Pralka - jaka nie?

Data: 2010-04-01 11:22:51
Autor: mm
Pralka - jaka nie?

Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości news:4bb4579b$1news.home.net.pl...
Dzien dobry,

Popsula sie prastara, dobra Diana. Juz nie slychac kojącego
cykania mechanicznego programatora.

Ja ci powiem ,remontuj tą szanowną Diane  jak ci dobrze służyła bo te nowe pralki oprócz wad mają tylko jedną zaletę ..szybko odwirowują , reszta wad to co na forach piszą. Na przykład moja Włoska Ardo sed1010 4 lata pracowała i w tym czasie dwie awarie elektroniki  ,pasek , koło pasowe, wąż pompy wodnej, _ naprawiałem sam ale gdyby robił to serwis praktycznie wyszła by nowa pralka z wartości kosztów naprawy.Gdzie te czasy jak stara PSS Bio po 10 latach tylko do wymiany łożysko bębna które za 7,50 sie wymieniło.

Pralka - jaka nie?