Prawa do wyników meczów?

Data: 2011-05-10 18:46:37
Autor: Marian Paździoch
Prawa do wyników meczów?
Witam,
jest taki artykuł: http://tinyurl.com/5t6f65o

Nurtuje mnie na jakiej podstawie oni w ogóle płacą za możliwość wykorzystania wyników? Nie wydaje mi się, żeby wyniki meczów były w jakiś sposób chronione...na pewno nie z prawa autorskiegio ;).

Pozdrawiam,
M.

Data: 2011-05-10 19:04:58
Autor: Maruda
Prawa do wyników meczów?
W dniu 2011-05-10 18:46, Marian Paździoch pisze:

Nurtuje mnie na jakiej podstawie oni w ogóle płacą za możliwość
wykorzystania wyników? Nie wydaje mi się, żeby wyniki meczów były w
jakiś sposób chronione...na pewno nie z prawa autorskiegio ;).

No jakżesz... Przecież to najczystsza twórczość artystyczna. Chyba z gatunku science-fiction.

;)

Płaci się chyba za to, żeby mieć to odpowiednio szybko. Np. wyniki giełdowe "w zasadzie" są publicznie dostępne, ale te w czasie rzeczywistym już kosztują i to czasem słono.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-05-12 12:04:51
Autor: ąćęłńóśźż
Prawa do wyników meczów?
Wyniki meczów?
Zawsze były, podobnie jak wyniki tzw. pojedynków bokserskich.

-- -- -

Data: 2011-05-10 20:18:01
Autor: m4rkiz
Prawa do wyników meczów?
Użytkownik "Marian Paździoch" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iqbq5b$rp5$1@news.dialog.net.pl...
[...]

nie jest to napisane wprost, ale tam nie chodzi o sam wynik meczu tylko
o cala mase dodatkowych statystyk

Prawa do wyników meczów?