Prasa o SVG/Turkoglu

Data: 2009-04-27 14:49:19
Autor: Tomasz Radko
Prasa o SVG/Turkoglu
====================
Everybody else lost confidence in Hedo Turkoglu. You did, I did, we all did. Stan Van Gundy did not. And that's why the Magic are alive and kicking in this playoff series. Because Stan Van Gundy did not. He still believed in his struggling forward. He still diagrammed the play and made the call to put the ball in Turk's hands at the end of Sunday's ultra-crucial playoff game. If Turkoglu doesn't hit the shot, the series is essentially over. If he does, it's tied up heading back to Orlando. 'It was an easy decision,' Van Gundy said of the call. 'It wasn't some genius thing I drew up.'"
=====================

Wstrząsające. Trudno nie przyznać SVG racji: wyznaczyć na wykonawcę ostatniego rzutu gostka, który ma w serii TS% .502 i eFG .402 - zdecydowanie nie było genialne. A Magic potrzebowali jednego punktu, więc podanie pod kosz dawało koło 70% szans na sukces (bo Howard ma TS% ..720). Zamiast tego SVG wybrał opcję dającą 37% (skuteczność Turkoglu z gry). Jak niewielką mądrością zespoły NBA są kierowane.

Przypomina się Monty Python:

Posłuchaj chłopcze. Zbudowałem to wszystko z niczego. Na początku było tu tylko bagno, i wprawdzie król powiedział, że nie ma sensu budować zamku na bagnie, jednak go zbudowałem, żeby mu pokazać, że to jest możliwe. Ale zamek utonął w bagnie. Zatem zbudowałem drugi, który też utonął w bagnie. Wtedy zbudowałem trzeci, a ten najpierw spłonął, a potem utonął w bagnie. Zbudowałem czwarty i ten stoi.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-30 00:11:45
Autor: wiLQ
Prasa o SVG/Turkoglu
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Hmmm, tak hipotetycznie, czy jest mozliwe by trzy poprzednie zamki
utworzyly wystarczajacy fundament by ten czwarty nie utonal? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Prasa o SVG/Turkoglu