Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Prawda- broń masowego razenia

Prawda- broń masowego razenia

Data: 2010-02-03 13:59:27
Autor: Hans Kloss
Prawda- broń masowego razenia
Tak się zastanawiałem dlaczego emisja filmu TOWARZYSZ GENERAŁ wywołała taką
furię środowisk budujących III RP. Zaangażowali prawie wszystkie siły żeby do
emisji nie doszło [..]Tak naprawdę przecież był to pierwszy film pokazujący
historię generała z innej perspektywy: nie bohatera uwikłanego w komunizm ale
zdrajcę wprowadzającego komunizm. Wymowa filmu może być interpretowana różnie.
Niemniej jednak pokazuje, że generał Jaruzelski był zdrajcą i karierowiczem
służącym obcemu Polsce państwu[...] I w końcu zrozumiałem. Te 90 minut filmu
niszczyło ciężką 20 letnią propagandową pracę różowo-czerwonych elit III RP,
która miała na celu zafałszowanie prawdziwej historii tej naszej "niby"
wolności!!!
NISZCZĄCA SIŁA RAŻENIA PRAWDY O III RP WOBEC O NIEJ FAŁSZU WYNIOSŁA JAK
1 do 122 644
Innymi słowy: 1 minuta filmu "Towarzysz Generał" niszczyła 122 644 minut
brudnej propagandowej pracy na rzecz kłamstwa całych elit III RP!!![...]
P.S.
Taka refleksja: jak kruche musiało być tych 11 037 957 cegiełek budowli
kłamstwa skoro do jego zniszczenia wystarczyło ich tylko 90.
Z tego można więc wyciągnąć prosty wniosek: III RP nie jest tak silna na jaką
próbuje się kreować. Wystarczy odkryć o niej prawdę a rozpadnie się jak domek
z kart. OKRYWAJMY WIĘC TĘ PRAWDĘ I DOCIERAJMY DO NIEJ DO RODAKÓW!
Obliczenia: http://www.infor.pl/kalkulatory/ilosci_dni.html#wynikiform"

Całość na: http://krzystofjaw.salon24.pl/154402,sila-razenia-prawdy-1-do-122-644

--


Data: 2010-02-03 15:51:16
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-03 14:59, Hans Kloss pisze:
Tak się zastanawiałem dlaczego emisja filmu TOWARZYSZ GENERAŁ wywołała taką
furię środowisk budujących III RP. Zaangażowali prawie wszystkie siły żeby do
emisji nie doszło [..]Tak naprawdę przecież był to pierwszy film pokazujący
historię generała z innej perspektywy: nie bohatera uwikłanego w komunizm ale
zdrajcę wprowadzającego komunizm. Wymowa filmu może być interpretowana różnie.
Niemniej jednak pokazuje, że generał Jaruzelski był zdrajcą i karierowiczem
służącym obcemu Polsce państwu[...] I w końcu zrozumiałem. Te 90 minut filmu
niszczyło ciężką 20 letnią propagandową pracę różowo-czerwonych elit III RP,
która miała na celu zafałszowanie prawdziwej historii tej naszej "niby"
wolności!!!
NISZCZĄCA SIŁA RAŻENIA PRAWDY O III RP WOBEC O NIEJ FAŁSZU WYNIOSŁA JAK
1 do 122 644
Innymi słowy: 1 minuta filmu "Towarzysz Generał" niszczyła 122 644 minut
brudnej propagandowej pracy na rzecz kłamstwa całych elit III RP!!![...]
P.S.
Taka refleksja: jak kruche musiało być tych 11 037 957 cegiełek budowli
kłamstwa skoro do jego zniszczenia wystarczyło ich tylko 90.
Z tego można więc wyciągnąć prosty wniosek: III RP nie jest tak silna na jaką
próbuje się kreować. Wystarczy odkryć o niej prawdę a rozpadnie się jak domek
z kart. OKRYWAJMY WIĘC TĘ PRAWDĘ I DOCIERAJMY DO NIEJ DO RODAKÓW!
Obliczenia: http://www.infor.pl/kalkulatory/ilosci_dni.html#wynikiform"

Całość na: http://krzystofjaw.salon24.pl/154402,sila-razenia-prawdy-1-do-122-644

  

Hans, a jak myślisz - dlaczego Jaruzelski pozostał w Polsce? A np. taki "patriota" Kukliński wolał nie ryzykować i pozostał w kraju swoich panów, którym wiernie służył?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-03 16:24:11
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Prawda- broń masowego razenia

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
news:hkc2h9$n5p$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-03 14:59, Hans Kloss pisze:
> Tak się zastanawiałem dlaczego emisja filmu TOWARZYSZ GENERAŁ wywołała
taką
> furię środowisk budujących III RP. Zaangażowali prawie wszystkie siły
żeby do
> emisji nie doszło [..]Tak naprawdę przecież był to pierwszy film
pokazujący
> historię generała z innej perspektywy: nie bohatera uwikłanego w
komunizm ale
> zdrajcę wprowadzającego komunizm. Wymowa filmu może być interpretowana
różnie.
> Niemniej jednak pokazuje, że generał Jaruzelski był zdrajcą i
karierowiczem
> służącym obcemu Polsce państwu[...] I w końcu zrozumiałem. Te 90 minut
filmu
> niszczyło ciężką 20 letnią propagandową pracę różowo-czerwonych elit III
RP,
> która miała na celu zafałszowanie prawdziwej historii tej naszej "niby"
> wolności!!!
> NISZCZĄCA SIŁA RAŻENIA PRAWDY O III RP WOBEC O NIEJ FAŁSZU WYNIOSŁA JAK
> 1 do 122 644
> Innymi słowy: 1 minuta filmu "Towarzysz Generał" niszczyła 122 644 minut
> brudnej propagandowej pracy na rzecz kłamstwa całych elit III RP!!![...]
> P.S.
> Taka refleksja: jak kruche musiało być tych 11 037 957 cegiełek budowli
> kłamstwa skoro do jego zniszczenia wystarczyło ich tylko 90.
> Z tego można więc wyciągnąć prosty wniosek: III RP nie jest tak silna na
jaką
> próbuje się kreować. Wystarczy odkryć o niej prawdę a rozpadnie się jak
domek
> z kart. OKRYWAJMY WIĘC TĘ PRAWDĘ I DOCIERAJMY DO NIEJ DO RODAKÓW!
> Obliczenia: http://www.infor.pl/kalkulatory/ilosci_dni.html#wynikiform"
>
> Całość na:
http://krzystofjaw.salon24.pl/154402,sila-razenia-prawdy-1-do-122-644
>
>

Hans, a jak myślisz - dlaczego Jaruzelski pozostał w Polsce? A np. taki
"patriota" Kukliński wolał nie ryzykować i pozostał w kraju swoich
panów, którym wiernie służył?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..


   Bo tylko w Polsce mogl liczyc na komfortowe zycie az do usranej smierci.

   AR

Data: 2010-02-03 19:41:12
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-03 16:24, Wlodzimierz Zabotynski pisze:


      
Hans, a jak myślisz - dlaczego Jaruzelski pozostał w Polsce? A np. taki
"patriota" Kukliński wolał nie ryzykować i pozostał w kraju swoich
panów, którym wiernie służył?


    


    Bo tylko w Polsce mogl liczyc na komfortowe zycie az do usranej smierci.

    AR

  

A ja myślę że właśnie został w Polsce ze względu na swój patriotyzm.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-03 19:48:06
Autor: boukun
Prawda- broń masowego razenia

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkcg0k$1lq$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-03 16:24, Wlodzimierz Zabotynski pisze:



Hans, a jak myślisz - dlaczego Jaruzelski pozostał w Polsce? A np. taki
"patriota" Kukliński wolał nie ryzykować i pozostał w kraju swoich
panów, którym wiernie służył?





    Bo tylko w Polsce mogl liczyc na komfortowe zycie az do usranej smierci.

    AR



A ja myślę że właśnie został w Polsce ze względu na swój patriotyzm.


Qrwa zbrodniarz i patriotyzm... Tfu!
Przez stan wojeny mamy to co mamy...

boukun

Data: 2010-02-03 19:59:53
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-03 19:48, boukun pisze:

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkcg0k$1lq$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-03 16:24, Wlodzimierz Zabotynski pisze:



Hans, a jak myślisz - dlaczego Jaruzelski pozostał w Polsce? A np. taki
"patriota" Kukliński wolał nie ryzykować i pozostał w kraju swoich
panów, którym wiernie służył?





    Bo tylko w Polsce mogl liczyc na komfortowe zycie az do usranej smierci.

    AR



A ja myślę że właśnie został w Polsce ze względu na swój patriotyzm.


Qrwa zbrodniarz i patriotyzm... Tfu!
Przez stan wojeny mamy to co mamy...

boukun

Tak, nawet i zbrodniarzowi nie można odmówić prawa do umiłowania ojczyzny.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-03 19:05:18
Autor: Hans Kloss
Prawda- broń masowego razenia
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Tak, nawet i zbrodniarzowi nie można odmówić prawa do umiłowania ojczyzny.

Nu ale co mnie obchodzi jego umiłowanie CCCP? Należało go TU powiesić albo TAM
odesłac ciupasem razem ze wszystkimi boukunami w których wyhodowaniu brał
zresztą czynny udział.
J-23


--


Data: 2010-02-03 20:32:11
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-03 20:05, Hans Kloss pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):

  
Tak, nawet i zbrodniarzowi nie można odmówić prawa do umiłowania ojczyzny.
    
