Praktyki gazowni z rachunkami

Data: 2011-11-22 13:48:08
Autor: Michal Jankowski
Praktyki gazowni z rachunkami
To działa w obie strony. Ale zaniżone prognozy TEŻ się nie podobają
klientom.

Przy zuzyciu np. 200 zł miesięcznie i prognozach 100 zł oraz
wyliczeniu dopłaty (bezodsetkowej!) 600 zł po pół roku, klient nie
myśli 'ale fajnie, miałem darmowy kredyt', tylko 'ale dranie, skąd ja
im teraz 600 zł wezmę'.

Ja mam z reguły za prąd niedopłatę w lecie i nadpłatę w zimie, bo ich
modele prognozują dużo większe zużycie w zimie, a ja mam większość
zużycia na grzanie wody do mycia, co od pory roku zależy słabo.

  MJ

Praktyki gazowni z rachunkami