Pralka ładowana "od góry" vs. zwykła

Data: 2010-01-29 20:22:24
Autor: MB
Pralka ładowana "od góry" vs. zwykła
Proszę użytkowników pralek ładowanych "od góry" o informacje czy są z nimi jakieś problemy. W przyszłej łazience będę miał ograniczoną ilość miejsca, więc rozważam zakup takiej pralki.

Większość pralek ładowanych od góry ma pojemnik na proszek i płyn do płukania umieszczony w klapie. Pojemnik jest nierozbieralny, nie da się go wyczyścić i nigdy nie wysycha, przez co jest stałym siedliskiem pleśni - to na przykładzie Whirlpool-a. Dlatego też następna pralka którą kupiłem jest produktem Electrolux-a. To chyba jedyna firma która umieszcza otwarty pojemnik i rozbieralny pojemnik nad bębnem a ne w klapie.

Pozdrawiam
DB

Data: 2010-01-29 20:32:29
Autor: Krzysztof 45
MB napisał(a):
Dlatego też następna pralka którą kupiłem jest produktem Electrolux-a. To chyba jedyna firma która umieszcza otwarty pojemnik i rozbieralny pojemnik nad bębnem a ne w klapie.
Moja pralka polar PTL 1010 posiada rozbieralny pojemnik.
Przez rok jej eksploatacji dwa razy go rozbierałem, i to
bardziej z ciekawosci niż z chigieny, proszek i płyny są
dobrze wypłukiwane, a jak postoi dwa dni otwarta to wszystko
ładnie wysycha.
--
Krzysiek

Pralka ładowana "od góry" vs. zwykła