Prawa cz³owieka w Rosji

Data: 2009-11-08 19:39:07
Autor: Piotr
Prawa cz³owieka w Rosji
Dnia Sun, 8 Nov 2009 09:16:15 -0800 (PST), u2 napisa³(a):

W Moskwie w³adze nie chc± obroñców praw cz³owieka :

A na penisa im prawa jakiego¶ cz³owieka?
Maj± swoje.
Piotr

Data: 2009-11-08 19:58:38
Autor: u2
Prawa cz³owieka w Rosji
Piotr pisze:

W Moskwie w³adze nie chc± obroñców praw cz³owieka :

A na penisa im prawa jakiego¶ cz³owieka?
Maj± swoje.

T.zn. jakie ?

Data: 2009-11-08 20:02:30
Autor: Piotr
Prawa cz³owieka w Rosji
Dnia Sun, 08 Nov 2009 19:58:38 +0100, u2 napisa³(a):

T.zn. co?

Data: 2009-11-08 20:15:50
Autor: u2
Prawa cz³owieka w Rosji
Piotr pisze:

A na penisa im prawa jakiego¶ cz³owieka?
Maj± swoje.
T.zn. jakie ?

T.zn. co?

Maj± inne prawa ni¿ w cywilizowanym ¶wiecie ?

Data: 2009-11-08 20:30:03
Autor: Piotr
Prawa cz³owieka w Rosji
Dnia Sun, 08 Nov 2009 20:15:50 +0100, u2 napisa³(a):

Nawet tory maj± inne.

Data: 2009-11-08 20:44:56
Autor: Piotr
Prawa cz³owieka w Rosji
Dnia Sun, 08 Nov 2009 20:39:31 +0100, u2 napisa³(a):

Nawet tory maj± inne.

A to dlaczego ?

A bo by³o tak... Przyszli budowlañcy do cara zapytaæ, czy tory maj± mieæ rozstaw tak jak
wszêdzie, albo mo¿e szerszy?
A na chuja szersze? Zapyta³ car.
A oni wziêli pytanie za stwierdzenie, no i s±.
Piotr

Data: 2009-11-08 20:50:58
Autor: u2
Prawa cz³owieka w Rosji
Piotr pisze:

A oni wziêli pytanie za stwierdzenie, no i s±.

To podobnie jak z kolej± Transsyberyjsk±.

Data: 2009-11-08 22:12:46
Autor: VicAbarca
Prawa człowieka w Rosji
Piotr пишет:
Nawet tory majÄ… inne.

Nawet ceny wodki maja inne... W Petersburgu w porzadnej knajpie 50-tka kosztuje rownowartosc 1,50 zl... :) A piwo - dla porownania - rownowartosc 6 zl, w tej samej knajpie :)

--
Vic

Data: 2009-11-08 22:17:10
Autor: raff
Prawa człowieka w Rosji
VicAbarca pisze:
Piotr пишет:
Nawet tory majÄ… inne.

Nawet ceny wodki maja inne... W Petersburgu w porzadnej knajpie 50-tka kosztuje rownowartosc 1,50 zl... :) A piwo - dla porownania - rownowartosc 6 zl, w tej samej knajpie :)

Lolaboga, no popatrz Vicu, tos ty w Petersburgu byl ?

Tos ty wielki pon!

R.

Data: 2009-11-08 22:30:03
Autor: VicAbarca
Prawa człowieka w Rosji
raff пишет:
no popatrz Vicu, tos ty w Petersburgu byl ?

Niejednokrotnie :) I zajebiscie mi sie tam podoba :) Zenitowi kibicuje :) I koszulke mam :)))

Tos ty wielki pon!

Calkiem zwyczajny... Plebejuszowi sie jawi, ze jak kto wyjezdza poza miejsce urodzenia to juz wielki pan...

--
Vic

Data: 2009-11-08 22:32:38
Autor: raff
Prawa człowieka w Rosji
[...]

Nie, ale plebs w podrozy chwalacy sie na prawo i lewo to dopiero cos!

R.

Data: 2009-11-08 22:39:04
Autor: VicAbarca
Prawa człowieka w Rosji
raff пишет:
Nie, ale plebs w podrozy chwalacy sie na prawo i lewo to dopiero cos!

Uwaga nt. relacji cen wodki do cen piwa to wg ciebie chwalenie sie? :) Hmmm, stary masz kompleksy wielkie jak Bajkal! :)

--
Vic

Data: 2009-11-08 22:41:17
Autor: raff
Prawa człowieka w Rosji
Nie, ale plebs w podrozy chwalacy sie na prawo i lewo to dopiero cos!

Uwaga nt. relacji cen wodki do cen piwa to wg ciebie chwalenie sie? :) Hmmm, stary masz kompleksy wielkie jak Bajkal! :)

O tak, o wielki!   Mam kompleksy wieksze od twojego ego.

R.

Data: 2009-11-08 22:44:29
Autor: Piotr
Prawa człowieka w Rosji
Dnia Sun, 08 Nov 2009 22:41:17 +0100, raff napisa³(a):

O tak, o wielki!   Mam kompleksy wieksze od twojego ego.

Oj, tu siê mog³e¶ zagalopowaæ, nieco.
Piotr

Data: 2009-11-08 22:47:54
Autor: raff
Prawa cz³owieka w Rosji
O tak, o wielki!   Mam kompleksy wieksze od twojego ego.

Oj, tu siê mog³e¶ zagalopowaæ, nieco.
Piotr

No dobrze. Faktycznie, przepraszam. Sa rowne.

