Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27

Data: 2009-11-02 16:30:37
Autor: doslaw
Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27
Użytkownik "leku" <lekucz@poczta.wprost.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hchqvo$bg9$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam,
Czy kto¶ wie co oznacza kod błędu F:27 na wy¶wietlaczu
pralki Siemens WM16S741PL ?
Przekopałem Google ale niestety bez rezultatu
pozdrawiam
leku

http://www.howtomendit.com/answers.php?id=120527

prosze

Data: 2009-11-02 18:29:11
Autor: leku
Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27

http://www.howtomendit.com/answers.php?id=120527

prosze
Dziękuję

Czujnik poziomu wody (hydrostat) lub czujnik ciężaru prania.
Bez serwisu raczej się nie obędzie :(

pozdrawiam
leku

Data: 2009-11-02 19:05:16
Autor: Meehoo
leku pisze:
[...]

Sprawdź lepiej węża odpływowego. U mnie moneta 10gr zatkała odpływ i pralka nie odprowadzała wody. Waliła jakimiś błędami albo po prostu kończyła pranie, które było całe w wodzie. Głupio trochę zapłacić gościowi 200pln za wyciągnięcie monety z węża ;-). Ja dałem radę sam zdiagnozować problem ;-).

Meehoo

Data: 2009-11-02 20:42:21
Autor: leku
Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27
SprawdĽ lepiej węża odpływowego. U mnie moneta 10gr zatkała odpływ i pralka nie odprowadzała wody. Waliła jakimi¶ błędami albo po prostu kończyła pranie, które było całe w wodzie. Głupio trochę zapłacić go¶ciowi 200pln za wyci±gnięcie monety z węża ;-). Ja dałem radę sam zdiagnozować problem ;-).

 Tylko, że u mnie pompuje wodę jak trzeba
ale ... sprawdzić nie zaszkodzi.
A taka w ogóle to nieraz się już zastanawiałem jak takie różne
przedmioty przedostaj± się z bębna do odpływu z pralki :)

pozdrawiam
leku

Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27