Nu ale co mnie obchodzi jego umiłowanie CCCP? Należało go TU powiesić albo TAM
odesłac ciupasem razem ze wszystkimi boukunami w których wyhodowaniu brał
zresztą czynny udział.
J-23
  

Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie sowieckim.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-03 11:38:31
Autor: zbig
Prawda- broń masowego razenia
On 3 Lut, 20:32, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-02-03 20:05, Hans Kloss pisze:

Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie sowieckim.
Nie znajduję w jego pokrętnym życiorysie niczego co by mogło
potwierdzić te tezę.
Chyba nie bierzesz na serio jego słów o patriotyzmie. To jego metoda
obrony. Nie liczą się słowa ale czyny.

Data: 2010-02-03 20:53:32
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-03 20:38, zbig pisze:
On 3 Lut, 20:32, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
  
W dniu 2010-02-03 20:05, Hans Kloss pisze:
    
  
Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie sowieckim.
    
Nie znajduję w jego pokrętnym życiorysie niczego co by mogło
potwierdzić te tezę.
Chyba nie bierzesz na serio jego słów o patriotyzmie. To jego metoda
obrony. Nie liczą się słowa ale czyny.
  

Jedną z najważniejszych spraw świadczących o jego patriotyzmie jest to że mieszka w Polsce i nie zamierza emigrować. - To o czymś świadczy..

A te jego czyny? Co masz mu do zarzucenia względem patriotyzmu? Cóż on takiego zrobił żeby nie zasługiwać na takie miano?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-03 13:20:00
Autor: zbig
Prawda- broń masowego razenia
On 3 Lut, 20:53, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

A te jego czyny? Co masz mu do zarzucenia względem patriotyzmu? Cóż on
takiego zrobił żeby nie zasługiwać na takie miano?
W moim rozumieniu patriotyzmu nie mieści się wieloletnia służba
interesom obcego mocarstwa, szpiegowanie i donoszenie na własnych
kolegów Polaków, wydanie rozkazu strzelania do współobywateli ('70 i
'80), pogwałcenie konstytucji poprzez nielegalne wprowadzenie stanu
wojennego.

Data: 2010-02-04 10:36:01
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-03 22:20, zbig pisze:
On 3 Lut, 20:53, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
A te jego czyny? Co masz mu do zarzucenia względem patriotyzmu? Cóż on
takiego zrobił żeby nie zasługiwać na takie miano?
    
W moim rozumieniu patriotyzmu nie mieści się wieloletnia służba
interesom obcego mocarstwa, szpiegowanie i donoszenie na własnych
kolegów Polaków, wydanie rozkazu strzelania do współobywateli ('70 i
'80), pogwałcenie konstytucji poprzez nielegalne wprowadzenie stanu
wojennego.

  

Co masz namyśli pisząc o tym szpiegowaniu i donoszeniu na swoich kolegów? Wydaje mi się za ja dość dobrze znam życiorys generała, jednak o czymś takim nie słyszałem.

Druga sprawa, - żadna konstytucja nie została pogwałcona wprowadzeniem stanu wojennego. Każdy rząd na swiecie ma prawo do wprowadzenia takiego stanu..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-04 03:27:01
Autor: zbig
Prawda- broń masowego razenia
On 4 Lut, 10:36, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Co masz namyśli pisząc o tym szpiegowaniu i donoszeniu na swoich
kolegów? Wydaje mi się za ja dość dobrze znam życiorys generała, jednak
o czymś takim nie słyszałem.
Jako agent informacji wojskowej działał w środowisku wojska. Nie
zachowała się co prawda jego teczka pracy ale był bardzo wysoko
oceniany przez przełożonych:
"Dobry tajny współpracownik, nadający się na rezydenta"
Jak sądzisz, skąd mogła się wziąć taka opinia?
Poniżej krótka charakterystyka tej organizacji:
"Informacja Wojskowa była zależną od Związku Radzieckiego częścią
kontrwywiadu wojskowego. Działała w Polsce w latach 1944-1957. Razem z
Urzędem Bezpieczeństwa odpowiada za prześladowanie i dręczenia
żołnierzy Wojska Polskiego"


Druga sprawa, - żadna konstytucja nie została pogwałcona wprowadzeniem
stanu wojennego. Każdy rząd na swiecie ma prawo do wprowadzenia takiego
stanu..
Owszem, ale w sposób legalny. Wprowadzenie stanu wojennego decyzją
Rady Państwa podczas trwania sesji Sejmu było pogwałceniem
konstytucji.

Data: 2010-02-04 14:58:10
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-04 12:27, zbig pisze:
On 4 Lut, 10:36, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
Co masz namyśli pisząc o tym szpiegowaniu i donoszeniu na swoich
kolegów? Wydaje mi się za ja dość dobrze znam życiorys generała, jednak
o czymś takim nie słyszałem.
    
Jako agent informacji wojskowej działał w środowisku wojska. Nie
zachowała się co prawda jego teczka pracy ale był bardzo wysoko
oceniany przez przełożonych:
"Dobry tajny współpracownik, nadający się na rezydenta"
Jak sądzisz, skąd mogła się wziąć taka opinia?
Poniżej krótka charakterystyka tej organizacji:
"Informacja Wojskowa była zależną od Związku Radzieckiego częścią
kontrwywiadu wojskowego. Działała w Polsce w latach 1944-1957. Razem z
Urzędem Bezpieczeństwa odpowiada za prześladowanie i dręczenia
żołnierzy Wojska Polskiego"
  

A cóż w tym dziwnego? Przecież teraz praktycznie nie tylko Polska ale cały układ NATO jest zależny od USA. Jankesi wiedzą więcej o naszej armii niż my sami. Ale jest to działanie jednostronne, - nie sadzę żeby polski wywiad miał jakąś wiedzę o armii USA.



  
Druga sprawa, - żadna konstytucja nie została pogwałcona wprowadzeniem
stanu wojennego. Każdy rząd na swiecie ma prawo do wprowadzenia takiego
stanu..
    
Owszem, ale w sposób legalny. Wprowadzenie stanu wojennego decyzją
Rady Państwa podczas trwania sesji Sejmu było pogwałceniem
konstytucji.
  
Nie chcę wnikać w szczegóły, ale jak by to była prawda,  to  byłoby to jawne złamanie prawa. A jeżeliby do tego doszło to dlaczego Jaruzelski i sp.ka nie stanęli jeszcze przed trybunałem stanu?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-04 14:52:39
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Prawda- broń masowego razenia
Jadrys wrote:

W dniu 2010-02-03 22:20, zbig pisze:
On 3 Lut, 20:53, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
A te jego czyny? Co masz mu do zarzucenia względem patriotyzmu? Cóż on
takiego zrobił żeby nie zasługiwać na takie miano?
    
W moim rozumieniu patriotyzmu nie mieści się wieloletnia służba
interesom obcego mocarstwa, szpiegowanie i donoszenie na własnych
kolegów Polaków, wydanie rozkazu strzelania do współobywateli ('70 i
'80), pogwałcenie konstytucji poprzez nielegalne wprowadzenie stanu
wojennego.

  

Co masz namyśli pisząc o tym szpiegowaniu i donoszeniu na swoich
kolegów? Wydaje mi się za ja dość dobrze znam życiorys generała, jednak
o czymś takim nie słyszałem.

Bo znasz jakieś lewe życiorysy. W filmie Towarzysz Generał było m.in. o tym jak tuż po wojnie WJ donosił Moskwie o swoich pobratymcach z oddziału.

Druga sprawa, - żadna konstytucja nie została pogwałcona wprowadzeniem
stanu wojennego.

Masz słabą wiedzę, albo pamięć. Zapis o możliwości wprowadzenia stanu wojennego do konstytucji PRL został wpisany już podczas trwania SW. Wcześniej takiego zapisu nie było. Nie jest ważne czy taki zapis jest słuszny czy nie. Ważne jest, że takowego nie było, a co za tym idzie wprowadzenie SW gwałciło obowiązującą w dniu jego wprowadzenia konstytucję.

Każdy rząd na swiecie ma prawo do wprowadzenia takiego
stanu.

Rząd PiS-iorów, albo gumofilcaków też?
--
Pit

Data: 2010-02-04 15:49:29
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-04 14:52, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

  
W dniu 2010-02-03 22:20, zbig pisze:
    
On 3 Lut, 20:53, Jadrys<C...@yahoo.com>   wrote:


      
A te jego czyny? Co masz mu do zarzucenia względem patriotyzmu? Cóż on
takiego zrobił żeby nie zasługiwać na takie miano?

        
W moim rozumieniu patriotyzmu nie mieści się wieloletnia służba
interesom obcego mocarstwa, szpiegowanie i donoszenie na własnych
kolegów Polaków, wydanie rozkazu strzelania do współobywateli ('70 i
'80), pogwałcenie konstytucji poprzez nielegalne wprowadzenie stanu
wojennego.


      
Co masz namyśli pisząc o tym szpiegowaniu i donoszeniu na swoich
kolegów? Wydaje mi się za ja dość dobrze znam życiorys generała, jednak
o czymś takim nie słyszałem.
    
Bo znasz jakieś lewe życiorysy. W filmie Towarzysz Generał było m.in. o tym
jak tuż po wojnie WJ donosił Moskwie o swoich pobratymcach z oddziału.
  

