Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27

Data: 2009-10-31 17:53:36
Autor: leku
Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27
Witam,
Czy kto¶ wie co oznacza kod błędu F:27 na wy¶wietlaczu
pralki Siemens WM16S741PL ?
Przekopałem Google ale niestety bez rezultatu
pozdrawiam
leku

Data: 2009-11-02 16:30:37
Autor: doslaw
Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27
Użytkownik "leku" <lekucz@poczta.wprost.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hchqvo$bg9$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

http://www.howtomendit.com/answers.php?id=120527

prosze

Data: 2009-11-02 18:29:11
Autor: leku
Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27

http://www.howtomendit.com/answers.php?id=120527

prosze
Dziękuję

Czujnik poziomu wody (hydrostat) lub czujnik ciężaru prania.
Bez serwisu raczej się nie obędzie :(

pozdrawiam
leku

Data: 2009-11-02 19:05:16
Autor: Meehoo
leku pisze:
[...]

Sprawdź lepiej węża odpływowego. U mnie moneta 10gr zatkała odpływ i pralka nie odprowadzała wody. Waliła jakimiś błędami albo po prostu kończyła pranie, które było całe w wodzie. Głupio trochę zapłacić gościowi 200pln za wyciągnięcie monety z węża ;-). Ja dałem radę sam zdiagnozować problem ;-).

Meehoo

Data: 2009-11-02 20:42:21
Autor: leku
Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27
SprawdĽ lepiej węża odpływowego. U mnie moneta 10gr zatkała odpływ i pralka nie odprowadzała wody. Waliła jakimi¶ błędami albo po prostu kończyła pranie, które było całe w wodzie. Głupio trochę zapłacić go¶ciowi 200pln za wyci±gnięcie monety z węża ;-). Ja dałem radę sam zdiagnozować problem ;-).

 Tylko, że u mnie pompuje wodę jak trzeba
ale ... sprawdzić nie zaszkodzi.
A taka w ogóle to nieraz się już zastanawiałem jak takie różne
przedmioty przedostaj± się z bębna do odpływu z pralki :)

pozdrawiam
leku

Data: 2009-11-03 11:13:12
Autor: Qwerty
leku pisze:
Witam,
Czy kto¶ wie co oznacza kod błędu F:27 na wy¶wietlaczu
pralki Siemens WM16S741PL ?

F27 Analogue pressure sensor error, check wiring to and from sensor and module.

Data: 2009-11-03 22:38:33
Autor: Meehoo
Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27
Qwerty pisze:
leku pisze:
Witam,
Czy ktoś wie co oznacza kod błędu F:27 na wyświetlaczu
pralki Siemens WM16S741PL ?

F27 Analogue pressure sensor error, check wiring to and from sensor and module.

Masz może pełną tabelę błędów dla pralek Siemensa? Próbowałem szukać swego czasu, ale nic nie udało mi się wygooglać...

Meehoo

Data: 2009-11-03 22:41:31
Autor: XL
Dnia Tue, 03 Nov 2009 22:38:33 +0100, Meehoo napisał(a):

Qwerty pisze:
leku pisze:
Witam,
Czy kto¶ wie co oznacza kod błędu F:27 na wy¶wietlaczu
pralki Siemens WM16S741PL ?

F27 Analogue pressure sensor error, check wiring to and from sensor and module.

Masz może pełn± tabelę błędów dla pralek Siemensa? Próbowałem szukać swego czasu, ale nic nie udało mi się wygooglać...

A nie pro¶ciej zadzwonić do autoryzowanego serwisu???
--

Ikselka.

Data: 2009-11-03 23:36:27
Autor: leku
Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27
A nie pro¶ciej zadzwonić do autoryzowanego serwisu???

Pewnie pro¶ciej ale ... wiedzieć nie zaszkodzi :)
Standartowa odpowiedĽ serwisu jest taka:
"wy¶wietlany bł±d jest kodem serwisowym i proszę zgłosić urz±dzenie do najbliższego serwisu tel. ..."

pozdrawiam
leku

Data: 2009-11-04 19:43:03
Autor: Meehoo
XL pisze:

Masz może pełną tabelę błędów dla pralek Siemensa? Próbowałem szukać swego czasu, ale nic nie udało mi się wygooglać...

A nie prościej zadzwonić do autoryzowanego serwisu???

Na to nie wpadłem :P. Może dlatego, że zaczynam się zastanawiać nad takimi rzeczami w weekendy, kiedy serwisy raczej zamknięte. Zresztą, spodziewam się, że nie udzieliliby mi odpowiedzi, co może oznaczać błąd F28, tylko od razu wkręcili wizytę serwisanta. A do wyjęcia monety z węża odpływowego serwisant nie jest mi potrzebny...

Meehoo

Data: 2009-11-05 01:19:41
Autor: XL
Dnia Wed, 04 Nov 2009 19:43:03 +0100, Meehoo napisał(a):

XL pisze:

Masz może pełn± tabelę błędów dla pralek Siemensa? Próbowałem szukać swego czasu, ale nic nie udało mi się wygooglać...

A nie pro¶ciej zadzwonić do autoryzowanego serwisu???

Na to nie wpadłem :P. Może dlatego, że zaczynam się zastanawiać nad takimi rzeczami w weekendy, kiedy serwisy raczej zamknięte. Zreszt±, spodziewam się, że nie udzieliliby mi odpowiedzi, co może oznaczać bł±d F28, tylko od razu wkręcili wizytę serwisanta. A do wyjęcia monety z węża odpływowego serwisant nie jest mi potrzebny...

No, wiesz, tu akurat nie samo ROBIENIE kosztuje, lecz także wiedza, CO
ZROBIĆ, której Ty nie masz, a oni tak ;-P
--

Ikselka.

Data: 2009-11-05 01:41:41
Autor: Meehoo

XL pisze:

[...]

No, wiesz, tu akurat nie samo ROBIENIE kosztuje, lecz takĹĽe wiedza, CO
ZROBIĆ, której Ty nie masz, a oni tak ;-P

No i przecieĹĽ po to mi ta lista kodĂłw :P

--
Meehoo

Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27