[S{RZEDAM] Prasa płaska do koszulek oraz Pra sa do fotokubków

Data: 2011-05-24 15:20:36
Autor: BML
[S{RZEDAM] Prasa płaska do koszulek oraz Pra sa do fotokubków
Witam,

Nowe nie uĹĽywane prasy do fotokubkĂłw i koszulek szprzedam

http://allegro.pl/prasa-termotransferowa-do-fotokubkow-i1632852390.html

http://allegro.pl/termosublimacja-prasa-plaska-nowa-38x38-tanio-i1632852600.html

SBML

--
www.studio5i6.pl  - studio i ciemnia do wynajÄ™cia
www.historieswiatloczule.pl - foto blog średnioformatowy

Data: 2011-05-24 06:54:14
Autor: Zygmunt Dariusz
Prasa płaska do koszulek oraz Prasa do fotokubków
On May 24, 9:20 am, BML <bemol...@oza.ru> wrote:
Witam,

Nowe nie używane prasy do fotokubków i koszulek szprzedam

http://allegro.pl/prasa-termotransferowa-do-fotokubkow-i1632852390.html

http://allegro.pl/termosublimacja-prasa-plaska-nowa-38x38-tanio-i1632...

Kiedys robilo sie dobry interes na tym, ale obecnie to chyba juz sie
nie oplaca w to wchodzic.
Posiadam taka do kubkow, ale w lepszej wersji - oczywiscie nie do
spraedania, tylko sie chwale.
Dokladam kubki jako prezenty do zamowionych zdjec, a ludzie sie
ciesza.
Nawet plastikowe breloczki ze zdjeciami, tez ludzi ciesza, gdy dostaja
jako niespodzianke do zamowienia.

Polecam do zastosowania dla fotografow zajmujacych sie uslugami foto.

-- -- -- -- -- -- -
Ziggy Photo - Professional photographer
http://www.ziggyphotoonline.com/

Data: 2011-05-24 16:00:05
Autor: BML
[...]

U nas w studiu się stoi bezużyteczna.  Z modowych sesji lub pakszotów nikt nie zamawia kubków :))) a do koszulek kupilismy drukarkę .
Ale jak kto¶ chce termosublimowac to zapraszam :))))

SBML

--
www.studio5i6.pl  - studio i ciemnia do wynajęcia
www.historieswiatloczule.pl - foto blog ¶rednioformatowy

Data: 2011-05-24 07:18:12
Autor: Zygmunt Dariusz
On May 24, 10:00 am, BML <bemol...@oza.ru> wrote:
> [...]

nikt nie zamawia kubków :))) a do koszulek kupilismy drukarkę .
Ale jak kto¶ chce termosublimowac to zapraszam :))))

Ja mam tylko ustrojstwo do kubkow i kupione bylo z mysla tylko i
wylacznie o malych niespodziankach dla klientow.
Do Breloczkow nie potrzeba prasy, chyba ze sie chce robic masowke.
Ludzie naprawde sie ciesza z takich drobnych niespodzianek.