Pralka w garderobie

Data: 2010-09-06 09:56:40
Autor: kika
Pralka w garderobie

Użytkownik "Sierp" <sierp@nospamsierp.netgrr> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5mhlu$v4s$1@ochlapek.sierp.net...
Witam,

zastanawiam się, jakim problemem może być pralka w garderobie.
Generalnie pomieszczenie będzie powiększonym WC, nie chcę mieć w łazience pralki, stąd taki pomysł.
Garderoba ok 4m2, wyciąg grawitacyjny, możliwość ew. zamontowania wiatraka elektrycznego wyciągającego powietrze.

Czy pralka w takiej garderobie, gdzie będą dodatkowo ciuchy będzie problemem? Głównie chodzi mi o ewentualną wilgoć, zastanawiam się, czy będzie czy nie...

Czy ktoś ma takie rozwiązanie u siebie i może wskazać jego wady?

Sierp

Mam w garderobie pralkę od 3 lat. Garderoba jest z oknem.  Żadnych pleśni czy pary nie widać.  Żadnej wilgoci w garderobie.  Ubrania nie pleśnieją, nie czuć żadnej wilgoci.
Pozdrawiam.

Pralka w garderobie