[foto] Praszywka Mała - Bendoszka Wielka - Przegibek - Rycerzowe - Hutyrów

Data: 2016-06-20 09:22:37
Autor: bans
[foto] Praszywka Mała - Bendoszka Wielka - Przegibek - Rycerzowe - Hutyrów
Data: 2016-06-20 10:30:21
Autor: stefan
[foto] Praszywka Mała - Bendoszka Wielka - Przegibek - Rycerzowe - Hutyrów
W dniu 2016-06-20 o 09:22, bans pisze:
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/6298156955242273313#slideshow/6298156989334563346

Hi, hi, myśmy zawsze chodzili na (przez) Parszywkę, nawet kolega do tej pory tak sądzi. Podeślę mu linka do Vancouver, można? Niech się cieszy...
pozdr
Stefan

Data: 2016-06-20 01:50:44
Autor: Jacek G.
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 10:30:23 UTC+2 użytkownik stefan napisał:
> [...]
Hi, hi, myśmy zawsze chodzili na (przez) Parszywkę, nawet kolega do tej pory tak sądzi. Podeślę mu linka do Vancouver, można? Niech się cieszy...

Przez lub na Parszywkę też można:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Parszywka_(Pasmo_Koskowej_G%C3%B3ry)
--
Jacek G.

Data: 2016-06-20 12:51:11
Autor: stefan
W dniu 2016-06-20 o 10:50, Jacek G. pisze:
[...]

Oj, na tej Parszywce dostaliśmy w du.ę, gdy prowadziliśmy tam IV Rajd w Nieznane w 1969 roku...
Rzeczywiście parszywie było...
pozdr
Stefan

Data: 2016-06-20 11:15:46
Autor: Marek
stefan napisał:

Hi, hi, myśmy zawsze chodzili na (przez) Parszywkę, nawet kolega do tej pory tak sądzi. Podeślę mu linka do Vancouver, można?

Oj tam, anagram na granicy omamu wzrokowego :).  W "Wankurwer" będzie ciekawostka, ale to pikuś np. przy "zimnych" polanie i szczycie w innym zakątku B. Żywieckiego, zwanymi przez Słowaków Studena, którą C-K kartografowie (operujący raczej językiem Goethego) utrwalili na mapach jako Student.

--
Marek

Data: 2016-06-20 11:34:30
Autor: bans
W dniu 2016-06-20 o 10:30, stefan pisze:

Hi, hi, myśmy zawsze chodzili na (przez) Parszywkę, nawet kolega do tej
pory tak sądzi.

No są takie góry których nazwy są notorycznie przekręcane... Moim ulubieńcem jest "Radykalny" Wierch :)))

Podeślę mu linka do Vancouver, można?

No co to za pytanie, dyć udostępniłem wszystkim :)

--
bans

Data: 2016-06-20 14:15:47
Autor: Olin
Dnia Mon, 20 Jun 2016 11:34:30 +0200, bans napisał(a):

No są takie góry których nazwy są notorycznie przekręcane...

Mnie do dzisiaj mylą się:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Paprotna
https://pl.wikipedia.org/wiki/Paportna

Zawsze muszę sprawdzić na mapie, żeby się nie pomylić i tak już pewnie
zostanie, bo jestem w fazie schyłkowej i z pewnymi rzeczami po prostu się
godzę.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2016-06-21 21:37:24
Autor: borsuk
W dniu 2016-06-20 o 14:15, Olin pisze:

[...]

Do dziś byłem przekonany, że wchodziłem w Bieszczadach na Paprotną, i to w czasach kiedy nie było tam jeszcze szlaku.
Człowiek się uczy całe życie, i całe życie ...

Data: 2016-06-22 00:02:55
Autor: Zbynek Ltd.
borsuk napisał(a) :
[...]

W paprociach nie było widać dokładnie ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-06-22 09:56:28
Autor: stefan
W dniu 2016-06-22 o 00:02, Zbynek Ltd. pisze:
borsuk napisał(a) :
> [...]

to w czasach kiedy nie było tam jeszcze szlaku.

>W paprociach nie było widać dokładnie ;-)

Schylony ku ziemi grzbiet pod ciężarem 25 kilowego plecaka,
gały wypadające z oczodołów, kto tam wtedy się tym przejmował :)
pozdr
Stefan

[foto] Praszywka Mała - Bendoszka Wielka - Przegibek - Rycerzowe - Hutyrów