Pralka Electrolux

Data: 2009-10-26 19:45:59
Autor: Rafał 'Rafi' Cedro
Pralka Electrolux
Witam domowników,
szukam dobrej i taniej, w cenie około 1000 zł pralki automatycznej ładowanej od góry. Kierując się postami forumowiczów i opiniami użytkowników padło na markę Electrolux. Jedynym w miarę dostępnym modelem o prędkości
do 1000 obr./min. jest *EWT 10115W*.
Czyżby to był następca EWT 10110W, a nie zachwalanego EWT 10120W?
Czy lepiej nie upierać się przy tysiącu obrotów i wybrać *EWT 9125W*?

--
*Rafi*, /Centrino/ 0.7V powered

Data: 2009-10-30 07:31:06
Autor: Piona
Pralka Electrolux
Rafał 'Rafi' Cedro pisze:
Witam domowników,
szukam dobrej i taniej, w cenie około 1000 zł pralki automatycznej ładowanej od góry.

Ja mam 1042 i nie narzekam, choć ostatnio mam problemy z plamami na ubraniach ale widzę, że to nie przypadłość jednej firmy. Pralka bdb, nie mam zastrzeżeń. Warto zwrócić uwagę na to,, żeby pojemnik na proszek i płyn był łatwo wyjmowalny i łatwy do czyszczenia bo trzeba to robić regularnie.
piona

Data: 2010-04-05 20:37:44
Autor: Rafał 'Rafi' Cedro
Pralka Electrolux
*Piona* pisze:

> [...]
| mam zastrzeżeń. Warto zwrócić uwagę na to,, żeby pojemnik na proszek i
| płyn był łatwo wyjmowalny i łatwy do czyszczenia bo trzeba to robić

Dzięki za odpowiedź. Proszę jeszcze poradź jak właśnie do czysta umyć
pojemnik z pozostałości po proszku, szczególnie w zakamarkach.
Strumień ciepłej wody z mydłem nie daje rady.

--
*Rafi*, /Centrino/ 0.7V powered

Data: 2010-04-06 03:49:34
Autor: Fieta
Pralka Electrolux

My dzialamy szczotka na proszek ;-)

Mamy electroluxa pakowanego od gory (nie pamietam symbolu), obroty do
1300.
Po 5 latach padl modul sterowania, sprowadzanie przez serwis trwa
nieslychanie dlugo.
Teraz najbardziej dotkliwy jest halas - glosna pompa i cala obudowa
bardzo halasliwa przy wirowaniu.

Ale generalnie jest ok.
mf

Pralka Electrolux