Pranie koszulek

Data: 2009-10-24 23:47:36
Autor: stefandora
Pranie koszulek
Wojtek B wrote:
Mam problem ze spieraniem błota z ciuchów rowerowych.
Macie jakieś sposoby oprócz zwykłych proszków?

Nie próbowałam z plamami bo błocie na ciuchach rowerowych, bo sobie nimi nie zaprzątam głowy, ale na "cywilnych" ubraniach wybawiam plamy po tłuszczu polewając plamę Ludwikiem i zostawiając ją na noc, a następnie piorę. Powtarzam, gdy trzeba.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-24 23:56:15
Autor: Wojtek B
Pranie koszulek

Użytkownik "stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w wiadomości news:hbvslo$c97$3news.onet.pl...
Wojtek B wrote:
[...]

Ale jak z Tobą jechałem do Zegrza to nie czułem żebyś nie prała rowerówek.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4536 (20091023) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-10-24 23:58:22
Autor: stefandora
Pranie koszulek
Wojtek B wrote:
[...]

Dzięki :) Chodziło mi o to, że piorę normalnie ciuchy rowerowe. A jak zostaną plamy, to trudno, nie stosuję żadnych cudów ;))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-25 00:06:24
Autor: click
Pranie koszulek
Wojtek B wrote:
[...]

to masz juz u mnie 3 piwo ;)
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Pranie koszulek