Prawa do zdjęcia ogrodu

Data: 2012-06-24 16:45:56
Autor: bzdreg
Prawa do zdjęcia ogrodu
W dniu 2012-06-24 15:39, Zenik pisze:
Zastanawia mnie kwestia: czy w przypadku wykonania przeze mnie zdjęcia
czyjegoś ogrodu ( jest b.ładny ) bez zgody właściciela. Mogę je
opublikować na swoim blogu ew. powielić w wydawnictwie papierowym ?

Zenek

Jeśli nie korzystałeś z jego uprzejmości (wpuszczenia na teren posesji) żeby te zdjęcia zrobić - to może Ci nagwizdać. Nie wiem kto projektował Wawel, ale wyobrażasz sobie ile by kasy natłukł? ;)
W przeciwnym wypadku - powinieneś (tak mi się wydaje, opinia niepoparta ekspertyzą prawną) uzyskać zgodę.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Bzdreg.

Prawa do zdjęcia ogrodu