Chyba nawet Ty nie dajesz wiary temu co pokazali w tym filmie ?

  
Druga sprawa, - żadna konstytucja nie została pogwałcona wprowadzeniem
stanu wojennego.
    
Masz słabą wiedzę, albo pamięć. Zapis o możliwości wprowadzenia stanu
wojennego do konstytucji PRL został wpisany już podczas trwania SW.
Wcześniej takiego zapisu nie było. Nie jest ważne czy taki zapis jest
słuszny czy nie. Ważne jest, że takowego nie było, a co za tym idzie
wprowadzenie SW gwałciło obowiązującą w dniu jego wprowadzenia konstytucję.
  

Ujmę to inaczej, - czy w konstytucji był zakaz wprowadzania stanu wojennego na terenie kraju?

  
Każdy rząd na swiecie ma prawo do wprowadzenia takiego
stanu.
    
Rząd PiS-iorów, albo gumofilcaków też?
  

Nie tylko oni, - kapitalistyczni bonzowie w garniakach od Armaniego na Haiti tez ma takie prawo.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-05 00:10:43
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Prawda- broń masowego razenia
Jadrys wrote:

W dniu 2010-02-04 14:52, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

  
W dniu 2010-02-03 22:20, zbig pisze:
    
On 3 Lut, 20:53, Jadrys<C...@yahoo.com>   wrote:


      
A te jego czyny? Co masz mu do zarzucenia względem patriotyzmu? Cóż on
takiego zrobił żeby nie zasługiwać na takie miano?

        
W moim rozumieniu patriotyzmu nie mieści się wieloletnia służba
interesom obcego mocarstwa, szpiegowanie i donoszenie na własnych
kolegów Polaków, wydanie rozkazu strzelania do współobywateli ('70 i
'80), pogwałcenie konstytucji poprzez nielegalne wprowadzenie stanu
wojennego.


      
Co masz namyśli pisząc o tym szpiegowaniu i donoszeniu na swoich
kolegów? Wydaje mi się za ja dość dobrze znam życiorys generała, jednak
o czymś takim nie słyszałem.
    
Bo znasz jakieś lewe życiorysy. W filmie Towarzysz Generał było m.in. o
tym jak tuż po wojnie WJ donosił Moskwie o swoich pobratymcach z
oddziału.
  

Chyba nawet Ty nie dajesz wiary temu co pokazali w tym filmie ?

Ja w ogóle jestem człowiekiem małej wiary, jeśli chodzi o różne filmy, ale
sorry...

Druga sprawa, - żadna konstytucja nie została pogwałcona wprowadzeniem
stanu wojennego.
    
Masz słabą wiedzę, albo pamięć. Zapis o możliwości wprowadzenia stanu
wojennego do konstytucji PRL został wpisany już podczas trwania SW.
Wcześniej takiego zapisu nie było. Nie jest ważne czy taki zapis jest
słuszny czy nie. Ważne jest, że takowego nie było, a co za tym idzie
wprowadzenie SW gwałciło obowiązującą w dniu jego wprowadzenia
konstytucję.
  

Ujmę to inaczej, - czy w konstytucji był zakaz wprowadzania stanu
wojennego na terenie kraju?

W zasadzie to coś mi się popitoliło. Było raczej tak jak pisał zbig, a nie
tak jak ja napisałem. Cóż pamięć mi już chyba szwankuje?

Każdy rząd na swiecie ma prawo do wprowadzenia takiego
stanu.
    
Rząd PiS-iorów, albo gumofilcaków też?
  

Nie tylko oni, - kapitalistyczni bonzowie w garniakach od Armaniego na
Haiti tez ma takie prawo.

A toś mnie uspokoił nieco. Już myślałem, że nie mają takiego prawa. :)
--
Pit

Data: 2010-02-05 10:17:45
Autor: Hans Kloss
Prawda- broń masowego razenia
On 5 Lut, 01:10, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:

W zasadzie to coś mi się popitoliło. Było raczej tak jak pisał zbig, a nie
tak jak ja napisałem. Cóż pamięć mi już chyba szwankuje?

W pryloskiej konstytucie było o możliwości wprowadzenia stanu
wyjątkowego i na to się jaruzelska wrona powoływała się dowodząc
legalności swojego posunięcia. Kłopot w tym ze uprawnienia takie miał
sejm, a rada państwa mogła to zrobić tylko w przerwach miedzy sesjami
sejmu. Pech trafił że akurat wtedy sesja sejmu była w toku.
J-23

Data: 2010-02-05 18:28:30
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-05 01:10, Pit Kowalski albo Nowak pisze:


          
A te jego czyny? Co masz mu do zarzucenia względem patriotyzmu? Cóż on
takiego zrobił żeby nie zasługiwać na takie miano?


            
W moim rozumieniu patriotyzmu nie mieści się wieloletnia służba
interesom obcego mocarstwa, szpiegowanie i donoszenie na własnych
kolegów Polaków, wydanie rozkazu strzelania do współobywateli ('70 i
'80), pogwałcenie konstytucji poprzez nielegalne wprowadzenie stanu
wojennego.



          
Co masz namyśli pisząc o tym szpiegowaniu i donoszeniu na swoich
kolegów? Wydaje mi się za ja dość dobrze znam życiorys generała, jednak
o czymś takim nie słyszałem.

        
Bo znasz jakieś lewe życiorysy. W filmie Towarzysz Generał było m.in. o
tym jak tuż po wojnie WJ donosił Moskwie o swoich pobratymcach z
oddziału.

      
Chyba nawet Ty nie dajesz wiary temu co pokazali w tym filmie ?
    
Ja w ogóle jestem człowiekiem małej wiary, jeśli chodzi o różne filmy, ale
sorry...
  

Jednak, jak nie trudno zauważyć znacznie łatwiej Ci uwierzyć w coś antykomunistycznego.

  
Druga sprawa, - żadna konstytucja nie została pogwałcona wprowadzeniem
stanu wojennego.

        
Masz słabą wiedzę, albo pamięć. Zapis o możliwości wprowadzenia stanu
wojennego do konstytucji PRL został wpisany już podczas trwania SW.
Wcześniej takiego zapisu nie było. Nie jest ważne czy taki zapis jest
słuszny czy nie. Ważne jest, że takowego nie było, a co za tym idzie
wprowadzenie SW gwałciło obowiązującą w dniu jego wprowadzenia
konstytucję.

      
Ujmę to inaczej, - czy w konstytucji był zakaz wprowadzania stanu
wojennego na terenie kraju?
    
W zasadzie to coś mi się popitoliło. Było raczej tak jak pisał zbig, a nie
tak jak ja napisałem. Cóż pamięć mi już chyba szwankuje?
  

Lecytyna?  Podobno pomaga :-)

  
Każdy rząd na swiecie ma prawo do wprowadzenia takiego
stanu.

        
Rząd PiS-iorów, albo gumofilcaków też?

      
Nie tylko oni, - kapitalistyczni bonzowie w garniakach od Armaniego na
Haiti tez ma takie prawo.
    
A toś mnie uspokoił nieco. Już myślałem, że nie mają takiego prawa. :)
  

Trzeba przyznać że kapitalistyczna swołocz bardzo rzadko sięga po ten przywilej.. Tak jakoś potrafią lawirować ze trzymaja swoich niewolników w ryzach i bez wprowadzania stanu wyjątkowego.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-03 21:33:40
Autor: raff
Prawda- broń masowego razenia

Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie sowieckim.
    
Nie znajduję w jego pokrętnym życiorysie niczego co by mogło
potwierdzić te tezę.
Chyba nie bierzesz na serio jego słów o patriotyzmie. To jego metoda
obrony. Nie liczą się słowa ale czyny.
  

Jedną z najważniejszych spraw świadczących o jego patriotyzmie jest to że mieszka w Polsce i nie zamierza emigrować. - To o czymś świadczy..

Gdyby w tym kraju bylo normalnie to by spieprzeal z tego kraju tak jak Honecker.

R.

Data: 2010-02-03 21:56:41
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-03 21:33, raff pisze:

Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie sowieckim.
Nie znajduję w jego pokrętnym życiorysie niczego co by mogło
potwierdzić te tezę.
Chyba nie bierzesz na serio jego słów o patriotyzmie. To jego metoda
obrony. Nie liczą się słowa ale czyny.

Jedną z najważniejszych spraw świadczących o jego patriotyzmie jest to że mieszka w Polsce i nie zamierza emigrować. - To o czymś świadczy..

Gdyby w tym kraju bylo normalnie to by spieprzeal z tego kraju tak jak Honecker.

R.

W tym kraju jest na szczęście normalnie.. A Honecker to zupełnie inna para kaloszy, - on wydał rozkaz strzelania do uciekinierów z NRD.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-04 00:21:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Prawda- broń masowego razenia
Jadrys wrote:

W dniu 2010-02-03 20:38, zbig pisze:
On 3 Lut, 20:32, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
  
W dniu 2010-02-03 20:05, Hans Kloss pisze:
    
  
Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie sowieckim.
    
Nie znajduję w jego pokrętnym życiorysie niczego co by mogło
potwierdzić te tezę.
Chyba nie bierzesz na serio jego słów o patriotyzmie. To jego metoda
obrony. Nie liczą się słowa ale czyny.
  

Jedną z najważniejszych spraw świadczących o jego patriotyzmie jest to
że mieszka w Polsce i nie zamierza emigrować. - To o czymś świadczy..

