Pranie butow z gore

Data: 2012-03-10 10:27:33
Autor: Mikolaj Jopczynski
Pranie butow z gore
Witajcie,

Temat .... smieszny ;) kot nasz... mi do butow.
Tym, ktorzy maja buty nie musze chyba mowic jaki to smord ;)

Pytanie, czy takie buty moge wrzucic do pralki?

Buty to pumy z goretexem i nubukiem - bardzo wysokie.

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-03-10 11:36:51
Autor: szufla
Pranie butow z gore
Temat .... smieszny ;) kot nasz... mi do butow.
Tym, ktorzy maja buty nie musze chyba mowic jaki to smord ;)

Pytanie, czy takie buty moge wrzucic do pralki?

Buty to pumy z goretexem i nubukiem - bardzo wysokie.

Zniszczysz buty. Wypierz je szybko recznie ale tylko w srodku. Smrod pewnie tak szybko sie nie ulotni ale troche pomoze, Bedziesz je musial dobrze wietrzyc.

Dawno temu kot naszczal i nas.... mi na plecak, ktory pod wieczor stal spakowany w przdsionku. Prawdopodobnie to byla zemsta bo lezal na nim dlugo a ja go zgonilem. Gdy rano wyszlismy z ekipa na akcje to nikt sie do mnie nie zblizal na 5m. Pralem worek kilkakrotnie. W newralgicznych miejscach sie przebarwil :) Smrod ulotnil sie calkowicie dopiero gdzies po 2 latach i wtedy plecak zostal zutylizowany ze starosci :)

sz.

Pranie butow z gore