Prawa cz艂owieka

Data: 2013-07-23 13:48:59
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:kslia8$l8a$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| cz艂owiekowi los podobny dzieciom tego zwyrodnialca z Austrii, kt贸ry
| trzyma艂 swoje dzieci w piwnicy. Czyli niewolnika, z tym 偶e w tym wypadku
| klatka b臋dzie z艂ota. Pytam si臋 gdzie jest ONZ, gdzie prawa cz艂owieka
| kt贸re podobno s膮 zobowi膮zaniem do przestrzegania ich regu艂 dla ca艂ego
| gatunku ludzkiego? Gdzie odpowiedzialno艣膰 rodzic贸w wobec wielce
| prawdopodobnego 艣cigania ich potomka przez r贸偶nych paparazzich czy
| normalnych wariat贸w? M贸g艂bym mno偶y膰 pytania  do wieczora, ale
| najwa偶niejsze jest pytanie - czy my ludzie mamy  prawo skazywa膰 dziecko

Racja towarzyszu Trybun!
Dziecko powinno si臋 ju偶 dz艣 zapisa膰 do komsomo艂u, a rodzic贸w wys艂a膰 na reedukacj臋.

A mo偶e by ich tak razem zgarn膮膰, wicie... jak tych Romanow贸w, zaprowadzi膰 do jakiej艣 piwniczki  i... No wicie. Co o tym s膮dzicie towarzyszu Trybun?

Z Partynjym Pozdrowieniem
_
Kolektyw

Data: 2013-07-23 15:57:25
Autor: Trybun
Prawa cz艂owieka
W dniu 2013-07-23 13:48, Towarzysz Gn贸j pisze:
> [...]

jakiej艣 piwniczki  i... No wicie. Co o tym s膮dzicie towarzyszu Trybun?

W cywilizowanym spo艂ecze艅stwie 偶adne dziecko nie powinno by膰 traktowane jak jaki艣 odmieniec. Owszem, gdy ma ochot臋 ma艂powa膰 jak jego rodzice i wcze艣niejsi przodkowie to mo偶e podj膮膰 decyzj臋 i ew. wyrazi膰 zgod臋, ale musi to nast膮pi膰 kiedy osi膮gnie dojrza艂o艣膰.
Co do Romanow贸w. Wiesz uboczny produkcie z chlewika - gdyby wymy艣lono wehiku艂 czasu to zap艂aci艂bym niema艂膮 kas臋 偶eby m贸c si臋 przenie艣膰 do tamtych czas贸w i tamtego wydarzenia, zobaczy膰 to na w艂asne oczy... Jako艣 nie mog臋 uwierzy膰 w to 偶e ten ohydny mord na carskiej rodzinie mia艂 pod艂o偶e polityczne, i 偶e zrobi艂y to komuchy w imi臋 rewolucji.

Data: 2013-07-23 16:37:48
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Trybun" <Ilich@jachu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ksm242$crr$5usenet.news.interia.pl...

| >   |

| W cywilizowanym spo艂ecze艅stwie 偶adne dziecko nie powinno by膰 traktowane
| jak jaki艣 odmieniec.

Chyba, 偶e nazywa si臋 Romanow...

 (...)
| Co do Romanow贸w. Wiesz uboczny produkcie z chlewika - gdyby wymy艣lono
| wehiku艂 czasu to zap艂aci艂bym niema艂膮 kas臋 偶eby m贸c si臋 przenie艣膰 do
| tamtych czas贸w i tamtego wydarzenia, zobaczy膰 to na w艂asne oczy...

Dziecinniejecie na staro艣膰 Trybunie. Widzieli艣cie mo偶e jakie艣 zdj臋cia ze zdobytego Pa艂acu Zimowego? Nie widzieli艣cie! Nawet je艣li kto艣 takowe zrobi艂, to nie po to, 偶eby p贸藕niej kto艣 inny tak sobie je... ogl膮da艂.
Rewolucj臋 robili艣my nie dla gapi贸w - cho膰by to byli tury艣ci z wehiku艂u czasu! Gdyby si臋 taki na miejscu pojawi艂, zosta艂by niechybnie aresztowany, a sam wehiku艂 zarekwirowany.
__
gnojczerwony.gru.pl

Data: 2013-07-23 19:12:56
Autor: Trybun
Prawa cz艂owieka
W dniu 2013-07-23 16:37, Towarzysz Gn贸j pisze:

| W cywilizowanym spo艂ecze艅stwie 偶adne dziecko nie powinno by膰 traktowane
| jak jaki艣 odmieniec.