Owszem świadczy. Świadczy o tym, że tak naprawdę to on nie ma dokąd
emigrować. Nigdzie nie będzie mu tak dobrze jak w Polsce i nigdzie nie
będzie miał tylu dupolizajców jak tu.
On wszędzie jest nikim, a tylko w Polsce może czuć się kimś, bo tu zawsze
znajdą się głupki, którzy są gotowi nosić go na rękach. Którzy gotowi są
krzyczeć "O o o o odpieeepieprzcie się o o o od Generała!".

--
Pit

Data: 2010-02-04 10:41:03
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-04 01:21, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

  
W dniu 2010-02-03 20:38, zbig pisze:
    
On 3 Lut, 20:32, Jadrys<C...@yahoo.com>   wrote:

      
W dniu 2010-02-03 20:05, Hans Kloss pisze:

        

      
Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie sowieckim.

        
Nie znajduję w jego pokrętnym życiorysie niczego co by mogło
potwierdzić te tezę.
Chyba nie bierzesz na serio jego słów o patriotyzmie. To jego metoda
obrony. Nie liczą się słowa ale czyny.

      
Jedną z najważniejszych spraw świadczących o jego patriotyzmie jest to
że mieszka w Polsce i nie zamierza emigrować. - To o czymś świadczy..
    
Owszem świadczy. Świadczy o tym, że tak naprawdę to on nie ma dokąd
emigrować. Nigdzie nie będzie mu tak dobrze jak w Polsce i nigdzie nie
będzie miał tylu dupolizajców jak tu.
On wszędzie jest nikim, a tylko w Polsce może czuć się kimś, bo tu zawsze
znajdą się głupki, którzy są gotowi nosić go na rękach. Którzy gotowi są
krzyczeć "O o o o odpieeepieprzcie się o o o od Generała!".
  

Ja z kolei myślę że facet w jego wieku to szuka przede wszystkim spokoju.  Myślę również że Jaruzelski nie miałby żadnych problemów z osiedleniem się w Rosji, Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich odznaczeń.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-04 10:47:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Prawda- broń masowego razenia

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
news:hke4nk$tmm$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-04 01:21, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
> Jadrys wrote:
>
>
>> W dniu 2010-02-03 20:38, zbig pisze:
>>
>>> On 3 Lut, 20:32, Jadrys<C...@yahoo.com>   wrote:
>>>
>>>
>>>> W dniu 2010-02-03 20:05, Hans Kloss pisze:
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>> Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie
sowieckim.
>>>>
>>>>
>>> Nie znajduję w jego pokrętnym życiorysie niczego co by mogło
>>> potwierdzić te tezę.
>>> Chyba nie bierzesz na serio jego słów o patriotyzmie. To jego metoda
>>> obrony. Nie liczą się słowa ale czyny.
>>>
>>>
>> Jedną z najważniejszych spraw świadczących o jego patriotyzmie jest to
>> że mieszka w Polsce i nie zamierza emigrować. - To o czymś świadczy..
>>
> Owszem świadczy. Świadczy o tym, że tak naprawdę to on nie ma dokąd
> emigrować. Nigdzie nie będzie mu tak dobrze jak w Polsce i nigdzie nie
> będzie miał tylu dupolizajców jak tu.
> On wszędzie jest nikim, a tylko w Polsce może czuć się kimś, bo tu
zawsze
> znajdą się głupki, którzy są gotowi nosić go na rękach. Którzy gotowi są
> krzyczeć "O o o o odpieeepieprzcie się o o o od Generała!".
>

Ja z kolei myślę że facet w jego wieku to szuka przede wszystkim
spokoju.  Myślę również że Jaruzelski nie miałby żadnych problemów z
osiedleniem się w Rosji, Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich
odznaczeń.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..


   ,Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich odznaczeń.' - Te zas otrzymal
   ten polski patriota za psiowierna sluzbe Kremlowi.  Sam pomysl niezly,
   niech wypierdala do tych, ktorym przez cale zycie sluzyl!

   AR

Data: 2010-02-04 11:04:54
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-04 10:47, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
"Jadrys"<Che@yahoo.com>  schrieb im Newsbeitrag
news:hke4nk$tmm$1news.onet.pl...
  
W dniu 2010-02-04 01:21, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
    
Jadrys wrote:


      
W dniu 2010-02-03 20:38, zbig pisze:

        
On 3 Lut, 20:32, Jadrys<C...@yahoo.com>    wrote:


          
W dniu 2010-02-03 20:05, Hans Kloss pisze:


            

          
Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie
            
sowieckim.
  

            
Nie znajduję w jego pokrętnym życiorysie niczego co by mogło
potwierdzić te tezę.
Chyba nie bierzesz na serio jego słów o patriotyzmie. To jego metoda
obrony. Nie liczą się słowa ale czyny.


          
Jedną z najważniejszych spraw świadczących o jego patriotyzmie jest to
że mieszka w Polsce i nie zamierza emigrować. - To o czymś świadczy..

        
Owszem świadczy. Świadczy o tym, że tak naprawdę to on nie ma dokąd
emigrować. Nigdzie nie będzie mu tak dobrze jak w Polsce i nigdzie nie
będzie miał tylu dupolizajców jak tu.
On wszędzie jest nikim, a tylko w Polsce może czuć się kimś, bo tu
      
zawsze
  
znajdą się głupki, którzy są gotowi nosić go na rękach. Którzy gotowi są
krzyczeć "O o o o odpieeepieprzcie się o o o od Generała!".

      
Ja z kolei myślę że facet w jego wieku to szuka przede wszystkim
spokoju.  Myślę również że Jaruzelski nie miałby żadnych problemów z
osiedleniem się w Rosji, Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich
    
odznaczeń.
  

    

    ,Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich odznaczeń.' - Te zas otrzymal
    ten polski patriota za psiowierna sluzbe Kremlowi.  Sam pomysl niezly,
    niech wypierdala do tych, ktorym przez cale zycie sluzyl!

    AR
  

Za owocną współpracę te medale. Współpraca międzynarodowa to nie tylko dążenie do konfrontacji.
A jak sam pewnie widzisz dzisiaj jankesi nie honorują wiernopoddaństwa naszych polityków medalami tylko im załatwiają kontrakty na odczyty na uniwerkach.. - 100 000 $ sztuka...

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-04 11:11:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Prawda- broń masowego razenia

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
news:hke64f$2tm$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-04 10:47, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
> "Jadrys"<Che@yahoo.com>  schrieb im Newsbeitrag
> news:hke4nk$tmm$1news.onet.pl...
>
>> W dniu 2010-02-04 01:21, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
>>
>>> Jadrys wrote:
>>>
>>>
>>>
>>>> W dniu 2010-02-03 20:38, zbig pisze:
>>>>
>>>>
>>>>> On 3 Lut, 20:32, Jadrys<C...@yahoo.com>    wrote:
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>> W dniu 2010-02-03 20:05, Hans Kloss pisze:
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>> Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie
>>>>>>
> sowieckim.
>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>> Nie znajduję w jego pokrętnym życiorysie niczego co by mogło
>>>>> potwierdzić te tezę.
>>>>> Chyba nie bierzesz na serio jego słów o patriotyzmie. To jego metoda
>>>>> obrony. Nie liczą się słowa ale czyny.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>> Jedną z najważniejszych spraw świadczących o jego patriotyzmie jest
to
>>>> że mieszka w Polsce i nie zamierza emigrować. - To o czymś świadczy..
>>>>
>>>>
>>> Owszem świadczy. Świadczy o tym, że tak naprawdę to on nie ma dokąd
>>> emigrować. Nigdzie nie będzie mu tak dobrze jak w Polsce i nigdzie nie
>>> będzie miał tylu dupolizajców jak tu.
>>> On wszędzie jest nikim, a tylko w Polsce może czuć się kimś, bo tu
>>>
> zawsze
>
>>> znajdą się głupki, którzy są gotowi nosić go na rękach. Którzy gotowi

>>> krzyczeć "O o o o odpieeepieprzcie się o o o od Generała!".
>>>
>>>
>> Ja z kolei myślę że facet w jego wieku to szuka przede wszystkim
>> spokoju.  Myślę również że Jaruzelski nie miałby żadnych problemów z
>> osiedleniem się w Rosji, Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich
>>
> odznaczeń.
>
>>
>>
>
>     ,Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich odznaczeń.' - Te zas
otrzymal
>     ten polski patriota za psiowierna sluzbe Kremlowi.  Sam pomysl
niezly,
>     niech wypierdala do tych, ktorym przez cale zycie sluzyl!
>
>     AR
>

Za owocną współpracę te medale. Współpraca międzynarodowa to nie tylko
dążenie do konfrontacji.
A jak sam pewnie widzisz dzisiaj jankesi nie honorują wiernopoddaństwa
naszych polityków medalami tylko im załatwiają kontrakty na odczyty na
uniwerkach.. - 100 000 $ sztuka...

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..


   Walesa otrzymal i jedno i drugie. Rozpierdolenie zsrr przez USA
   to byla niezla robota, za takie resztki jak Jaruzelski powinni zabrac sie
   jednak sami zainteresowani, zamiast biesiadowac przy okraglym korycie.

   AR

Data: 2010-02-04 13:52:01
Autor: raff
Prawda- broń masowego razenia

   Walesa otrzymal i jedno i drugie. Rozpierdolenie zsrr przez USA
   to byla niezla robota, za takie resztki jak Jaruzelski powinni zabrac sie
   jednak sami zainteresowani, zamiast biesiadowac przy okraglym korycie.

