe od popszedniego okresu rozliczeniowego (wżesień) do np stycznia. W styczniu stwierdzam, że pszekroczyłam prognozy.
Płacę więc wszystkie rahunki pszedpłatowe, jakie mam następne, czyli luty , by nie mieć długu w energetyce.
Następnie, gdy już nie mam wydruku do zapłacenia, a prąd ciągnę, spisuję licznik i w energetyce upominam się o rozliczenie i rozsądne pszedpłaty.
Oni źle policzyli, niezgodnie z popszednimi latami, ale ja mam kłopot, a oni utrudniają życie jak mogą, muszę drugi raz biec po kwit itp, pszeciągają sprawę o miesiąc.
W końcu wydobywam wydruk do zapłacenia, inaczej jest trudno płacić, a jest on zawyżony o jakieś 100zł, ale płącę, licząc, ze kwota będzie uwzględniona pszy rozliczeniu wiosennym.
W końcu jest czas "masowego" rozliczania.
Rahunek znowu absurdalny, z dopisaną z sufitu fakturą,
 po interwencji zmniejszony o około 70zł,
więc żądm rozliczenia na piśmie, bo mi się  wyliczenie nie zgadza.
Piszę do jednostki wyższej, a oni bezczelnie pszysyłają mi (po jakiś 3 mejlah, w kawałkah) rozliczenie w kturym czytam mniej więcej 100Kwh - 80kwh = 200 kwh(podpisane pszez p. Dorote Parol).
I jestem bezsilna na tę mafię, bo nie mogę zmienić na innego dostawcę, bo tu nie ma takiego (Wołomin).

nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

Data: 2011-11-27 15:59:51
Autor: witek
Praktyki energetyki - odczyt licznika i prognozy
On 11/27/2011 1:23 PM, Stokrotka wrote:

idz sie zaszczel.
..

Data: 2011-11-27 20:30:25
Autor: Stokrotka
Praktyki energetyki - odczyt licznika i prognozy
Kiedyś wcześniej napisałam skargę do jakiejś instytucji z boku, po tej interwencji, cofnęli mi opłatę z sufitu, niewielką na około  1,60zł  dawno dawno temu, oni policzyli za list, za wysłanie do mnie wydruku, bo drugi wydruk - komplet wzięłam do ręki w zakładzie.
Ale  ten wydruk z listu był błędny, po za tym ja co miesiąc płacę opłatę stałą za posiadanie energi, więc oni nie mają prawa pobierać opłaty za obsługę klienta, bo i tak za to płacę.
A zauważyłam, że te lewe opłaty (extra faktury z sufitu) są dopisywane po każdej wizycie w BOK, czyli oni dopisują bezczelnie za obsługę - a to jest opłacone w opłacie stałej.
Nie ide  do sądu, bo prawo w Polsce nie obowiązuje, w sądzie do mnie stszelano, tam jest ta sama i taka sama mafia jak w energetyce.