Pralka ładowana od góry z prost± obsług± dla osoby niepełnosprawnej.

Data: 2010-05-19 13:48:50
Autor: ±ćęłń󶼿
Pralka ładowana od góry z prost± obsług± dla osoby niepełnosprawnej.
Trochę inaczej:
Były modele (przychodz± mi na my¶l Bosch / Siemens) z panelem steruj±cym na froncie, nie z tyłu pralki.
Szeroko¶ć pralek była po 45 cm.

-- -- -

| Czy kto¶ z Państwa mógłby mi podpowiedzieć jak± pralkę ładowan± od góry mógłbym kupić osobie maj±cej resztkowy stopień wzroku i
słuchu?

Data: 2010-05-19 19:29:00
Autor: Jarek
Pralka ładowana od góry z prost± obsług± dla osoby niepełnosprawnej.
On Wed, 19 May 2010 13:48:50 +0200, ±ćęłń󶼿 <antyspam@interia.pl>
napisał(a):

Trochę inaczej:
Były modele (przychodz± mi na my¶l Bosch / Siemens) z panelem steruj±cym na froncie, nie z tyłu pralki.
Szeroko¶ć pralek była po 45 cm.
Umiejsciwoeinie Paneli nie ma znaczenia. Chyba wybiore jakiego¶
whirpoola Poczytam jeszczse instrukcje

Jarek

Pralka ładowana od góry z prost± obsług± dla osoby niepełnosprawnej.