   AR


To Truchlo bedzie pochowane oczywiscie na Powazkach.

R.

Data: 2010-02-04 15:03:09
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-04 13:52, raff pisze:

   Walesa otrzymal i jedno i drugie. Rozpierdolenie zsrr przez USA
   to byla niezla robota, za takie resztki jak Jaruzelski powinni zabrac sie
   jednak sami zainteresowani, zamiast biesiadowac przy okraglym korycie.

   AR


To Truchlo bedzie pochowane oczywiscie na Powazkach.

R.

A może sobie zażyczy kremacji i rozsypanie prochów nad swoją ojczyzną? Nad ojczyzną o którą walczył z narażeniem życia...

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-04 15:57:38
Autor: raff
Prawda- broń masowego razenia
   Walesa otrzymal i jedno i drugie. Rozpierdolenie zsrr przez USA
   to byla niezla robota, za takie resztki jak Jaruzelski powinni zabrac sie
   jednak sami zainteresowani, zamiast biesiadowac przy okraglym korycie.

   AR


To Truchlo bedzie pochowane oczywiscie na Powazkach.

R.

A może sobie zażyczy kremacji i rozsypanie prochów nad swoją ojczyzną? Nad ojczyzną o którą walczył z narażeniem życia...

Nad Syberią moze. Tam jego miejsce.

R.

Data: 2010-02-04 15:00:25
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-04 11:11, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
"Jadrys"<Che@yahoo.com>  schrieb im Newsbeitrag
news:hke64f$2tm$1news.onet.pl...
  
W dniu 2010-02-04 10:47, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
    
"Jadrys"<Che@yahoo.com>   schrieb im Newsbeitrag
news:hke4nk$tmm$1news.onet.pl...

      
W dniu 2010-02-04 01:21, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

        
Jadrys wrote:



          
W dniu 2010-02-03 20:38, zbig pisze:


            
On 3 Lut, 20:32, Jadrys<C...@yahoo.com>     wrote:



              
W dniu 2010-02-03 20:05, Hans Kloss pisze:



                

              
Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie

                
sowieckim.

      

                
Nie znajduję w jego pokrętnym życiorysie niczego co by mogło
potwierdzić te tezę.
Chyba nie bierzesz na serio jego słów o patriotyzmie. To jego metoda
obrony. Nie liczą się słowa ale czyny.



              
Jedną z najważniejszych spraw świadczących o jego patriotyzmie jest
            
to
  
że mieszka w Polsce i nie zamierza emigrować. - To o czymś świadczy..


            
Owszem świadczy. Świadczy o tym, że tak naprawdę to on nie ma dokąd
emigrować. Nigdzie nie będzie mu tak dobrze jak w Polsce i nigdzie nie
będzie miał tylu dupolizajców jak tu.
On wszędzie jest nikim, a tylko w Polsce może czuć się kimś, bo tu

          
zawsze

      
znajdą się głupki, którzy są gotowi nosić go na rękach. Którzy gotowi
          

  
krzyczeć "O o o o odpieeepieprzcie się o o o od Generała!".


          
Ja z kolei myślę że facet w jego wieku to szuka przede wszystkim
spokoju.  Myślę również że Jaruzelski nie miałby żadnych problemów z
osiedleniem się w Rosji, Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich

        
odznaczeń.

      

        
     ,Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich odznaczeń.' - Te zas
      
otrzymal
  
     ten polski patriota za psiowierna sluzbe Kremlowi.  Sam pomysl
      
niezly,
  
     niech wypierdala do tych, ktorym przez cale zycie sluzyl!

     AR

      
Za owocną współpracę te medale. Współpraca międzynarodowa to nie tylko
dążenie do konfrontacji.
A jak sam pewnie widzisz dzisiaj jankesi nie honorują wiernopoddaństwa
naszych polityków medalami tylko im załatwiają kontrakty na odczyty na
uniwerkach.. - 100 000 $ sztuka...

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
    
kierunku..


    Walesa otrzymal i jedno i drugie. Rozpierdolenie zsrr przez USA
    to byla niezla robota, za takie resztki jak Jaruzelski powinni zabrac sie
    jednak sami zainteresowani, zamiast biesiadowac przy okraglym korycie.

    AR

  

A ja myślałem że ZSRR rozpadł się na skutek działalności Papieża i Wałęsy..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-04 14:50:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Prawda- broń masowego razenia
Jadrys wrote:

W dniu 2010-02-04 10:47, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
"Jadrys"<Che@yahoo.com>  schrieb im Newsbeitrag
news:hke4nk$tmm$1news.onet.pl...

    ,Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich odznaczeń.' - Te zas
    otrzymal
    ten polski patriota za psiowierna sluzbe Kremlowi.  Sam pomysl
    niezly, niech wypierdala do tych, ktorym przez cale zycie sluzyl!

    AR
  

Za owocną współpracę te medale. Współpraca międzynarodowa to nie tylko
dążenie do konfrontacji.
A jak sam pewnie widzisz dzisiaj jankesi nie honorują wiernopoddaństwa
naszych polityków medalami tylko im załatwiają kontrakty na odczyty na
uniwerkach.. - 100 000 $ sztuka...

Zupełnie abstrahując.

A ty co byś wolał - dostać medal czy kontrakty na odczyty za 100 000 $
i zaszczyt otrzymania uniwersyteckiego Honoris?
--
Pit

Data: 2010-02-04 15:54:13
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-04 14:50, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

  
W dniu 2010-02-04 10:47, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
    
"Jadrys"<Che@yahoo.com>   schrieb im Newsbeitrag
news:hke4nk$tmm$1news.onet.pl...

     ,Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich odznaczeń.' - Te zas
     otrzymal
     ten polski patriota za psiowierna sluzbe Kremlowi.  Sam pomysl
     niezly, niech wypierdala do tych, ktorym przez cale zycie sluzyl!

     AR

      
Za owocną współpracę te medale. Współpraca międzynarodowa to nie tylko
dążenie do konfrontacji.
A jak sam pewnie widzisz dzisiaj jankesi nie honorują wiernopoddaństwa
naszych polityków medalami tylko im załatwiają kontrakty na odczyty na
uniwerkach.. - 100 000 $ sztuka...
    
Zupełnie abstrahując.

A ty co byś wolał - dostać medal czy kontrakty na odczyty za 100 000 $
i zaszczyt otrzymania uniwersyteckiego Honoris?
  

Powiem jak najbardziej szczerze, - nie chciałbym nic dostać skoro miałbym to dostać kosztem szkodzenia Polsce i Polakom. Jeżeli miałbym kiedykolwiek zdradzić ojczyznę to zrobiłbym to dla idei a nie korzyści osobistej.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-04 14:48:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Prawda- broń masowego razenia
Jadrys wrote:

W dniu 2010-02-04 01:21, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:
     Owszem świadczy. Świadczy o tym, że tak naprawdę to on nie ma dokąd
emigrować. Nigdzie nie będzie mu tak dobrze jak w Polsce i nigdzie nie
będzie miał tylu dupolizajców jak tu.
On wszędzie jest nikim, a tylko w Polsce może czuć się kimś, bo tu zawsze
znajdą się głupki, którzy są gotowi nosić go na rękach. Którzy gotowi są
krzyczeć "O o o o odpieeepieprzcie się o o o od Generała!".
  

Ja z kolei myślę że facet w jego wieku to szuka przede wszystkim
spokoju.  Myślę również że Jaruzelski nie miałby żadnych problemów z
osiedleniem się w Rosji, Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich
odznaczeń.

W Rosji? W Rosji ludzi z zasługami jest na pęczki. On tam mógłby czuć się jak mała mróweczka pośród stada słoni. Nie to co tu, gdzie niemal połowa zgazowanego społeczeństwa byłaby gotowa nosić go na rękach.

Patriotyzm, to nie tylko walczenie za kraj, ale również dbanie o ojczyznę
i jej obywateli, kultywowanie jej kultury, tradycji, języka, dóbr narodowych, historii...

Jaruzelski z tym wszystkim walczył. To nie był patriota.

Patriotyzm to również poświęcenie swego życia, rodziny, zaszczytów, władzy
i kariery dla dobra ojczyzny.

Jaruzelski był karierowiczem niezdolnym do takich poświęceń.

Patriotyzm to również dążenie do niepodległości ojczyzny i bezkompromisowa walka z okupantem.

Jaruzelski zawsze z okupantem współpracował.

Jakoś nie widzę krzty patriotyzmu u niego.

Może nie był złym człowiekiem, ale z pewnością nie był "Polski patriotą".
Zresztą bycie komuchem wyklucza jakikolwiek patriotyzm. Te dwie rzeczy są sobie przeciwstawne z definicji.
--
Pit

Data: 2010-02-04 15:55:54
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-04 14:48, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

  
W dniu 2010-02-04 01:21, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
    
Jadrys wrote:

Owszem świadczy. Świadczy o tym, że tak naprawdę to on nie ma dokąd
emigrować. Nigdzie nie będzie mu tak dobrze jak w Polsce i nigdzie nie
będzie miał tylu dupolizajców jak tu.
On wszędzie jest nikim, a tylko w Polsce może czuć się kimś, bo tu zawsze
znajdą się głupki, którzy są gotowi nosić go na rękach. Którzy gotowi są
krzyczeć "O o o o odpieeepieprzcie się o o o od Generała!".

