Prawa współwłaścicieli samochodu

Data: 2010-02-10 11:56:36
Autor: klechu
Prawa współwłaścicieli samochodu
Witam

Mam do Was pytanie dotyczące bycia współwłaścicielem samochodu.
Kupiłem od matki samochód. Do tej pory mama była jedynym
współwłaścicielem samochodu. Teraz musimy zrobić wpis do dowodu
rejestracyjnego, żebym i ja się tam pojawił. Chcę, żeby mama nadal
była współwłaścicielem, żebym nie stracił zniżek. I w związku z tym ma
pytanie:

Czy to ma znaczenie, kto jest wpisany na 1 stronie dowodu
rejestracyjnego, a kto w środku, jako współwłaściciel? Czy jeden i
drugi ma takie same prawa?

W urzędzie komunikacji na podobne pytanie dostałem odpowiedz, że to nie ma znaczenia. Nie ma podziału na "głównego właściciela" i współwłaścicieli. Wszyscy są tak samo "ważni"
pozdr
klechu

--

Prawa współwłaścicieli samochodu