Pranie tapicerki w Wawie

Data: 2011-07-10 09:55:06
Autor: MariuszM
Pranie tapicerki w Wawie
Witam,

poszukuję dobrego (sprawdzonego) serwisu w Warszawie, w którym profesjonalnie wypiorą tapicerkę w moim aucie.
Możecie coś polecić?

Najchętniej Ursynów/Mokotów.

Mariusz

Data: 2011-07-10 16:02:07
Autor: Bydlę
Pranie tapicerki w Wawie
On 2011-07-10 09:55:06 +0200, MariuszM <usn@poczta.onet.pl> said:

Witam,

poszukuję dobrego (sprawdzonego) serwisu w Warszawie, w którym profesjonalnie

Masz na myśli osoby zajmujące się zawodowo praniem tapicerek?
To często są osoby z łapanki - sprawdź rotację w myjniach...

Możecie coś polecić?

<http://www.zumi.pl/,,,21.0453977,52.1779598,2,1b,namapie.html?userMapPointText=Myjnia.Dobra.&userMapPointX=21.045265999999998&userMapPointY=52.177904>

Korzystam regularnie i jestem zadowolony.

--
Bydlę

Data: 2011-07-10 17:47:31
Autor: cef
Pranie tapicerki w Wawie
Bydlę wrote:

Korzystam
regularnie i jestem zadowolony.

Regularnie? To jest jak często?
I co takiego trzeba robić w aucie, żeby regularnie prać tapicerkę?
 :-)

Data: 2011-07-10 18:13:32
Autor: Bydlę
Pranie tapicerki w Wawie
On 2011-07-10 17:47:31 +0200, "cef" <cezfar@interia.pl> said:

Bydlę wrote:

Korzystam
regularnie i jestem zadowolony.

Regularnie? To jest jak często?

ZONK! Regularnie nie oznacza często.
To są podstawy...
;>

I co takiego trzeba robić w aucie,

Daj przepis o zakazie używania więcej niż jednego auta.
:-)

 żeby regularnie prać tapicerkę?

Lubić czystość?

--
Bydlę

Data: 2011-07-10 19:07:26
Autor: cef
Pranie tapicerki w Wawie
Bydlę wrote:

Regularnie? To jest jak często?

ZONK! Regularnie nie oznacza często.
To są podstawy...

Może i podstawy, ale nie powiedziałbym np,
że regularnie to jest raz na kilkanaście lat.

I co takiego trzeba robić w aucie,

Daj przepis o zakazie używania więcej niż jednego auta.
:-)

Nawet jeśli w kilku, to i tak przesada.

 żeby regularnie prać tapicerkę?

Lubić czystość?

Skoro się lubi czystość, to moze mniej brudzić?
Potrzebę prania miałem raz na kilkanaście lat.

Data: 2011-07-11 12:38:23
Autor: Bydlę
Pranie tapicerki w Wawie
On 2011-07-10 19:07:26 +0200, "cef" <cezfar@interia.pl> said:

Bydlę wrote:

Regularnie? To jest jak często?

ZONK! Regularnie nie oznacza często.
To są podstawy...

Może i podstawy, ale nie powiedziałbym np,
że regularnie to jest raz na kilkanaście lat.

???
Dlaczego wydaje ci się, że korzyatam z ich usług raz na kilkanście lat? Korzystam regularnie. Co nie oznacza codzienie ani co co tydzień. Nagle wprowadzasz  - nie wiadomo skąd wzięty - termin  kilkunastu lat.
To ma być na jakim poziomie? Gimnazjum?

I co takiego trzeba robić w aucie,

Daj przepis o zakazie używania więcej niż jednego auta.
:-)

Nawet jeśli w kilku, to i tak przesada.

OK - wiemy już wszyscy, że dla ciebie jest przesadą regularne korzystanie z usług myjni świadczącej (m.in.) usługę prania tapicerki.
Zdajesz sobie sprawę, że nic z tego nie wynika?

 żeby regularnie prać tapicerkę?

Lubić czystość?

Skoro się lubi czystość, to moze mniej brudzić?

Masz rację - wyrzuć mydło i papier toaletowy z domu.
(mam nadzieję, że udało mi się dopasować poziom do twoich wypowiedz)

--
Bydlę

Data: 2011-07-11 14:03:57
Autor: cef
Pranie tapicerki w Wawie
Bydlę wrote:

[ciach głupoty]

Zamiast robić jakieś wycieczki osobiste
trzeba było napisać tylko jak często pierzesz tapicerkę w aucie.
O nic innego nie chodziło. Ja nie miałem potrzeby prania
przez kilkanaście lat - licząc wszystkie samochody, którymi jeździłem.
(jest odkurzana, ale nie prana)

Data: 2011-07-11 13:28:28
Autor: kamil
Pranie tapicerki w Wawie
On 11/07/2011 13:03, cef wrote:
Bydlę wrote:

[...]

