[OffTopic] Prasa cyfrowa w Polsce - ankieta.

Data: 2011-05-22 22:22:31
Autor: Mucky Fingers
[OffTopic] Prasa cyfrowa w Polsce - ankieta.
Witajcie,

Zamierzam pisac prace dyplomowa z zakresu e-biznesu i produktow cyfrowych, a w głownej mierze e-prasy. W zwiazku z tym mam prosbe do Tych z Panstwa, ktorzy moga poswiecic ok. 6-7 minut swojego cennego czasu na wypelnienie ankiety nt. prasy cyfrowej w Polsce.
Funkcjonalnie, ankieta przeznaczona jest zarowno dla korzystajacych, jak i nie korzystajacych z e-prasy.
Z gory dziekuje,
Marcin

--
tit for tat

Data: 2011-05-22 22:24:18
Autor: Mucky Fingers
Dobry den, Mucky Fingers. Ti napisal na pl.biznes nasledovny text:

[...]

Prosze wybaczyc, roztrzepany dzisiaj jestem:
Oto link:

http://tnij.com/hmUJm (prowadzi do serwisu moje-ankiety.pl)

Ta!
--
tit for tat

[OffTopic] Prasa cyfrowa w Polsce - ankieta.