Prawaki vs. Lewaki na podstawie śmierci Jacksona

Data: 2009-06-26 09:35:23
Autor: boukun
Prawaki vs. Lewaki na podstawie śmierci Jacksona
Proszę zwrócić uwagę na obraźliwe i prymitywne, pełne nienawiści i zawiści wypowiedzi tzw. grupowych prawaków w obliczu śmierci Miachaela Jacksona i stonowane, wyważone wypowiedzi tzw. grupowych lewaków i liberałów.
Wystarczy taka właśnie życiowa sytuacja, by z prawactwa wyszła niczym niepohamowana nienawiść, zawiść i prostactwo...

A mówi się, że Bóg stworzył człowieka na podobieństwo swoje...

boukun

Data: 2009-06-26 11:01:08
Autor: MH
[...]

=================================

Spoko .... , w niedzielę pójdą do kościółka , pomodlą sie , niektórzy nawet
wyspowiadają. I znów będą czyści i wolni od grzechów. Następnie przez cały
tydzień będą obsrywać wszystko i wszystkich naookoło , lżyć , obrażać itd. Bo przecierz za tydzień znów będzie Niedziela.

MH

Data: 2009-06-26 14:25:40
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

Sądzisz boukun, że Bóg kocha pedofilów i innych zboczków?
--
Pit

Data: 2009-06-26 06:58:03
Autor: boukun
On 26 Cze, 14:25, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
boukun wrote:
> [...]

> A mówi się, że Bóg stworzył człowieka na podobieństwo swoje...

Sądzisz boukun, że Bóg kocha pedofilów i innych zboczków?

Sądząc po tym, że to standardowy profil wśród księży katolickich, to
chyba tak?

boukun

Data: 2009-06-27 00:58:00
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

Sądząc po tym, że to standardowy profil wśród księży katolickich, to
chyba tak?

Ty boukun, to najlepiej znasz księży katolickich, nie? ;)
--
Pit

Data: 2009-06-27 11:55:46
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:h23jhb$gst$1news.onet.pl...
boukun wrote:

Sądząc po tym, że to standardowy profil wśród księży katolickich, to
chyba tak?

Ty boukun, to najlepiej znasz księży katolickich, nie? ;)
-- Pit

Mało to się słyszy, np. w Ameryce..., nie wspominając o polskich biskupach...

boukun

Data: 2009-06-27 17:21:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Boukun, a od kiedy to sądzisz, że żydowskie media mówią prawdę? ;)

Wracając do meritum, czy Ty masz, lub czy ktoś z Twoich bliskich ma jakieś
doświadczenia w tym zakresie?
--
Pit

Data: 2009-06-27 18:15:05
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

Na szczęście w rodzinie u mnie nie ma księży.

boukun

Data: 2009-06-27 19:37:57
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

W Twojej rodzinie księży może nie być, ale w takich doświadczeniach bierze
też udział druga strona. Czyżbyś o tym nie wiedział?

http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=3955453

Więc skoro już wiesz, to odpowiedz mi na tamto pytanie.
--
Pit

Data: 2009-06-26 15:57:42
Autor: jadrys
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
boukun wrote:

[...]

E, pedofilów to chyba poza więźniami nikt nie kocha..

Data: 2009-06-26 17:51:06
Autor: raff
[...]

To Kupa jak wreszcie trafi do pierdla to moze znajdzie milosc swojego zycia...

R.

Data: 2009-06-27 01:10:44
Autor: Andrzej Adam Filip
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> pisze:

boukun wrote:

[...]

Czyli ty sądzisz że Bóg nie kocha *wszystkich* ludzi łącznie nawet z
(choćby i największymi) grzesznikami? Przy odpowiedzi proszę podawać
nazwę wyznania żeby było wiadomo o którego konkretnie Boga chodzi :-)

Politycznie poprawniejsza wersja twojego pytania to: "Sądzisz boukun, że Bóg kocha *tak samo* pedofilów i innych zboczków?"

Kto jest nieufny, niech ogradza swĂłj dom.
  -- Przysłowie abisyńskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-06-27 17:46:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Andrzej Adam Filip wrote:

[...]

Jak sobie chcesz. Jestem katolikiem, ale co to ma wspólnego z moim pytaniem?
Zapytałem czy Bóg kocha. To zwykłe pytanie nie tendencyjne i nie sugerujące
żadnej odpowiedzi i odpowiedzieć na nie każdy może jak chce. Ba! może nawet
napisać rozprawkę na ten temat.

Jeśli już musisz odpowiadać pytaniem na pytanie, to nie imputuj mi przy tym,
że ja coś sądzę, gdy żadnych swoich sądów nie wyrażałem.

Politycznie poprawniejsza wersja twojego pytania to:
"Sądzisz boukun, że Bóg kocha *tak samo* pedofilów i innych zboczków?"

Ty mnie swojej polityki nie ucz. Moja jest nadto sprawna.
--
Pit

Prawaki vs. Lewaki na podstawie śmierci Jacksona