      
Ja z kolei myślę że facet w jego wieku to szuka przede wszystkim
spokoju.  Myślę również że Jaruzelski nie miałby żadnych problemów z
osiedleniem się w Rosji, Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich
odznaczeń.
    
W Rosji? W Rosji ludzi z zasługami jest na pęczki. On tam mógłby czuć się
jak mała mróweczka pośród stada słoni. Nie to co tu, gdzie niemal połowa
zgazowanego społeczeństwa byłaby gotowa nosić go na rękach.

Patriotyzm, to nie tylko walczenie za kraj, ale również dbanie o ojczyznę
i jej obywateli, kultywowanie jej kultury, tradycji, języka, dóbr
narodowych, historii...

Jaruzelski z tym wszystkim walczył. To nie był patriota.

Patriotyzm to również poświęcenie swego życia, rodziny, zaszczytów, władzy
i kariery dla dobra ojczyzny.

Jaruzelski był karierowiczem niezdolnym do takich poświęceń.

Patriotyzm to również dążenie do niepodległości ojczyzny i bezkompromisowa
walka z okupantem.

Jaruzelski zawsze z okupantem współpracował.

Jakoś nie widzę krzty patriotyzmu u niego.

Może nie był złym człowiekiem, ale z pewnością nie był "Polski patriotą".
Zresztą bycie komuchem wyklucza jakikolwiek patriotyzm. Te dwie rzeczy są
sobie przeciwstawne z definicji.
  

Bez komentarza.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-04 15:23:23
Autor: cirrus
Prawda- broń masowego razenia
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hke4nk$tmm$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-04 01:21, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:
W dniu 2010-02-03 20:38, zbig pisze:
On 3 Lut, 20:32, Jadrys<C...@yahoo.com>   wrote:
W dniu 2010-02-03 20:05, Hans Kloss pisze:
Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie
sowieckim.
Nie znajduję w jego pokrętnym życiorysie niczego co by mogło
potwierdzić te tezę.
Chyba nie bierzesz na serio jego słów o patriotyzmie. To jego metoda
obrony. Nie liczą się słowa ale czyny.
Jedną z najważniejszych spraw świadczących o jego patriotyzmie jest to
że mieszka w Polsce i nie zamierza emigrować. - To o czymś świadczy..
Owszem świadczy. Świadczy o tym, że tak naprawdę to on nie ma dokąd
emigrować. Nigdzie nie będzie mu tak dobrze jak w Polsce i nigdzie nie
będzie miał tylu dupolizajców jak tu.
On wszędzie jest nikim, a tylko w Polsce może czuć się kimś, bo tu zawsze
znajdą się głupki, którzy są gotowi nosić go na rękach. Którzy gotowi są
krzyczeć "O o o o odpieeepieprzcie się o o o od Generała!".
Ja z kolei myślę że facet w jego wieku to szuka przede wszystkim spokoju. Myślę również że Jaruzelski nie miałby żadnych problemów z osiedleniem się w Rosji, Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich
odznaczeń.

Chyba na jego miejscu bym sie bał, przecież oni wykończyli już tylu zasłużonych.

--
stevep

Data: 2010-02-04 15:58:01
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-04 15:23, cirrus pisze:

Ja z kolei myślę że facet w jego wieku to szuka przede wszystkim spokoju.
Myślę również że Jaruzelski nie miałby żadnych problemów z osiedleniem się
w Rosji, Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich
odznaczeń.
    
Chyba na jego miejscu bym sie bał, przecież oni wykończyli już tylu
zasłużonych.

  

Ale ty Stefan nie jesteś żołnierzem który walczył na froncie. Więc masz prawo być strachliwy. :-P

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-04 17:58:52
Autor: cirrus
Prawda- broń masowego razenia
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hken9o$u4h$3news.onet.pl...
W dniu 2010-02-04 15:23, cirrus pisze:
Ja z kolei myślę że facet w jego wieku to szuka przede wszystkim
spokoju. Myślę również że Jaruzelski nie miałby żadnych problemów z
osiedleniem się w Rosji, Ma wszakże kilka najwyższych rosyjskich
odznaczeń.
Chyba na jego miejscu bym sie bał, przecież oni wykończyli już tylu
zasłużonych.
Ale ty Stefan nie jesteś żołnierzem który walczył na froncie. Więc masz prawo być strachliwy. :-P

Fakt, być na tyłach frontu politrukiem to szaleńcza odwaga.

--
stevep

Data: 2010-02-04 15:21:47
Autor: cirrus
Prawda- broń masowego razenia
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkcivr$9qa$4news.onet.pl...
W dniu 2010-02-03 20:05, Hans Kloss pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):
Tak, nawet i zbrodniarzowi nie można odmówić prawa do umiłowania
ojczyzny.
Nu ale co mnie obchodzi jego umiłowanie CCCP? Należało go TU powiesić
albo TAM odesłac ciupasem razem ze wszystkimi boukunami w których
wyhodowaniu brał zresztą czynny udział.
J-23
Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie sowieckim.

Jesteś pewny?

--
stevep

Data: 2010-02-04 15:58:58
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-04 15:21, cirrus pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
news:hkcivr$9qa$4news.onet.pl...
  
W dniu 2010-02-03 20:05, Hans Kloss pisze:
    
Jadrys<Che@yahoo.com>   napisał(a):
      
Tak, nawet i zbrodniarzowi nie można odmówić prawa do umiłowania
ojczyzny.
        
Nu ale co mnie obchodzi jego umiłowanie CCCP? Należało go TU powiesić
albo TAM odesłac ciupasem razem ze wszystkimi boukunami w których
wyhodowaniu brał zresztą czynny udział.
J-23
      
Myślę że Jaruzelski mimo wszystko jest Polskim patriotą a nie sowieckim.
    
Jesteś pewny?

  

Tak. Wszystko na to wskazuje.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-05 22:56:38
Autor: boukun
Prawda- broń masowego razenia

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkch39$434$2news.onet.pl...
W dniu 2010-02-03 19:48, boukun pisze:

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkcg0k$1lq$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-03 16:24, Wlodzimierz Zabotynski pisze:



Hans, a jak myślisz - dlaczego Jaruzelski pozostał w Polsce? A np. taki
"patriota" Kukliński wolał nie ryzykować i pozostał w kraju swoich
panów, którym wiernie służył?





    Bo tylko w Polsce mogl liczyc na komfortowe zycie az do usranej smierci.

    AR



A ja myślę że właśnie został w Polsce ze względu na swój patriotyzm.


Qrwa zbrodniarz i patriotyzm... Tfu!
Przez stan wojeny mamy to co mamy...

boukun

Tak, nawet i zbrodniarzowi nie można odmówić prawa do umiłowania ojczyzny.


Ciekawy sposób miłowania, wytrzebienie Polaków z opozycji i oddanie Polski w pacht Żydom...
Za stan wojenny powinien dostać KS...

boukun

Data: 2010-02-06 22:38:29
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-05 22:56, boukun pisze:

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkch39$434$2news.onet.pl...
W dniu 2010-02-03 19:48, boukun pisze:

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkcg0k$1lq$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-03 16:24, Wlodzimierz Zabotynski pisze:



Hans, a jak myślisz - dlaczego Jaruzelski pozostał w Polsce? A np. taki
"patriota" Kukliński wolał nie ryzykować i pozostał w kraju swoich
panów, którym wiernie służył?





    Bo tylko w Polsce mogl liczyc na komfortowe zycie az do usranej smierci.

    AR



A ja myślę że właśnie został w Polsce ze względu na swój patriotyzm.


Qrwa zbrodniarz i patriotyzm... Tfu!
Przez stan wojeny mamy to co mamy...

boukun

Tak, nawet i zbrodniarzowi nie można odmówić prawa do umiłowania ojczyzny.


Ciekawy sposób miłowania, wytrzebienie Polaków z opozycji i oddanie Polski w pacht Żydom...
Za stan wojenny powinien dostać KS...

boukun

Nie wiem co rozumiesz przez słowa: "wytrzebienie Polaków"?  Przeciez jego czyny swiadcza o czymś wręcz przeciwnym.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-03 22:06:40
Autor: Hans Kloss
Prawda- broń masowego razenia
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): 
Hans, a jak myślisz - dlaczego Jaruzelski pozostał w Polsce?
Hmm, niech zgadnę... może .... może wiedział ze nic mu nie grozi, że ma
zapewnioną bezkarność i wygodne życie w Polsce? Skąd wziął tę pewnośc?
Hmmmm.... ja wiem a ty sobie sam zgadnij ;). No i jak widać nie pomylił się.

 A np. taki  "patriota" Kukliński wolał nie ryzykować i pozostał w kraju
swoich  panów, którym wiernie służył?

Tym razem  tez zaryzykuję zgadywankę. Może...może był pewny że komuszeria
skaże go na KS? Skad miał tę pewnośco to też sobie sam zgadnij ;).
Jak widać i on nie pomylił się w swoich przewidywaniach.
W takim właśnie kraju żyjemy- ludziom walczącym o zrzucenie jarzma okupanta
zabija się synów a ich samych skazuje się na śmierć. Ludzi będących owego
okupanta wiernymi sługami nagradza się najwyższymi urzędami państwowymi,
zapewnia się im dobrobyt materialny i osobistą ochronę. J-23


--


Data: 2010-02-03 23:08:56
Autor: raff
Prawda- broń masowego razenia
Hans, a jak myślisz - dlaczego Jaruzelski pozostał w Polsce?
Hmm, niech zgadnę... może .... może wiedział ze nic mu nie grozi, że ma
zapewnioną bezkarność i wygodne życie w Polsce? Skąd wziął tę pewnośc?
Hmmmm.... ja wiem a ty sobie sam zgadnij ;). No i jak widać nie pomylił się.

