Praktyki homoseksualne skracają życie

Data: 2012-08-07 20:06:40
Autor: Grzegorz Z.
Praktyki homoseksualne skracają życie
"Patriotyzm" jeszcze bardziej, zwłaszcza ten motywowany religijnie.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-10 19:54:42
Autor: pluton
Praktyki homoseksualne skracają życie
"Patriotyzm" jeszcze bardziej, zwłaszcza ten motywowany religijnie.

A placenie podatkow to juz wogole moze spowodowac szybka smierc z glodu.

Nullification

Data: 2012-08-10 20:45:57
Autor: K.S.
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k03i50$c6s$1inews.gazeta.pl...

| A placenie podatkow to juz wogole moze spowodowac szybka smierc z glodu.
|
| -- | pozdrawiam
| P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
| Nullification
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Gratulacje. Niedługo dościgniesz Grzegorza Z.
Podsunę ci coś jeszcze:
Najbardziej skraca życie homofobia.

Data: 2012-08-10 21:35:41
Autor: pluton
Praktyki homoseksualne skracają życie
No to przede mna dlugie zycie:
nie jestem patridiota, nie jestem religijny, place minimalne podatki,
nie jestem homofobem.

Nullification

Praktyki homoseksualne skracają życie