Prasówka: Max-kit PKO BP - ukarany

Data: 2010-03-11 02:10:39
Autor: Jarek Andrzejewski
Prasówka: Max-kit PKO BP - ukarany
http://www.rp.pl/artykul/212825,445169_Bank_PKO_BP_ukarany_za_reklame_.html

UOKIK ustalił, że w czasie kampanii reklamującej lokatę terminową bank
informował, że "Max Lokata" jest oprocentowana w wysokości 6 proc. w
skali dwunastu miesięcy. Okres ten liczony był jednak nie od momentu
podpisania umowy, ale od wyznaczonego przez bank terminu. O tym
konsument dowiadywał się dopiero w placówce banku.

Na 6 "baniek" to urząd wycenił...

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-11 11:45:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prasówka: Max-kit PKO BP - ukarany

"Jarek Andrzejewski" 40d5dc22-9402-4ea9-9b39-022a374df2e0@z35g2000yqd.googlegroups.com

[...]

Z TPSA było tak -- najpierw kara, efektem której był spadek :) wartości
akcji TPSA, później wykupienie tychże taniejących akcji i odwołanie się
TPSA od ,,wyceny'', efektem czego był wzrost wartości akcji TPSA, czyli
zarobek tych, którzy wiedzieli o tym, że ,,wycena'' nie nabierze mocy.

Czy tutaj ma być podobnie? :)

Data: 2010-03-11 11:50:21
Autor: MarekZ
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnahlk$ooc$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Nie. Tutaj kwota kary jest symboliczna.

Data: 2010-03-11 12:58:00
Autor: Valdi
Prasówka: Max-kit PKO BP - ukarany
"MarekZ" news:hnahmo$987$1srv.cyf-kr.edu.pl

> [...]
> TPSA od ,,wyceny'', efektem czego był wzrost wartości akcji TPSA, czyli
> zarobek tych, którzy wiedzieli o tym, że ,,wycena'' nie nabierze mocy.

Czyli co? swoich się nie tyka bo SP ma tam 40.99 % udziałów i przyjaciół od
wódki na stołkach?
Ciekawi mnie czy w przypadku karania banku prywatnego o podobnej wielkości
też by dali raptem 6 melonów kary...

SPRZEDAĆ ten burdel, to może normalność zapanuje.

Prasówka: Max-kit PKO BP - ukarany