Chyba, 偶e nazywa si臋 Romanow...

  (...)
> [...]

Gdyby si臋 taki na miejscu pojawi艂, zosta艂by niechybnie aresztowany, a sam

Pieprzysz Jacek od rzeczy. Powiedz lepiej czy da艂by艣 g艂ow臋 za teori臋 偶e sprawy z mordem na rodzinie carskiej wygl膮daj膮 tak jak je si臋 teraz przedstawia?

Data: 2013-07-23 23:47:49
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Trybun" <Ilich@jachu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ksmdht$3sj$8usenet.news.interia.pl...
|W dniu 2013-07-23 16:37, Towarzysz Gn贸j pisze:
| > |

| Pieprzysz Jacek od rzeczy. Powiedz lepiej czy da艂by艣 g艂ow臋 za teori臋 偶e
| sprawy z mordem na rodzinie carskiej wygl膮daj膮 tak jak je si臋 teraz
| przedstawia?

A jak mia艂y wyglada膰? Myslicie Trybunie, 偶e sami sie powystrzelali, a potem spalili?
Buuu-ha-ha-ha!

gru.pl

Data: 2013-07-24 18:15:17
Autor: Ikselka
Prawa cz艂owieka
Dnia Tue, 23 Jul 2013 23:47:49 +0200, Towarzysz Gn贸j napisa艂(a):

U偶ytkownik "Trybun" <Ilich@jachu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ksmdht$3sj$8usenet.news.interia.pl...
|W dniu 2013-07-23 16:37, Towarzysz Gn贸j pisze:
|> |

> [...]
| przedstawia?

A jak mia艂y wyglada膰? Myslicie Trybunie, 偶e sami sie powystrzelali, a potem spalili?

....wrzucili do studni, zalali kwasem...
--
XL   "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Ja艂owiecki, Lewandowski, Olbrycht,

Data: 2013-07-25 23:04:41
Autor: Trybun
Prawa cz艂owieka
W dniu 2013-07-23 23:47, Towarzysz Gn贸j pisze:

> [...]
| przedstawia?

A jak mia艂y wyglada膰? Myslicie Trybunie, 偶e sami sie powystrzelali, a potem

Sam nie wiem co o tym my艣le膰. Tyle ju偶 wersji czyta艂em na ten temat 偶e kompletny m臋tlik.

Data: 2013-07-26 02:04:29
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Trybun" <Ilich@jachu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kss3t0$7oq$6usenet.news.interia.pl...
|W dniu 2013-07-23 23:47, Towarzysz Gn贸j pisze:

| > |

| Sam nie wiem co o tym my艣le膰. Tyle ju偶 wersji czyta艂em na ten temat 偶e
| kompletny m臋tlik.

Myslimy - Partia, M贸wimy - Lenin!
Nie wystarczy wam towarzyszu Trybun?

gru.pl

Data: 2013-07-29 10:19:33
Autor: Trybun
Prawa cz艂owieka
W dniu 2013-07-26 02:04, Towarzysz Gn贸j pisze:
> [...]
| > |

| Sam nie wiem co o tym my艣le膰. Tyle ju偶 wersji czyta艂em na ten temat 偶e

W wypadku gdy w gr臋 wchodzi morderstwo - nie wystarczy. Powinno si臋 zebra膰 jakie艣 mi臋dzynarodowe gremium i wyja艣ni膰 ten zagadkowy mord na carskiej rodzinie. Oczywi艣cie w tym gremium nie mo偶e zabrakn膮膰 historyk贸w z Wietnamu, Kuby itd.

