Pralka

Data: 2012-09-26 08:49:26
Autor: Kapsel
Pralka

Polećcie ludzie tanią pralkę, bo  mi się... wiadomo :]

Naprawa "elektrotamczegoś" 350 zł, trzeba nową. Piorę 1-2 w tyg. 1, w porywach dwie osoby. Zupełnie się na tym nie znam.
Wymagania mam, żeby prała :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-09-26 13:55:15
Autor: Ikselka
Pralka
Dnia Wed, 26 Sep 2012 08:49:26 +0200, Kapsel napisał(a):

Polećcie ludzie tanią pralkę, bo  mi się... wiadomo :]

Naprawa "elektrotamczegoś" 350 zł, trzeba nową. Piorę 1-2 w tyg. 1, w porywach dwie osoby. Zupełnie się na tym nie znam.
Wymagania mam, żeby prała :)

Mam tę:
http://www.ceneo.pl/15820861;0280-0.htm
Polecam - fajna rzecz, bo ma wymienne łożyska, a ponadto można edytowac
programy (temperatura, dodatkowe płukanie, obroty, ilość płukań i takie tam
- ustawianie osobnymi guzikami).
Poniżej na stronie inne "samsungi", tańsze, też na pewno dobre:
http://www.ceneo.pl/Pralki;0112-0;szukaj-samsung+pralka.htm
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-09-26 05:15:24
Autor: czeremcha
Pralka
Ha! Też mam Samsunga, takiego:

http://beta.ceneo.pl/14236464

Do tego, co powyżej dodam, że cichutka, a najbardziej w niej lubię program 15 min. :-) Wahałam się, czy tak mało czasu wystarczy na pranie - ale jednak!

Ania

Data: 2012-09-26 15:43:41
Autor: Kapsel
Pralka
Wed, 26 Sep 2012 05:15:24 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

[...]

Dziękuję Paniom, jest to już jakiś trop :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-09-26 19:08:52
Autor: Ikselka
Pralka
Dnia Wed, 26 Sep 2012 05:15:24 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

[...]

Nio, moja też ma ten 15-minutowy programik, no i, o czym nie wspomniałam,
ustawianie opóźnionego prania tyż :-)

Data: 2012-09-26 21:44:59
Autor: Kapsel
Pralka
Wed, 26 Sep 2012 19:08:52 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

Ta tańsza od Czeremchy też ma te cuda, więc akurat stanęło że ją zamówiłem
właśnie.

Mnie to w ogóle potrzebny jest jeden guzik "pierz teraz".

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-09-26 23:32:09
Autor: Ikselka
Pralka
Dnia Wed, 26 Sep 2012 21:44:59 +0200, Kapsel napisał(a):

[...]

To tak jak mojemu Mężowi telefon komórkowy:  <dzwoń>/<odbierz> :-)

Data: 2012-09-27 04:05:06
Autor: kogutek44
Pralka
W dniu środa, 26 września 2012 08:49:12 UTC+2 użytkownik Kapsel napisał:
[...]

Jak byś był z Łodzi lub okolic to znajomy ma do sprzedania pralkę. To jakiś Bosch z górnej półki. Pralka ma dwa lata i nigdy nic w niej nie uprano. Stoi w fabrycznym opakowaniu. Taki nie udany zakup. Miałbyś wysokiej klasy pralkę za cenę taniej.

Data: 2012-09-27 13:38:14
Autor: Kapsel
Pralka
Thu, 27 Sep 2012 04:05:06 -0700 (PDT), kogutek44@vp.pl napisał(a):

[...]

Miałbym, gdybym, ale jam ze Śląska (no prawie), a do tego już zamówiłem
Samsunga poleconego wyżej.

Niemniej dzięki za pomoc. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2012-09-27 13:42:27
Autor: Ikselka
Pralka
Dnia Thu, 27 Sep 2012 13:38:14 +0200, Kapsel napisał(a):

Miałbym, gdybym, ale jam ze Śląska (no prawie), a do tego już zamówiłem
Samsunga poleconego wyżej.

Wspomniana pralka Bosch może i z górnej półki, tyle że skoro stoi dwa lata,
to już jest bez gwarancji, zatem średnio przydatna - równie dobrze może się
zepsuć zaraz i wtedy odpowiednio do marki (czyt. DUŻO) dopłacasz za
naprawę. Lepiej kupić tańszą, a na gwarancji i nie masz czego żałować.

Data: 2012-09-27 18:08:23
Autor: Marek Dyjor
Pralka
Użytkownik wrote:
[...]

wstydziłbyś sie tak wciskać komuś stary sprzęt po gwarancji który nawet nie wiadomo czy jeszcze działa.
Pomijajac że równie dobry sprzęt można przeciez kupoic w chinach za 1/5 tej ceny.

Data: 2012-09-27 18:51:16
Autor: Ikselka
Pralka
Dnia Thu, 27 Sep 2012 18:08:23 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

Użytkownik wrote:
[...]

Tyle, że podróż do Chin w te i nazad sporo kosztuje, nosz byłaby to
najdroższa pralka świata... :-D

Data: 2012-09-27 20:28:00
Autor: Aicha
Pralka
W dniu 2012-09-27 18:51, Ikselka pisze:

[...]

Wystarczy zamówić u chińskiego sprzedawcy :>

Data: 2012-09-27 19:29:32
Autor: masti
Pralka
Dnia pięknego Thu, 27 Sep 2012 20:28:00 +0200 osobnik zwany Aicha napisał:

[...]

z tych ofert typu pralaka 50zł + transport 1500zł?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-09-28 00:39:01
Autor: Aicha
Pralka
W dniu 2012-09-27 21:29, masti pisze:

[...]

Nie wiem, ja zamawiałam 5000 szt. towaru co pół roku :)
Ale nie były to pralki.

Data: 2012-09-28 01:20:03
Autor: Ikselka
Pralka
Dnia Fri, 28 Sep 2012 00:39:01 +0200, Aicha napisał(a):

[...]

Wolę się nie domyślać, co.

Data: 2012-09-28 01:27:14
Autor: Aicha
Pralka
W dniu 2012-09-28 01:20, Ikselka pisze:

[...]

I dobrze. Bo byś się zdziwiła :)

Data: 2012-09-28 02:22:25
Autor: Ikselka
Pralka
Dnia Fri, 28 Sep 2012 01:27:14 +0200, Aicha napisał(a):

[...]

Do własnego użytku? //he he

Data: 2012-09-28 23:10:07
Autor: Aicha
Pralka
W dniu 2012-09-28 02:22, Ikselka pisze:

[...]

Wiemy, że Tobie się wszystko kojarzy z seksem, ale niestety, to były kontaktrony z kilkumetrowymi kablami :P

Data: 2012-09-29 00:39:13
Autor: Ikselka
Pralka
Dnia Fri, 28 Sep 2012 23:10:07 +0200, Aicha napisał(a):

[...]

Zauważam, ze są osoby, które w chwilach niepewności co do własnej racji
chowają się w liczbę mnogą... Ciekawe zjawisko, opisane w psychologii.

że Tobie się wszystko kojarzy z seksem, ale niestety, to były kontaktrony z kilkumetrowymi kablami :P

Raczej Tobie, co widać na załączonym obrazku powyżej - ja myślałam po
prostu o papierze do pisania pornosików  :-]

Data: 2012-09-28 01:19:37
Autor: Ikselka
Pralka
Dnia Thu, 27 Sep 2012 20:28:00 +0200, Aicha napisał(a):

[...]

Bo on w odróżnieniu od nas ma darmowy transport?
:->