A wiec przypominaja piramidy.

R.

Data: 2009-11-08 22:21:16
Autor: Piotr
Prawa człowieka w Rosji
Dnia Sun, 08 Nov 2009 22:12:46 +0100, VicAbarca napisa³(a):

Nawet tory maj± inne.

Nawet ceny wodki maja inne... W Petersburgu w porzadnej knajpie 50-tka kosztuje rownowartosc 1,50 zl... :) A piwo - dla porownania - rownowartosc 6 zl, w tej samej knajpie :)

Hm, jak ja ostatnio by³em w Leningradzie, to knajpy jako¶ dziwnie
pozamykane by³y w godzinach otwarcia. I ¿eby wpu¶cili w celu wtrz±chniêcia
banieczki musieli¶my udawaæ Finów...
Teraz ju¿ wpuszczaj± wszystkich?
Piotr

Data: 2009-11-08 22:34:03
Autor: VicAbarca
Prawa człowieka w Rosji
Piotr пишет:
Hm, jak ja ostatnio byłem w Leningradzie, to knajpy jakoś dziwnie
pozamykane były w godzinach otwarcia. I żeby wpuścili w celu wtrząchnięcia
banieczki musieliśmy udawać Finów...
Teraz już wpuszczają wszystkich?

Stary, w Moskwie i Petersburgu to nie odczujesz roznicy miedzy Rosja a Europa. Bo tam wszystko jest jak najbardziej europejskie.
Ale wystarczy wyjechac 15 km od Petersburga i juz widzisz, ze jestes w innym swiecie...
Ludzie z glebi Rosji przyjezdzaja do roboty do Petersburga na 2 miesiace (jako sprzataczki, pomocnicy pomocnika murarza, itp.) i potem zyja z tej kasy u siebie przez caly rok...

--
Vic

Data: 2009-11-08 22:43:23
Autor: Piotr
Prawa człowieka w Rosji
Dnia Sun, 08 Nov 2009 22:34:03 +0100, VicAbarca napisa³(a):

[...]

Europejskie to te miasta by³y ju¿ wtedy, tylko do knajp nie wpuszczali, he,
he. Diabli wiedz± dlaczego. W takiej kanjpie, bodaj¿e "Nowy Arbat", na
Nowym Arbacie, jad³em tylko z koleg±, a knajpa na jakie¶ kilkaset miejsc.
Piotr

Data: 2009-11-08 22:56:15
Autor: VicAbarca
Prawa człowieka w Rosji
Piotr пишет:
Europejskie to te miasta były już wtedy, tylko do knajp nie wpuszczali, he,
he. Diabli wiedzą dlaczego. W takiej kanjpie, bodajże "Nowy Arbat", na
Nowym Arbacie, jadłem tylko z kolegą, a knajpa na jakieś kilkaset miejsc.

Mam taka ulubiona knajpe w Petersburgu - "Skazki Szechieriezady". Prowadza ja bracia z Azerbejdzanu. Zajebisci goscie, muzulmanie, ale tacy co to wode wala litrami, z tym, ze zawsze z filizanek do herbaty :) Bo wiesz, z kielonow nie moga, muzulmanie w koncu :)

Uwielbiam klimat Pitera (tak nazywaja swoje miasto mieszkancy Petersburga).

--
Vic

Data: 2009-11-09 09:59:33
Autor: Piotr
Prawa człowieka w Rosji
Dnia Sun, 08 Nov 2009 22:56:15 +0100, VicAbarca napisa³(a):

Uwielbiam klimat Pitera (tak nazywaja swoje miasto mieszkancy Petersburga).

Bo to przepiêkne miasto... Ja je widzia³em jeszcze w komunistycznych
czasach a i tak jestem pod wra¿eniem.
Piotr

Data: 2009-11-11 23:23:08
Autor: VicAbarca
Prawa człowieka w Rosji
Piotr пишет:
Bo to przepiękne miasto... Ja je widziałem jeszcze w komunistycznych
czasach a i tak jestem pod wrażeniem.

Piekne miasto. I takie slaskie... Mieszkancy, choc autochtoni tez zawsze znajdowali sie pod butem obcych, jak i u nas.
Dlatego nas tam lubia :)

--
Vic

Data: 2009-11-09 17:46:02
Autor: u2
Prawa człowieka w Rosji
VicAbarca pisze:

Nawet ceny wodki maja inne... W Petersburgu w porzadnej knajpie 50-tka
kosztuje rownowartosc 1,50 zl... :) A piwo - dla porownania -
rownowartosc 6 zl, w tej samej knajpie :)

Piwo pić w czasie 20-stopniowych mrozów to szczyt ryzyka, a wódkę można.
 Dlatego mężczyźni w Rosji zbyt dÅ‚ugo nie żyjÄ….

Data: 2009-11-08 21:28:56
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Prawa cz³owieka w Rosji
u2 wrote:

Piotr pisze:

A na penisa im prawa jakiego¶ cz³owieka?
Maj± swoje.
T.zn. jakie ?

T.zn. co?

Maj± inne prawa ni¿ w cywilizowanym ¶wiecie ?

Co to znaczy cywilizowany ¶wiat?
Odk±d ludzie zaczêli siê organizowaæ ¶wiat zawsze by³ cywilizowany.
W Rosji maj± prawa, które znacznie odbiegaj± od praw naszej cywilizacji,
Cywilizacji Rzymskiej. Oni maj± prawa Cywilizacji Turañskiej (azjatyckiej).
--
Pit

Prawa cz³owieka w Rosji