Data: 2013-07-30 00:36:18
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Trybun" <Ilich@jachu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kt58ij$e2i$7usenet.news.interia.pl...

| > | > |
> [...]
| > |

| W wypadku gdy w gr臋 wchodzi morderstwo - nie wystarczy. Powinno si臋
| zebra膰 jakie艣 mi臋dzynarodowe gremium i wyja艣ni膰 ten zagadkowy mord

W temacie tego rodzaju 'zagadek' towarzysz Jaruzelski skoczy艂 juz wy偶ej waszej dupy towarzyszu Trybun. Je艣li za艣 chodzi o towarzyszy kuba艅skich, wy im carsk膮 rodzin膮 dupy nie zawracajcie.

gru.pl

Data: 2013-07-23 16:39:26
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawa cz艂owieka

Jako艣
| nie mog臋 uwierzy膰 w to 偶e ten ohydny mord na carskiej rodzinie mia艂
| pod艂o偶e polityczne, i 偶e zrobi艂y to komuchy w imi臋 rewolucji.

Mo偶e kosmici, albo kto艣 z wehiku艂u czasu?

Buuu-ha-ha-ha-ha!

Data: 2013-07-23 19:13:03
Autor: Trybun
Prawa cz艂owieka
W dniu 2013-07-23 16:39, Towarzysz Gn贸j pisze:
> [...]
| pod艂o偶e polityczne, i 偶e zrobi艂y to komuchy w imi臋 rewolucji.

Mo偶e kosmici, albo kto艣 z wehiku艂u czasu?

Bandy kt贸rych ca艂e mn贸stwo wtedy buszowa艂o w Rosji.

Data: 2013-07-23 23:50:55
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Trybun" <Ilich@jachu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ksmdi4$3sj$9usenet.news.interia.pl...

| Bandy kt贸rych ca艂e mn贸stwo wtedy buszowa艂o w Rosji.

Ciep艂o, ciep艂o...
Pilnowali ich towarzysze w臋gierscy, zabi艂 polski towarzysz pochodzenia moj偶eszowego o przybranym nazwisku Jurowski.

Data: 2013-07-24 00:32:52
Autor: Chiron
Prawa cz艂owieka
U偶ytkownik "Towarzysz Gn贸j" <gnojczerwony@gru.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ksmuqa$cgg$10node1.news.atman.pl...

> [...]

Pilnowali ich towarzysze w臋gierscy, zabi艂 polski towarzysz pochodzenia
moj偶eszowego o przybranym nazwisku Jurowski.

Tu s膮 ciekawe fakty:

http://www.konserwatyzm.pl/artykul/10372/lenin-przemoc-i-egzekucja-carskiej-rodziny

鈥濳to rz膮dzi przesz艂o艣ci膮, w tego r臋kach jest przysz艂o艣膰; kto rz膮dzi tera藕niejszo艣ci膮, w tego r臋kach jest przesz艂o艣膰.鈥
G. Orwell

Chiron

Data: 2013-07-24 22:08:07
Autor: Jacek Bia艂y
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ksn0af$eaf$1node1.news.atman.pl...
| U偶ytkownik "Towarzysz Gn贸j" <gnojczerwony@gru.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

| > |

| Tu s膮 ciekawe fakty:
|
| http://www.konserwatyzm.pl/artykul/10372/lenin-przemoc-i-egzekucja-carskiej-rodziny

Te偶 mi sensacje...
W sowiety藕mie pozbawienie 偶ycia nie jest najwy偶szym wymiarem kary - istnieje jeszcze jeden: Moralne samob贸jstwo. Nie zdziwi艂bym si臋 wi臋c, gdyby Lenin zechcia艂 zrobi膰 carowi publiczny proces, w kt贸rym tamten oplu艂by siebie, swoj膮 rodzin臋 i swoje najwi臋ksze 艣wi臋to艣ci, zanim dost膮pi艂by 艂aski 艣mierci.
Dlaczego los mu tego oszczedzi艂? Eskorta dopuszcza艂a si臋 wobec carskiej rodziny akt贸w gwa艂t贸w i przemocy, tymczasem los rewolucji nie by艂 jeszcze przes膮dzony. Zdaje si臋, 偶e zbli偶a艂 sie tam Ko艂czak, wi臋c w po艣piechu zdecydowano si臋 pozby膰 艣wiadk贸w.
jb

jb

Data: 2013-07-25 06:13:36
Autor: Ghost
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Jacek Bia艂y" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kspcge$q4k$3node1.news.atman.pl...