 A np. taki  "patriota" Kukliński wolał nie ryzykować i pozostał w kraju
swoich  panów, którym wiernie służył?

Tym razem  tez zaryzykuję zgadywankę. Może...może był pewny że komuszeria
skaże go na KS? Skad miał tę pewnośco to też sobie sam zgadnij ;).
Jak widać i on nie pomylił się w swoich przewidywaniach.
W takim właśnie kraju żyjemy- ludziom walczącym o zrzucenie jarzma okupanta
zabija się synów a ich samych skazuje się na śmierć. Ludzi będących owego
okupanta wiernymi sługami nagradza się najwyższymi urzędami państwowymi,
zapewnia się im dobrobyt materialny i osobistą ochronę.

To jest calkowite pomieszanie pojec, postaw i to nazywamy Michnikoterią.

Oby w tym kraju bylo coraz mniej zaduchu.

R.

Data: 2010-02-04 10:58:17
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-03 23:08, raff pisze:
Hans, a jak myślisz - dlaczego Jaruzelski pozostał w Polsce?
Hmm, niech zgadnę... może .... może wiedział ze nic mu nie grozi, że ma
zapewnioną bezkarność i wygodne życie w Polsce? Skąd wziął tę pewnośc?
Hmmmm.... ja wiem a ty sobie sam zgadnij ;). No i jak widać nie pomylił się.

 A np. taki  "patriota" Kukliński wolał nie ryzykować i pozostał w kraju
swoich  panów, którym wiernie służył?

Tym razem  tez zaryzykuję zgadywankę. Może...może był pewny że komuszeria
skaże go na KS? Skad miał tę pewnośco to też sobie sam zgadnij ;).
Jak widać i on nie pomylił się w swoich przewidywaniach.
W takim właśnie kraju żyjemy- ludziom walczącym o zrzucenie jarzma okupanta
zabija się synów a ich samych skazuje się na śmierć. Ludzi będących owego
okupanta wiernymi sługami nagradza się najwyższymi urzędami państwowymi,
zapewnia się im dobrobyt materialny i osobistą ochronę.

To jest calkowite pomieszanie pojec, postaw i to nazywamy Michnikoterią.

Oby w tym kraju bylo coraz mniej zaduchu.

R.

Jak najbardziej się zgadzam z Tobą raff.  Zdrajcę i kanalię trzeba nazywać zdrajca i kanalią.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-04 10:56:12
Autor: Jadrys
Prawda- broń masowego razenia
W dniu 2010-02-03 23:06, Hans Kloss pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):

  
Hans, a jak myślisz - dlaczego Jaruzelski pozostał w Polsce?
    
Hmm, niech zgadnę... może .... może wiedział ze nic mu nie grozi, że ma
zapewnioną bezkarność i wygodne życie w Polsce? Skąd wziął tę pewnośc?
Hmmmm.... ja wiem a ty sobie sam zgadnij ;).
No i jak widać nie pomylił się.
  

Ja sądzę że gdyby nie kochał swojej ojczyzny Polski, to już by nie wytrzymał nerwowo tych wszystkich pielgrzymek pod swój dom, tych wszystkich obraźliwych haseł które pod jego adresem kierują ci "pielgrzymi".

  
  A np. taki  "patriota" Kukliński wolał nie ryzykować i pozostał w kraju
swoich  panów, którym wiernie służył?
    
Tym razem  tez zaryzykuję zgadywankę. Może...może był pewny że komuszeria
skaże go na KS? Skad miał tę pewnośco to też sobie sam zgadnij ;).
Jak widać i on nie pomylił się w swoich przewidywaniach.
W takim właśnie kraju żyjemy- ludziom walczącym o zrzucenie jarzma okupanta
zabija się synów a ich samych skazuje się na śmierć. Ludzi będących owego
okupanta wiernymi sługami nagradza się najwyższymi urzędami państwowymi,
zapewnia się im dobrobyt materialny i osobistą ochronę.
J-23
  

Nie wiem czy przypominasz sobie Hans historię Pawłowskiego? Był to zdrajca, ale jednak kochał swoja ojczyznę Polskę. W odróżnieniu od tego szubrawca Kuklińskiego.
I myślę że częściowo masz rację, każdy Polak patriota posiadający broń palna mógł mu strzelić w ten jego zdradziecki jankeski ryj. Mógłby w imieniu Polaków wymierzyć mu sprawiedliwość.
Pamiętam tez ten cyrk kiedy odwiedzał swoją dawna ojczyznę, ten tłum ochroniarzy z parasolami, gyby nie te parasole to ten zdrajca mógłby utonąć w ślinie jaką posyłali mu dawni rodacy.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-02-03 22:54:32
Autor: matusm
Prawda- broń masowego razenia

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkc2h9$n5p$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-03 14:59, Hans Kloss pisze:
Tak się zastanawiałem dlaczego emisja filmu TOWARZYSZ GENERAŁ wywołała taką
furię środowisk budujących III RP. Zaangażowali prawie wszystkie siły żeby do
emisji nie doszło [..]Tak naprawdę przecież był to pierwszy film pokazujący
historię generała z innej perspektywy: nie bohatera uwikłanego w komunizm ale
zdrajcę wprowadzającego komunizm. Wymowa filmu może być interpretowana różnie.
Niemniej jednak pokazuje, że generał Jaruzelski był zdrajcą i karierowiczem
służącym obcemu Polsce państwu[...] I w końcu zrozumiałem. Te 90 minut filmu
niszczyło ciężką 20 letnią propagandową pracę różowo-czerwonych elit III RP,
która miała na celu zafałszowanie prawdziwej historii tej naszej "niby"
wolności!!!
NISZCZĄCA SIŁA RAŻENIA PRAWDY O III RP WOBEC O NIEJ FAŁSZU WYNIOSŁA JAK
1 do 122 644
Innymi słowy: 1 minuta filmu "Towarzysz Generał" niszczyła 122 644 minut
brudnej propagandowej pracy na rzecz kłamstwa całych elit III RP!!![...]
P.S.
Taka refleksja: jak kruche musiało być tych 11 037 957 cegiełek budowli
kłamstwa skoro do jego zniszczenia wystarczyło ich tylko 90.
Z tego można więc wyciągnąć prosty wniosek: III RP nie jest tak silna na jaką
próbuje się kreować. Wystarczy odkryć o niej prawdę a rozpadnie się jak domek
z kart. OKRYWAJMY WIĘC TĘ PRAWDĘ I DOCIERAJMY DO NIEJ DO RODAKÓW!
Obliczenia: http://www.infor.pl/kalkulatory/ilosci_dni.html#wynikiform"

Całość na: http://krzystofjaw.salon24.pl/154402,sila-razenia-prawdy-1-do-122-644



Hans, a jak myślisz - dlaczego Jaruzelski pozostał w Polsce? A np. taki "patriota" Kukliński wolał nie ryzykować i pozostał w kraju swoich panów, którym wiernie służył?

Bo w Polsce nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
"Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie głęboko infiltrować
istniejące gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, muszą być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwości
oddziaływania na te organizacje,kreowania ich działalnosci i kierowania
ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-03 21:53:46
Autor: Andrzej Adam Filip
Prawda- broń masowego razenia [film "TOWARZYSZ GENERAŁ"]
"Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> pisze:
Tak się zastanawiałem dlaczego emisja filmu TOWARZYSZ GENERAŁ wywołała
taką furię środowisk budujących III RP. Zaangażowali prawie wszystkie
siły żeby do emisji nie doszło [..]Tak naprawdę przecież był to
pierwszy film pokazujący historię generała z innej perspektywy: nie
bohatera uwikłanego w komunizm ale zdrajcę wprowadzającego
komunizm. Wymowa filmu moĹźe być interpretowana róşnie.  Niemniej
jednak pokazuje, że generał Jaruzelski był zdrajcą i karierowiczem
służącym obcemu Polsce państwu[...] I w końcu zrozumiałem. Te 90 minut
filmu niszczyło ciężką 20 letnią propagandową pracę różowo-czerwonych
elit III RP, która miała na celu zafałszowanie prawdziwej historii tej
naszej "niby" wolności!!!
[...]
Całość na: http://krzystofjaw.salon24.pl/154402,sila-razenia-prawdy-1-do-122-644

Czyli zgodnie z tą logiką im głośniej Lech Wałęsa "krzyczy w proteście"
tym większą "prawdę" się o nim mówi? :-) Jeśli ty uważasz Jaruzelskiego
za zdrajcę Polski [/PRL? :-) ] to twoja prywatna sprawa *dopóki* nie
uważasz tego za "jedynie słuszną i możliwą opinie".

A moje podejście do Jaruzelskiego opiera się na "pragmatycznym fundamencie":
po prostu nie opłaca się sugerować że władzy należy się trzymać "do krwi
ostatniej"  bo jak się ją odda "przedwcześnie" to przyjdą tacy co
naprawdę rozliczą :-) To nie wymaga tego żeby Jaruzelskiego "lubić",
wystarczy go trochę "szanować" za to że w końcu władzę PZPR *bezkrwawo*
oddał.

