Praktyki homoseksualne skracają życie

Data: 2012-08-07 19:51:03
Autor: abc
Praktyki homoseksualne skracają życie
- Istnieje związek między stosunkiem seksualnym osób tej samej płci a
przedwczesną śmiercią - powiedział Kearney w popularnym programie
telewizyjnym Scotland Tonight.

- Nie chodzi wcale o to, że Kościół katolicki po prostu w to wierzy, ale
istnieją przytłaczające fakty medyczne, które to sugerują - dodał dyrektor
Katolickiego Biura Szkockich Mediów.

Kearney zwrócił uwagę, że wokół twierdzeń abp Tartaglii panuje coś w rodzaju
zmowy milczenia. Jego zdaniem elity ignorują medyczne dowody na to, że seks
z osobami tej samej płci jest niebezpieczny i szkodliwy.

"Dlaczego nie można debatować? Jaki jest powód? Dlaczego nie możemy
prowadzić dyskusji, takiej, jak np. w przypadku palenia papierosów, picia
alkoholu, nadmiernego jedzenia czy uzależnienia od narkotyków, gdy chodzi o
szkody dla zdrowia ludzi?" - pyta retorycznie Peter Kearney.

Jak podaje Life Site News, liczne badania naukowe, przeprowadzone na
przestrzeni lat, wskazują, że praktyki homoseksualne przyczyniają się do
wielu chorób i przedwczesnej śmierci.

Dobrym przykładem jest raport dr Johna R. Diggsa, zatytułowany "Zagrożenia
zdrowia związane z seksem gejowskim", który ujawnił, że seksualne relacje
między członkami tej samej płci, prowadzą do urazów fizycznych, zaburzeń
psychicznych, a nawet skrócenia życia aż o 20 lat.

Diggs stwierdził, że ??jest "jasne, że istnieją poważne skutki medyczne w
stosowaniu takich praktyk".

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/praktyki_homoseksualne_prowadza_do_smierci_23111

Data: 2012-08-07 11:31:00
Autor: Marek
Praktyki homoseksualne skracają życie
On Aug 7, 7:51 pm, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
- Istnieje zwi zek mi dzy stosunkiem seksualnym os b tej samej p ci a
przedwczesn mierci - powiedzia Kearney w popularnym programie
telewizyjnym Scotland Tonight.

- Nie chodzi wcale o to, e Ko ci katolicki po prostu w to wierzy, ale
istniej przyt aczaj ce fakty medyczne, kt re to sugeruj - doda dyrektor
Katolickiego Biura Szkockich Medi w.

Kearney zwr ci uwag , e wok twierdze abp Tartaglii panuje co w rodzaju
zmowy milczenia. Jego zdaniem elity ignoruj medyczne dowody na to, e seks
z osobami tej samej p ci jest niebezpieczny i szkodliwy.

"Dlaczego nie mo na debatowa ? Jaki jest pow d? Dlaczego nie mo emy
prowadzi dyskusji, takiej, jak np. w przypadku palenia papieros w, picia
alkoholu, nadmiernego jedzenia czy uzale nienia od narkotyk w, gdy chodzi o
szkody dla zdrowia ludzi?" - pyta retorycznie Peter Kearney.

Jak podaje Life Site News, liczne badania naukowe, przeprowadzone na
przestrzeni lat, wskazuj , e praktyki homoseksualne przyczyniaj si do
wielu chor b i przedwczesnej mierci.

Dobrym przyk adem jest raport dr Johna R. Diggsa, zatytu owany "Zagro enia
zdrowia zwi zane z seksem gejowskim", kt ry ujawni , e seksualne relacje
mi dzy cz onkami tej samej p ci, prowadz do uraz w fizycznych, zaburze
psychicznych, a nawet skr cenia ycia a o 20 lat.

Diggs stwierdzi , e ??jest "jasne, e istniej powa ne skutki medyczne w
stosowaniu takich praktyk".

Wi cejhttp://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/praktyki_homoseksualne_prowadz...

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Data: 2012-08-07 11:33:37
Autor: Marek
[...]

Kiedys czytalem, ze ludzie chorujacy na raka prostaty, rzadziej
umieraja na raka pluc.

Data: 2012-08-07 20:03:56
Autor: jerzy.n

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:502155d9$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
- Istnieje związek między stosunkiem seksualnym osób tej samej płci a
przedwczesną śmiercią - powiedział Kearney w popularnym programie
telewizyjnym Scotland Tonight.

Czego się czepiasz jeszcze żyjesz ....:-))

Data: 2012-08-07 20:06:40
Autor: Grzegorz Z.
Praktyki homoseksualne skracają życie
"Patriotyzm" jeszcze bardziej, zwłaszcza ten motywowany religijnie.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-10 19:54:42
Autor: pluton
Praktyki homoseksualne skracają życie
"Patriotyzm" jeszcze bardziej, zwłaszcza ten motywowany religijnie.

A placenie podatkow to juz wogole moze spowodowac szybka smierc z glodu.

Nullification

Data: 2012-08-10 20:45:57
Autor: K.S.
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k03i50$c6s$1inews.gazeta.pl...

| A placenie podatkow to juz wogole moze spowodowac szybka smierc z glodu.
|
| -- | pozdrawiam
| P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
| Nullification
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Gratulacje. Niedługo dościgniesz Grzegorza Z.
Podsunę ci coś jeszcze:
Najbardziej skraca życie homofobia.

Data: 2012-08-10 21:35:41
Autor: pluton
Praktyki homoseksualne skracają życie
No to przede mna dlugie zycie:
nie jestem patridiota, nie jestem religijny, place minimalne podatki,
nie jestem homofobem.

Nullification

Data: 2012-08-07 20:58:57
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-07 19:51, abc pisze:
- Istnieje związek między stosunkiem seksualnym osób tej samej płci a
przedwczesną śmiercią

No i co im radzisz? Mają zaprzestać takich praktyk?

Data: 2012-08-10 19:53:40
Autor: pluton
Praktyki homoseksualne skracają życie
- Istnieje związek między stosunkiem seksualnym osób tej samej płci a
przedwczesną śmiercią - powiedział Kearney w popularnym programie
telewizyjnym Scotland Tonight.

To dlatego ksiendze tak krotko zyja ? Jeden ostatnio sie spalil ze wstydu,
ze byl pedalem.

Nullification

Praktyki homoseksualne skracają życie