Pralka w garderobie

Data: 2010-09-02 10:25:06
Autor: P.H.
Pralka w garderobie

Użytkownik "Sierp" <sierp@nospamsierp.netgrr> napisał w wiadomości news:i5mhlu$v4s$1ochlapek.sierp.net...
Witam,

zastanawiam się, jakim problemem może być pralka w garderobie.
Generalnie pomieszczenie będzie powiększonym WC, nie chcę mieć w łazience pralki, stąd taki pomysł.
Garderoba ok 4m2, wyciąg grawitacyjny, możliwość ew. zamontowania wiatraka elektrycznego wyciągającego powietrze.

Czy pralka w takiej garderobie, gdzie będą dodatkowo ciuchy będzie problemem? Głównie chodzi mi o ewentualną wilgoć, zastanawiam się, czy będzie czy nie...

a masz wentylację w tej garderobie?

Data: 2010-09-02 11:05:33
Autor: Strachu S.
Pralka w garderobie
> wyciąg grawitacyjny, możliwość ew. zamontowania wiatraka
> elektrycznego wyciągającego powietrze.

a masz wentylację w tej garderobie?

Jeszcze zapytaj, czy ma garderobę.

Strachu S.

Data: 2010-09-02 22:40:39
Autor: Sierp
Pralka w garderobie
P.H. pisze:
Garderoba ok 4m2, wyciąg grawitacyjny, możliwość ew. zamontowania wiatraka elektrycznego wyciągającego powietrze.

a masz wentylację w tej garderobie?

no napisałem :-) to planowo był WC, więc jest

Sierp

Data: 2010-09-03 10:11:28
Autor: Czesuaw P.
Pralka w garderobie
Użytkownik "Sierp" <sierp@nospamsierp.netgrr> napisał w wiadomości news:i5p24a$ao4$1ochlapek.sierp.net...

Garderoba ok 4m2, wyciąg grawitacyjny, możliwość ew. zamontowania wiatraka elektrycznego wyciągającego powietrze.

a masz wentylację w tej garderobie?

no napisałem :-) to planowo był WC, więc jest

Skoro to było WC i nic nie zmieniles w instalacji wyciągowej to śmiało wstawiaj pralkę.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875