Prawa poboru - gdzie info?

Data: 2010-03-11 22:46:21
Autor: Roman
Prawa poboru - gdzie info?
Witam,

Gdzie mogę znaleźć informacje o rozpoczęciu i zakończeniu notowań praw poboru? Szukam informacji dot. Asseco Pol. i nie mogę trafić na to.

P.S.
www.gpw.com.pl też jakaś tajemnicza, też tam tego nie ma....

Pozdrawiam,
Roman

Data: 2010-03-11 22:15:50
Autor: Gonzo
Prawa poboru - gdzie info?
Roman wrote:
Witam,

Gdzie mogę znaleźć informacje o rozpoczęciu i zakończeniu notowań praw poboru? Szukam informacji dot. Asseco Pol. i nie mogę trafić na to.

Ja korzystam z tego: http://bossa.pl/index.jsp?layout=10&page=0&news_cat_id=547
ale o asseco jeszcze nie wiele jest.

Data: 2010-03-20 16:46:09
Autor: iwsp
[...]