U偶ytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci
| U偶ytkownik "Towarzysz Gn贸j" <gnojczerwony@gru.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

| > |

> [...]

Zdaje si臋, 偶e zbli偶a艂 sie tam Ko艂czak, wi臋c w po艣piechu zdecydowano si臋 pozby膰

Jednak na polityce liczba przyglupow nie jest stukrotnie wyzsza od sredniej usenetu, jest o wieeeeele gorzej.

Data: 2013-07-25 22:22:25
Autor: Jacek Bia艂y
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51f0a5f5$0$1210$65785112news.neostrada.pl...

| U偶ytkownik "Jacek Bia艂y" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

| > | > |

| > |
| > |
| > |

| Jednak na polityce liczba przyglupow nie jest stukrotnie wyzsza od sredniej
| usenetu, jest o wieeeeele gorzej.

Id藕 poskar偶 sie do taty!

Data: 2013-07-25 23:08:25
Autor: Trybun
Prawa cz艂owieka
W dniu 2013-07-25 06:13, Ghost pisze:

Jednak na polityce liczba przyglupow nie jest stukrotnie wyzsza od sredniej usenetu, jest o wieeeeele gorzej.

To jak to si臋 sta艂o 偶e ciebie tam brakuje?

Data: 2013-07-25 23:04:47
Autor: Trybun
Prawa cz艂owieka
W dniu 2013-07-23 23:50, Towarzysz Gn贸j pisze:
> [...]

Pilnowali ich towarzysze w臋gierscy, zabi艂 polski towarzysz pochodzenia
moj偶eszowego o przybranym nazwisku Jurowski.

Czyli pilnowali towarzysze, a zabi艂 bandyta? Ca艂kiem prawdopodobne.

Data: 2013-07-26 02:07:35
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Trybun" <Ilich@jachu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kss3t5$7oq$7usenet.news.interia.pl...

| > |

| Czyli pilnowali towarzysze, a zabi艂 bandyta?

Towarzysz Jurowski? Dlaczego bandyta?
Jeste艣cie antysemita towarzyszu Trybun?

Data: 2013-07-29 10:13:24
Autor: Trybun
Prawa cz艂owieka
W dniu 2013-07-26 02:07, Towarzysz Gn贸j pisze:
U偶ytkownik "Trybun" <Ilich@jachu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

| > |

| Czyli pilnowali towarzysze, a zabi艂 bandyta?

Towarzysz Jurowski? Dlaczego bandyta?
Jeste艣cie antysemita towarzyszu Trybun?

Jurowski czy kto艣 inny, nazwisko niewa偶ne - mordowanie ludzi bez os膮dzenia i sprawiedliwego procesu pozwala nazwa膰 kata bandyt膮/morderc膮.

Data: 2013-07-30 23:50:56
Autor: Jacek Bia艂y
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Trybun" <Ilich@jachu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kt5871$e2i$2usenet.news.interia.pl...

| > | > |

| > |

| Jurowski czy kto艣 inny, nazwisko niewa偶ne - mordowanie ludzi bez
| os膮dzenia i sprawiedliwego procesu pozwala nazwa膰 kata bandyt膮/morderc膮.

Tu masz ludzi po 'sprawiedliwych procesach':
http://www.rferl.org/media/photogallery/24903236.html
http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103086,13502100.html?i=4

Data: 2013-07-30 23:54:39
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawa cz艂owieka
| Jurowski czy kto艣 inny, nazwisko niewa偶ne - mordowanie ludzi bez
| os膮dzenia i sprawiedliwego procesu pozwala nazwa膰 kata bandyt膮/morderc膮.

Buuu-ha-ha-ha!
W Kozogorach nikt si臋 nie patyczkowa艂 towarzyszu Trybun, a wy my艣licie, 偶e podczas Rewolucji by艂 czas na procesy?

gru.pl

Data: 2013-07-23 19:15:17
Autor: Ikselka
Prawa cz艂owieka
Dnia Tue, 23 Jul 2013 15:57:25 +0200, Trybun napisa艂(a):

[...]

Niestety zrobi艂y, istnieje szczeg贸艂owy opis, cienka ma艂a ksi膮偶eczka, mia艂am
j膮 w swoich rekach. Niestety nie pami臋tam tytu艂u. Sa tam opisane nie tylko
sczzeg贸艂y przed egzekucj膮 i podczas, ale tak偶e losy zw艂ok po.

