Prawda czasu,prawda ekranu czyli kto kreci lody ?

Data: 2009-04-24 06:53:43
Autor: Voyant
Prawda czasu,prawda ekranu czyli kto kreci lody ?
Rok 1991

Jaroslaw Kaczynski - szef Kancelarii Prezydenta, kontroluje
proces tworzenia WSI. Bez jego wiedzy i aprobaty do WSI nie trafia nikt kto nie uzyska akceptacji nieformalnego "szefa".

Rok 1991 Lech Kaczynski - szef Biura Bezpieczenstwa Narodowego, bez jego wiedzy do WSI nie trafia nikt kto nie uzysyska
aprobaty braciszka. Tak zaczela sie gra teczkami i trwa do dzis.
Braciszkowie stworzyli sobie prywatna armie.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-24 10:12:29
Autor: konserwator
Prawda czasu,prawda ekranu czyli kto kreci lody ?

Uæytkownik ""Voyant <heRsk>"" <~?brednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c9h2v4dejudpsipeeadr0deo6n75lhtr624ax.com...
[...]

gre teczkami zaczal twoj komunistyczny guru adam michnik.

Data: 2009-04-24 10:23:06
Autor: Piotr
Prawda czasu,prawda ekranu czyli kto kreci lody ?
Dnia Fri, 24 Apr 2009 10:12:29 +0200, konserwator napisa³(a):

gre teczkami zaczal twoj komunistyczny guru adam michnik.

Aaa... aa... aleæ sss... ss... sk±d?! Hesk w to nigdy nie uwierzy.
Piotr

Data: 2009-04-24 19:07:13
Autor: Voyant
On Fri, 24 Apr 2009 10:23:06 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Fri, 24 Apr 2009 10:12:29 +0200, konserwator napisa³(a):
> gre teczkami zaczal twoj komunistyczny guru adam michnik.
Aaa... aa... aleæ sss... ss... sk±d?!

 sssiee  nieeee nnnnie... nnnienabijaj z wady wymowy.
 krytykuj postepowanie nie to, ze koles jest jakala.

Hesk w to nigdy nie uwierzy.

 michnik jest za cienki by grac w te klocki.
 jest co najwyzej chlopczykiem na posylki.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-24 20:47:56
Autor: Piotr
Dnia Fri, 24 Apr 2009 19:07:13 +0200, "Voyant <he®sk>" napisał(a):

sssiee  nieeee nnnnie... nnnienabijaj z wady wymowy.
 krytykuj postepowanie nie to, ze koles jest jakala.

Nie lubię go i nawet nie chce mi się udawać obiektywności.

Hesk w to nigdy nie uwierzy.

 michnik jest za cienki by grac w te klocki.
 jest co najwyzej chlopczykiem na posylki.

Nie jeden dupek już załatwił mocarza waląc mu w plecy.
Piotr

Data: 2009-04-25 08:03:38
Autor: Voyant
On Fri, 24 Apr 2009 20:47:56 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> sssiee  nieeee nnnnie... nnnienabijaj z wady wymowy.
>  krytykuj postepowanie nie to, ze koles jest jakala.
Nie lubię go i nawet nie chce mi się udawać obiektywności.

 ja tez go nie lubic ale ocenaic po tym co osoba robi ;o)

  metoda tchorza. --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-24 19:07:13
Autor: Voyant
Prawda czasu,prawda ekranu czyli kto kreci lody ?
On Fri, 24 Apr 2009 10:12:29 +0200, "konserwator"
<djmac§donØČald@algonet.se> wrote:

Tak zaczela sie gra teczkami i trwa do dzis.
Braciszkowie stworzyli sobie prywatna armie.

gre teczkami zaczal twoj komunistyczny guru adam michnik.

 michnik nie byl, nie jest nie bedzie moim guru.
 to koles urbana. zeszmacil sie zupelnie.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Prawda czasu,prawda ekranu czyli kto kreci lody ?