Prasa kłamie!

Data: 2010-11-22 17:44:02
Autor: abc
Prasa kłamie!
Ale dla młodych, wykształconych, z dużych miast już nie jest to oczywiste.

Ufnie wystawiają swoje bezbronne mózgi na propagandę i reklamę, która urabia
jak plastelinę ich zachowania przy urnach wyborczych i w hipermarketach.

Data: 2010-11-22 17:50:34
Autor: Azor jest pedałem
Prasa kłamie!
Tutaj się muszę zgodzić. Ile ja kłamstw przeczytałem w waszym nocniku, ho, ho, ho! Może nawet więcej.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Prasa kłamie!