Data: 2013-07-24 00:03:29
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:2lo2ddjk94l.1b90o2kthendr$.dlg40tude.net...
| Dnia Tue, 23 Jul 2013 15:57:25 +0200, Trybun napisa艂(a):

| Niestety zrobi艂y, istnieje szczeg贸艂owy opis, cienka ma艂a ksi膮偶eczka, mia艂am
| j膮 w swoich rekach. Niestety nie pami臋tam tytu艂u.

Melchior Wa艅kowicz:
KA殴艃 MIKO艁AJA II
Oraz cz艂onk贸w rodziny Romanowych
Oficyna wydawnicza 'Graf'
Gda艅sk 1990, stron 50

 Sa tam opisane nie tylko
| sczzeg贸艂y przed egzekucj膮 i podczas, ale tak偶e losy zw艂ok po.
| --

Co tam egzekucja, zw艂oki...
S膮 lepsze historie, na przyk艂ad sceny pod stra偶膮 towarzyszy wegierskich, jak to panienki Roman贸wny chcia艂y i艣膰 do ubikacji. Stra偶nik udawa艂, 偶e po rosyjsku nie rozumie o co chodzi. Musia艂y demonstrowa膰 na migi ku uciesze ca艂ej eskorty.

gru.pl

Data: 2013-07-24 18:17:28
Autor: Ikselka
Prawa cz艂owieka
Dnia Wed, 24 Jul 2013 00:03:29 +0200, Towarzysz Gn贸j napisa艂(a):

> [...]

S膮 lepsze historie, na przyk艂ad sceny pod stra偶膮 towarzyszy wegierskich, jak to panienki Roman贸wny chcia艂y i艣膰 do ubikacji. Stra偶nik udawa艂, 偶e po rosyjsku nie rozumie o co chodzi. Musia艂y demonstrowa膰 na migi ku uciesze ca艂ej eskorty.

Mo偶e to to, ale "moja" ksi膮偶eczka by艂a znacznie starsza, mo偶e to o czym
m贸wisz, to jakie艣 nowsze wydanie - by膰 mo偶e jeszcze gdzie艣 mam swoj膮, przy
okazji porz膮dk贸w poszukam i jesli znajd臋, podam tytu艂 i/lub zamieszcz臋
ksero.

Data: 2013-07-24 21:05:36
Autor: Jacek Bia艂y
Prawa cz艂owieka

| Mo偶e to to, ale "moja" ksi膮偶eczka by艂a znacznie starsza, mo偶e to o czym
| m贸wisz, to jakie艣 nowsze wydanie - by膰 mo偶e jeszcze gdzie艣 mam swoj膮

To co mam tu pod r臋ka, to malutki zeszycik, kt贸ry przypomina wydawnictwa podziemne z lat 80 (na ok艂adce czerwone plamy krwi). Na drugiej stronie:

Oficyna wydawnicza 'Graf'
Gda艅sk 1990, stron 50
Pierwsze wydanie powojenne.

jb

Data: 2013-08-12 15:26:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prawa cz艂owieka
Towarzysz Gn贸j wrote:

[...]

A propos taowarzyszy Brathank贸w, podobno by艂 w艣r贸d nich p贸藕niejszy bohater narodowy W臋gr贸w Imre Nagy...

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-08-15 22:50:23
Autor: Jacek Bia艂y
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa艂 w
wiadomo艣ci news:kuanpj$sqg$2node2.news.atman.pl...

| A propos taowarzyszy Brathank贸w, podobno by艂 w艣r贸d nich p贸藕niejszy bohater
| narodowy W臋gr贸w Imre Nagy...

