"Prawda UE" już od 1 kwietnia

Data: 2016-03-31 20:38:21
Autor: A. Filip
"Prawda UE" już od 1 kwietnia
http://www.wprost.pl/ar/534961/Waszczykowski-go-odwolal-Jean-Claude-Juncker-wybral-swoim-przedstawicielem/
Waszczykowski go odwołał, Jean-Claude Juncker wybrał swoim przedstawicielem
2016-03-31 20:00
Decyzją przewodniczącego Komisji Europejskiej Jean-Claude Junckera
przedstawicielstwem tejże w Polsce pokieruje Marek Prawda. Dyplomata
do końca lutego pełnił funkcję kierownika Stałego Przedstawicielstwa
Polski przy Unii Europejskiej, jednak odwołał go szef MSZ Witold
Waszczykowski.
Marek Prawda swój urząd obejmie 1 kwietnia. [...]

Taka "bezpośrednia" zmiana stron dobrze świadczy o człowieku?  IMHO *NIE*

W marcu śnieżek sieje, a czasem słonko grzeje.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-04-01 03:08:40
Autor: stevep
"Prawda UE" juĹź od 1 kwietnia
W dniu .03.2016 o 20:38 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

A sam chociaż wiesz o co ci chodzi?

--
stevep

Data: 2016-04-01 05:30:00
Autor: rAzor
"Prawda UE" już od 1 kwietnia
stevep pisze:
[...]

Idź stąd, stara pierdoło.

Data: 2016-04-02 02:59:22
Autor: stevep
"Prawda UE" juĹź od 1 kwietnia
W dniu .04.2016 o 05:30 rAzor <ja@szczomp.com> pisze:

stevep pisze:
[...]

Spadaj wyleniały i parszywy kundlu.

--
stevep

Data: 2016-04-01 07:03:48
Autor: A. Filip
"Prawda UE" już od 1 kwietnia
stevep <steveo011@tkdami.net> pisze:
[...]

Ty zostałeś na przedszkolnym etapie "wiem ale nie powiem"?  Zakładam że
tobie chodzi o dokopanie rządowi/PiS, mi to niezbyt przeszkadza dopóki
nie leje się sikiem prostym na całkiem ważne "dobre zwyczaje i standardy".

IMHO ten ruch dobitnie świadczy o bardzo niskich standardach
"moralności biznesowej" KE UE i Marka Prawdy przy takim bezpośrednim
przejściu między stronami często zaangażowanymi w "ostre negocjacje".

,,Nie wszystko się godzi co wolno"

P.S. Ja wiem jaka _dziś_ data ale wprost puściło to wczoraj,
_dzisiejsza_ data ich nie kryje.

Do Rzymu przez Krym.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-04-02 03:02:08
Autor: stevep
"Prawda UE" juĹź od 1 kwietnia
W dniu .04.2016 o 07:03 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Typowe dla pizdzielców "wiem, ale nie powiem", to też dalej już nie będę  czytał tych wypocin. I raczej w twoim przypadku to jest nie wiem, ale  powiem każdą bzdurę.

--
stevep

Data: 2016-04-01 12:47:09
Autor: Mario
"Prawda UE" już od 1 kwietnia
W dniu 2016-03-31 o 20:38, A. Filip pisze:
[...]

Przecież to nie on zmienił "stronę". Został przez naszych (waszych?) uznany za nieprzydatnego.

MD

"Prawda UE" już od 1 kwietnia