Kupujesz tylko nowe z salonu, czy lubisz siedzieć na fotelu, w który przez kilka lat ktoś wsączał swój pot, pierdy i kulki z nosa?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-11 18:22:51
Autor: cef
Pranie tapicerki w Wawie
kamil wrote:

[...]

Jak na razie kupowałem tylko nowe,
ale i w tych nie wożę pasażerów, którzy zostawialiby
jakis straszny syf. Kiedyś raz dziecko coś rozmazało
i to było to jedno pranie.

Data: 2011-07-11 17:58:11
Autor: Bydlę
Pranie tapicerki w Wawie
On 2011-07-11 14:03:57 +0200, "cef" <cezfar@interia.pl> said:

Bydlę wrote:

[ciach głupoty]

Czyli zacząłęś się ośmieszać informując, że dla ciebie regularnie oznacza często, potem zarzuciłeś mi, że myję samochody częściej niż raz na kiolnaście lat, a teraz opisujesz to jako moje głupoty?

Napisałem - zgodnie z prawdą, że korzytam z tamtej myjni regularnie i jestem zadowolony.

Jeśli nie potrafisz z tym żyć, to będziesz musiał popełnić samobójstwo - bo ja nie zmienię zwyczajów tylko dlatego, że nie rozumiesz co się wokół ciebie dzieje i nie odróżniasz często od regularnie.

Zamiast robić jakieś wycieczki osobiste

A kto przyczepil się do tego, że napisałem prawdę o regularnym korzystaniu z myjni?
;>>>

trzeba było napisać tylko jak często pierzesz tapicerkę w aucie.

A po co?
Jeśli zaczniesz finansować moje działania, to będę się rozliczał.
A na razie - kontynuujesz ośmieszanie się w kwestii często, regularnie, raz na kilkanaście lat, nieza pominając oczywiście o radzie, by zamiast myć - nie brudzić.
;>>>

O nic innego nie chodziło.

Tak to odbieram p- że tylko chodzi o to, byś się ośmieszył jeszcze bardziej.

Ja nie miałem potrzeby prania
przez kilkanaście lat

I oczywiście nie rozumiesz, że nic z tego nie wynika?
;>

--
Bydlę

Data: 2011-07-11 18:20:59
Autor: cef
Pranie tapicerki w Wawie
Bydlę wrote:

I oczywiście nie rozumiesz

Że też Ci się chce bajdurzyć.
Nie chcesz, to nie pisz.

Data: 2011-07-10 20:31:00
Autor: MariuszM
Pranie tapicerki w Wawie
W dniu 2011-07-10 17:47, cef pisze:

Regularnie? To jest jak często?
Co 1-2 sezony?

I co takiego trzeba robić w aucie, żeby regularnie prać tapicerkę?
Jasna tapicerka+2 małych dzieci.

M.

Data: 2011-07-11 16:33:25
Autor: Rychu
Pranie tapicerki w Wawie
W dniu 2011-07-10 09:55, MariuszM pisze:
Witam,
poszukuję dobrego (sprawdzonego) serwisu w Warszawie, w którym
profesjonalnie wypiorą tapicerkę w moim aucie.
Możecie coś polecić?
Najchętniej Ursynów/Mokotów.

Co prawda rejon nie ten i nie wiem czy ten zakres cen,
ale jakość na bardzo wysokim poziomie. Zerknij na
www.carwellness.pl
Ja akurat korzystałem z polerowania lakieru, a innym razem
po strzeleniu opony w tirze, z czyszczenia całego auta z gumy.
Jeśli chodzi o pranie tapicerki to sam byłem zaskoczony
efektami, widziałem usunięty smar z tapicerki na drzwiach, itp.
Myślę, że poradziliby sobie ze wszystkim. Środki mają dobre,
sprzęt dobry, nie wiem tylko czy jest szansa, żeby umówić się
tak od ręki, z tego co pamiętam to terminy ok. tygodniowe.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-11 20:46:57
Autor: MariuszM
Pranie tapicerki w Wawie
W dniu 2011-07-11 16:33, Rychu pisze:

Myślę, że poradziliby sobie ze wszystkim. Środki mają dobre,
sprzęt dobry, nie wiem tylko czy jest szansa, żeby umówić się
tak od ręki, z tego co pamiętam to terminy ok. tygodniowe.

Dzięki, już widziałem wcześniej tę stronę. Troszkę daleko, ale może warto...

M.

Pranie tapicerki w Wawie