Podobno, panie Jakubie - dosy膰 kontrowersyjna posta膰.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Imre_Nagy

Wygl膮da na to, 偶e Powstanie W臋gierskie '56 by艂o wewn膮trzkomusz膮 przepychank膮 o antyrosyjskim pod艂o偶u. Nic dziwnego, 偶e Zach贸d nie chcia艂 si臋 w to miesza膰.
Od dziewi臋tnastowiecznej Wiosny Lud贸w (kiedy to wojska carskie pacyfikowa艂y W臋gry), W臋grzy zacz臋li nienawidzie膰 Rosjan. Ale co 艣wiatu z takiej nienawi艣ci w wieku dwudziestym? Mia艂aby powsta膰 w臋gierska komuna poza Uk艂adem Warszawskim na
wz贸r jugos艂awia艅ski? Ka偶dy rodzaj komuny jest rodzajem spo艂ecznej w艣cieklizny.
jb

Data: 2013-07-25 23:08:43
Autor: Trybun
Prawa cz艂owieka
W dniu 2013-07-23 19:15, Ikselka pisze:
[...]

No nie wiem, takich szczeg贸艂owych opis贸w jest wi臋cej. Oczywi艣cie nie neguj臋 偶adnej z tych wersji, r贸wnie偶 tej co Ty przedstawiasz, ale ja pozostan臋 przy swoim zamiarze cofni臋cia si臋 w czasie i zobaczenia wydarze艅 na w艂asne oczy. I niewykluczone 偶e komuch贸w nazw臋 zwyk艂ymi bandziorami morduj膮cymi niewinnych ludzi.

Data: 2013-07-26 02:14:05
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawa cz艂owieka

U偶ytkownik "Trybun" <Ilich@jachu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kss44h$a6q$2usenet.news.interia.pl...

> [...]
| wydarze艅 na w艂asne oczy. I niewykluczone 偶e komuch贸w nazw臋 zwyk艂ymi
| bandziorami morduj膮cymi niewinnych ludzi.

To wy ju偶 le膰cie na Marsa towarzyszu Trybun! (tam wam oczu nikt nie wyd艂ubie)

gru.pl

Data: 2013-07-29 10:20:46
Autor: Trybun
Prawa cz艂owieka
W dniu 2013-07-26 02:14, Towarzysz Gn贸j pisze:

> [...]
| bandziorami morduj膮cymi niewinnych ludzi.

To wy ju偶 le膰cie na Marsa towarzyszu Trybun! (tam wam oczu nikt nie wyd艂ubie)

To raczej was - wiecznie niena偶arte ryje i ich bezkrytyczne pieski na 艂a艅cuchu ludzko艣膰 w ramach samooczyszczenia b臋dzie wysy艂a艂a na Marsa, oczywiscie bilet w jedna stron臋.

Data: 2013-08-15 14:19:43
Autor: leming.show
Prawa cz硂wieka
> nie mog uwierzy w to 縠 ten ohydny mord na carskiej rodzinie mia > pod硂縠 polityczne, i 縠 zrobi硑 to komuchy w imi rewolucji.

H.Ford "miedzynarodowy zyd" podkresla jaki % stanowili ruscy a jaki zydzi w dowodztwie nad bolszewikami i kto byl ich sponsorem. Ostatnio w jakims programie bylo jak to zydzi ochodzo witali ruskich na wschodzie a niemcow w dzi w 39, to im mina zrzedla kilka lat pozniej po zmajstrowaniu getta i juz tak przyjazni wobec niemcow nie byli, jak sie sra do wlasnego gniazda to takie sa efekty.

Data: 2013-08-16 01:25:38
Autor: Towarzysz Gn骿
Prawa cz硂wieka

U縴tkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:70355c19-c214-42ce-8acb-6ef9b5585cb0googlegroups.com...
> [...]

H.Ford "miedzynarodowy zyd" podkresla jaki % stanowili ruscy a jaki zydzi w dowodztwie nad bolszewikami i kto byl ich sponsorem. Ostatnio w jakims programie bylo jak to zydzi ochodzo witali ruskich na wschodzie a niemcow w dzi w 39, to im mina zrzedla kilka lat pozniej po zmajstrowaniu getta i juz tak przyjazni wobec niemcow nie byli, jak sie sra do wlasnego gniazda to takie sa efekty.

No nie p砤cz ju oszo硂mie, bo carskiej rodziny nie zamordowa jaki 'miedzynarodowy 縴d', tylko nasz polski 痽d w polskich kresach zrodzony, a i nazwisko mia polskie przed egzekucj, bo chuj kogo obchodzi, kto tam do kogo strzela...
gru.pl

Prawa cz艂owieka