--
Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Historia jest świadkiem czasów, światłem prawdy, życiem pamięci,
nauczycielką życia.
  -- Cyceron [Marcus Tullius Cicero] (106-43 p.n.e.)

Data: 2010-02-03 13:34:41
Autor: Hans Kloss
Prawda- broń masowego razenia [film "TOWARZYSZ GENERAŁ"]
On 3 Lut, 21:53, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
 Jeśli ty uważasz Jaruzelskiego
za zdrajcę Polski [/PRL? :-) ] to twoja prywatna sprawa *dopóki* nie
uważasz tego za "jedynie słuszną i możliwą opinie".

Idąc dalej tym tokiem rozumowania także jakakolwiek opinia o
apologetach Adolfa Hitlera czy o nim samym nie powinna być uważana za
"jedynie słuszną i możliwą".

A moje podejście do Jaruzelskiego opiera się na "pragmatycznym fundamencie":
po prostu nie opłaca się sugerować że władzy należy się trzymać "do krwi
ostatniej"  bo jak się ją odda "przedwcześnie" to przyjdą tacy co
naprawdę rozliczą :-)

Ja mam inny pragmatyczny fundament- nie należy służyć obcym, donosić
na swoich ani do nich strzelać bo bez względu na dalszy bieg wydarzeń
w końcu dopadną i powieszą. Zgodnie z twoją "pragmatyką" można
wykonywać dowolne świństwa i zbrodnie a potem pójść w odpowiednim
czasie  na ugodę i w ten sposób uniknąć odpowiedzialności. Jest to
ciekawy tok rozumowania, jednak wg mnie bardziej murzyński jakiś czy
hinduski niż europejski.

To nie wymaga tego żeby Jaruzelskiego "lubić",
wystarczy go trochę "szanować" za to że w końcu władzę PZPR *bezkrwawo* oddał.

Podam ci następnego do "szanowania"- Pol Pot, on też "oddał
bezkrwawo",  wysyłając uprzednio do piachu kilka milionów swoich
rodaków.
J-23

Data: 2010-02-03 23:04:50
Autor: raff
Prawda- broń masowego razenia [film "TOWARZYSZ GENERAŁ"]
Idąc dalej tym tokiem rozumowania także jakakolwiek opinia o
apologetach Adolfa Hitlera czy o nim samym nie powinna być uważana za
"jedynie słuszną i możliwą".

A moje podejście do Jaruzelskiego opiera się na "pragmatycznym fundamencie":
po prostu nie opłaca się sugerować że władzy należy się trzymać "do krwi
ostatniej"  bo jak się ją odda "przedwcześnie" to przyjdą tacy co
naprawdę rozliczą :-)

Ja mam inny pragmatyczny fundament- nie należy służyć obcym, donosić
na swoich ani do nich strzelać bo bez względu na dalszy bieg wydarzeń
w końcu dopadną i powieszą. Zgodnie z twoją "pragmatyką" można
wykonywać dowolne świństwa i zbrodnie a potem pójść w odpowiednim
czasie  na ugodę i w ten sposób uniknąć odpowiedzialności. Jest to
ciekawy tok rozumowania, jednak wg mnie bardziej murzyński jakiś czy
hinduski niż europejski.

To nie wymaga tego żeby Jaruzelskiego "lubić",
wystarczy go trochę "szanować" za to że w końcu władzę PZPR *bezkrwawo* oddał.

Podam ci następnego do "szanowania"- Pol Pot, on też "oddał
bezkrwawo",  wysyłając uprzednio do piachu kilka milionów swoich
rodaków.

Ale o czym wy w ogole mowicie. Wladza w Polsce byla narzucona. Kto ją utrzymywal byl po prostu zdrajca. Kto sie jej sprzeciwil, jak Kuklinski, byl bohaterem.

Proste jak Centralna Magistrala Kolejowa.

R.

Data: 2010-02-03 22:11:49
Autor: Hans Kloss
Prawda- broń masowego razenia [film
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a): 
Proste jak Centralna Magistrala Kolejowa.

Nie dla wszystkich jak widać. Bo, wicierozumicie, takie były, towarzysze
realia, bo trzeba wziąć pod uwagę.. te, no... uwarunkowania...no bo jak on by
nie kazał strzelać, skrytobójczo mordować i więzić niewinnych ludzi to...aż
strach pomyśleć...ruscy by weszli i oni to by dopiero...wyrzucili towarzyszy z
ciepłych posadek ;).
J-23


--


Data: 2010-02-05 18:40:13
Autor: the_foe
Prawda- broń masowego razenia [film "TO WARZYSZ GENERAŁ"]
W dniu 2010-02-03 21:53, Andrzej Adam Filip pisze:
A moje podejście do Jaruzelskiego opiera się na "pragmatycznym fundamencie":
po prostu nie opłaca się sugerować że władzy należy się trzymać "do krwi
ostatniej"  bo jak się ją odda "przedwcześnie" to przyjdą tacy co
naprawdę rozliczą:-)  To nie wymaga tego Ĺźeby Jaruzelskiego "lubić",
wystarczy go trochę "szanować" za to że w końcu władzę PZPR*bezkrwawo*
oddał.

ALe on oddal wladze tylko dlatego ze ZSRR kazalo.

--
the_foe

Data: 2010-02-05 19:08:48
Autor: Andrzej Adam Filip
Prawda- broń masowego razenia [film "TOWARZYSZ GENERAŁ"]
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
W dniu 2010-02-03 21:53, Andrzej Adam Filip pisze:
A moje podejście do Jaruzelskiego opiera się na "pragmatycznym fundamencie":
po prostu nie opłaca się sugerować że władzy należy się trzymać "do krwi
ostatniej"  bo jak się ją odda "przedwcześnie" to przyjdą tacy co
naprawdę rozliczą:-)  To nie wymaga tego Ĺźeby Jaruzelskiego "lubić",
wystarczy go trochę "szanować" za to że w końcu władzę PZPR *bezkrwawo*
oddał.

ALe on oddal wladze tylko dlatego ze ZSRR kazalo.

ZSRR może i kazało (pozwoliło) się "dzielić władzą", ale żeby kazało
*oddać* to wątpię, wiec wyciągaj swoje dowody/dowodziki :-)

--
Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Zdrowie jest najpierwszym dobrem, uroda drugim, a bogactwo trzecim.
  -- Platon (427-347 p.n.e.)

Data: 2010-02-05 19:19:49
Autor: the_foe
Prawda- broń masowego razenia [film "TO WARZYSZ GENERAŁ"]
W dniu 2010-02-05 19:08, Andrzej Adam Filip pisze:
ZSRR może i kazało (pozwoliło) się "dzielić władzą", ale żeby kazało
*oddać* to wątpię, wiec wyciągaj swoje dowody/dowodziki

tak czy inaczej, to ze skin przestal kopac babcie nie jest zadnym argumentem ze mogl zabic wiec jest bohaterem.

--
the_foe

Data: 2010-02-05 19:46:45
Autor: Andrzej Adam Filip
Prawda/Правда
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
W dniu 2010-02-05 19:08, Andrzej Adam Filip pisze:
ZSRR może i kazało (pozwoliło) się "dzielić władzą", ale żeby kazało
*oddać* to wątpię, wiec wyciągaj swoje dowody/dowodziki

tak czy inaczej, to ze skin przestal kopac babcie nie jest zadnym
argumentem ze mogl zabic wiec jest bohaterem.

1) To ilu mieliśmy ostatnio "skinów prezydentów/dyktatorów"? :-)
2) Bohaterem Jaruzelski jest może dla ciebie, dla mnie jest kimś kogo
   idiota obrabia z pianą na ustach i bez opamiętania, a sukinkot
   zupełnie za nic nie "skrytykuje" (w sposĂłb "zasadniczo wywaĹźony").

Chcesz sobie Jaruzelskiego krytykować? Masz święte prawo dopóki ci się
piana na usta się nie wyleje. To dla mnie nie jest kwestia "Czy" ale
wyłącznie "Jak".

--
Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Siła narodu w sprawiedliwości.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-02-05 21:24:47
Autor: the_foe
Prawda/Правда - broń masowego r ażenia [film "TOWARZYSZ GENERAŁ"]
W dniu 2010-02-05 19:46, Andrzej Adam Filip pisze:
Bohaterem Jaruzelski jest moĹźe dla ciebie

dla mnie JAruzelski jest zdrajca i agentem obcego rezimu. I dla jego zwolennikow nie powinno to byc obelga. Przeciez komunizm nie zakladal ze jest cos wyzszego niz rewolucja.

--
the_foe

Data: 2010-02-05 21:49:32
Autor: Andrzej Adam Filip
Prawda/Правда
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
W dniu 2010-02-05 19:46, Andrzej Adam Filip pisze:
Bohaterem Jaruzelski jest moĹźe dla ciebie

dla mnie JAruzelski jest zdrajca i agentem obcego rezimu. I dla jego
zwolennikow nie powinno to byc obelga. Przeciez komunizm nie zakladal
ze jest cos wyzszego niz rewolucja.

To kim są "według ducha twojej logiki" ci którzy wysłali WP do walki za
hamerykański Irak i Afganistan? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Miauczy kotek: miau!
-Coś ty kotku miał?
  -- Tuwim, Julian (1894-1953)

Prawda- broń masowego razenia

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona