Prawda czasu, prawda ekranu

Data: 2011-07-10 21:10:04
Autor: Dziobak
Prawda czasu, prawda ekranu
Witam!

Mam za mało miejsca w pokoju, ze zrobić ROTFLa :

http://tablica.pl/oferta/zdobyc-tarnice-z-bergsonem-ID9Hmt.html

Zwłaszcza: "Droga nie jest łatwa, więc turyści już kilka dni przed wędrówką, zaczynają przygotowania."

pozdrawiam

pieszy

Data: 2011-07-10 21:19:22
Autor: Maurice de Poszepszynski
Prawda czasu, prawda ekranu
Użytkownik - Dziobak napisał:
[...]

:-) Ciekawe tylko czy to faktycznie Bergson tak "zachęca", czy "ałtorka" wpisu tak "mobilizuje" do zakupów w jej własnym straganie.
--
Wendy! I'm home.

Data: 2011-07-10 21:47:10
Autor: Zbynek Ltd.
Prawda czasu, prawda ekranu
Dziobak napisał(a) :
[...]

"Nie zapominają o ciepłej herbacie..." (marki Bergson) MSPANC :-D

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-07-10 21:57:45
Autor: Henek Dąbrowski
Prawda czasu, prawda ekranu
W dniu 2011-07-10 21:10, Dziobak pisze:

Zw�aszcza: "Droga nie jest �atwa, wi�c tury�ci ju� kilka dni przed w�dr�wk�,
zaczynajďż˝ przygotowania."

Cholera ...
ale ekstremę odwaliłem ( kilka razy )
nawet nie myślałem że jestem taki gość :-)

Pzdr Henek

Data: 2011-07-11 13:30:07
Autor: Maurice de Poszepszynski
Prawda czasu, prawda ekranu
Użytkownik - Henek Dąbrowski napisał:
[...]

Jak można być tak nieodopowiedzialnym, no jak?
--
Wendy! I'm home.

Data: 2011-07-11 22:55:36
Autor: Radek Klimczak
Prawda czasu, prawda ekranu
Oj ja jak ostatnio bylem to w ramach aklimatyzacji przed Tarnica tylko
Rawki zaliczylem...

Data: 2011-07-11 22:57:12
Autor: Radek Klimczak
Prawda czasu, prawda ekranu
On 10 Lip, 21:10, "Dziobak" <dziobak_wytni...@hot.pl> wrote:

http://tablica.pl/oferta/zdobyc-tarnice-z-bergsonem-ID9Hmt.html

Oj ja jak ostatnio bylem to w ramach aklimatyzacji przed Tarnica tylko
Rawki zdobylem... :/

Data: 2011-07-13 00:12:18
Autor: Dziobak
Prawda czasu, prawda ekranu

Uzytkownik "Radek Klimczak"  napisal
Oj ja jak ostatnio bylem to w ramach aklimatyzacji >przed Tarnica tylko
Rawki zaliczylem...

Oj ja jak ostatnio bylem to w ramach aklimatyzacji przed Tarnica tylko
Rawki zdobylem... :/

no kurka wodna - dwa razy , powazny klient  ;)

pozdrawiam

mirek przychodzen

Data: 2011-07-13 07:51:41
Autor: Grzegorz
Prawda czasu, prawda ekranu
[...]

Niezłe :-D ! Ale co chcesz, biedna Marta szuka jeleni w Warszawce ... za 4 stówy zapewne znajduje, inaczej by tyle ogłoszeń nie dawała. Jak dla mnie to przykład na to, że idiotyczne reklamy i ogłoszenia jesnak trafiają na podatny grunt.

No wyobraź sobie np. blondynkę wagi XXXL która zdobyła Tarnicę NAJTRUDNIEJSZYM szlakiem :-D !!!! A potem koleżankom z supermarketowej kasy obok opowiada o niesamowitych przeżyciach, że ledwo przeżyła ..... mając tylko 5 kanapek na cały dzień :-P !!!

Pzdrw.
--
Grzegorz

Prawda czasu, prawda ekranu