Prawa pokrzywdzonego

Data: 2010-01-09 10:10:35
Autor: Stokrotka
Prawa pokrzywdzonego

Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:hi9ekt$6o7$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy pokrzywdzony ma prawo zapoznać się z aktami sprawy (zeznania
oskarżonego) na jakimkolwiek etapie postępowania? Czy dopiero gdy
zostanie oskarżycielem posiłkowym?
Ma prawo i powinien dosyać informację o tym, i może nawet,
ale nie pamiętam podpisać "otszymałem..."

Data: 2010-01-09 12:57:25
Autor: Aicha
Prawa pokrzywdzonego
Użytkownik "Stokrotka" napisał:

> Czy pokrzywdzony ma prawo zapoznać się z aktami sprawy (zeznania
> oskarżonego) na jakimkolwiek etapie postępowania? Czy dopiero gdy
> zostanie oskarżycielem posiłkowym?
"otszymałem..."

Fuj!
Uściślam: Przez kilka miesięcy nic się nie działo w sprawie; w dniu, w
którym dowiedziałam się, że "coś drgnęło", został wysłany do sądu akt
oskarżenia. Czy i co w tej chwili mogę jeszcze uzyskać w prokuraturze?

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-01-09 15:15:36
Autor: Jan
Prawa pokrzywdzonego

Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:hi9rko$4q0$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

którym dowiedziałam się, że "coś drgnęło", został wysłany do sądu akt
oskarżenia. Czy i co w tej chwili mogę jeszcze uzyskać w prokuraturze?

O jakie prawo pytasz PiS PO czy Ry..... kazde z tych praw uzaleznione jest od osoby.
Doswiadczony Emeryt

Data: 2010-01-09 21:23:30
Autor: Aicha
Prawa pokrzywdzonego
Użytkownik "Jan" napisał:

O jakie prawo pytasz PiS PO czy Ry.....

KPKowe.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-01-09 21:23:27
Autor: grzech
Prawa pokrzywdzonego
[...]

W prokuraturze już zasadniczo nic. Wszelkie twoje uprawnienia realizujesz teraz przed Sądem. Przed rozprawą możesz przejrzeć akta sprawy i złożyć wniosek o dopuszczenie cię jako oskarżyciela posiłkowego. Jesteś dalej stroną w sprawie.

Data: 2010-01-11 00:42:36
Autor: Aicha
Prawa pokrzywdzonego
Użytkownik "grzech" napisał:

> [...]
sprawy i złożyć wniosek o dopuszczenie cię jako oskarżyciela
posiłkowego. Jesteś dalej stroną w sprawie.

Z tego, co mi powiedziano w sądzie, kolejność jest odwrotna: dopiero po
złożeniu wniosku o dopuszczenie jako oskarżyciela posiłkowego mogę
zapoznać się z aktami. Dlatego pytam.

--
Pozdrawiam - Aicha

Prawa pokrzywdzonego