Prawda czasu, prawda ekranu czyli siatkarze u prezydenta

Data: 2009-09-15 19:14:40
Autor:
Prawda czasu, prawda ekranu czyli siatkarze u prezydenta
Chlopaki nie przybyli i bardzo dobrze! Nie bylo obciachu.
Glowne wydanie wiadomosci TVP. Wyobrazcie sobie prezydenta i przecietnego odbijacza pilki podkrecanej o wzroscie >190 stojacych obok siebie. O wianuszku rownie wyrosnietych ministrow nie wspomne. Obraz poszedlby w swiat dajac roznym pismidlom czy
komercyjnym stacjom tv okazje do robienia kpin.
Moim zdaniem to kancelaria prezydenta  w pore zorientowala sie
o smiesznosci takiej sytuacji i dyplomatycznie zasugerowala
wyrosnietym by poszli sobie na inny dywanik.

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-15 10:46:00
Autor: L'e-szczur
On 15 Wrz, 19:14, "<heÂŽsk>" <coza bigbred...@interia.pl> wrote:
Chlopaki nie przybyli i bardzo dobrze! Nie bylo obciachu.
Glowne wydanie wiadomosci TVP. Wyobrazcie sobie prezydenta
i przecietnego odbijacza pilki podkrecanej o wzroscie >190
stojacych obok siebie.

Dostałby krzesło. A moze nawet dwa ;-)))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-15 19:18:29
Autor: Piotr
Dnia Tue, 15 Sep 2009 19:14:40 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

Moim zdaniem to kancelaria prezydenta  w pore zorientowala sie
o smiesznosci takiej sytuacji i dyplomatycznie zasugerowala
wyrosnietym by poszli sobie na inny dywanik.

Obawiam się, że to damski bokser postanowił zamerdać Donkowi ogonem.
Wiesz hesku, taka arabska demonstracja wierności. Wstydu se narobili, te arabskie żentelmeny.
Piotr

Data: 2009-09-15 19:40:21
Autor: zbig
[...]

Sytuacja jest niezwykle prosta i o oto jej prawdziwy opis.

Po niezwykle udanych mistrzostwach świata w lekkiej atletyce, piarowcy z PO postanowili wykorzystac propagandowo ten sukces.
Wpadli na znakomity pomysł, aby premier podjął bohaterów mistrzostw śniadaniem. Wszystkie stacje pokazały spotkanie przebiegające w miłej ,serdecznej atmosferze bez pompy towarzyszącej uroczystoścom typu wręczanie odznaczeń. Nie bez znaczenia był też fakt, iż premier mógł zwołać spotkanie szybko zaś prezydent, który również chciał się ogrzać w świetle złota i srebra miał już do dyspozycji jedynie wręczanie odznaczeń z towarzysząca temu czasochłonną procedurą przyznawania. Siłą rzeczy prezydent był drugi i wręczenie późniejsze orderów nie miało tej siły wyrazu co śniadanie u Tuska, bardzo naturalne z atmosferą "grillową" tak  znienawidzoną przez PiS.
Jakiś cymbał z kancelarii prezydenta wpadł na debilny pomysł , żeby wyprzedzić premiera i postanowiono wręczyć odznaczenia w dzień przyjazdu!!! Rzecz kompletnie bez precedensu, pachnąca natrętnym piarem na odległość. Ktoś otoczenia ministra Drzewieckiego zachował czujność i prezydent został zlany tak jak na to zasłużył.
Oczywiście się śmiertelnie obraził i przekazał wręczenie orderów Tuskowi. Debile z kancelarii prezydenta postanowili zastawić pułapkę i wyśledzili,ze Tusk nie przypiął medali tylko wręczył w futerałach, tak jak odznacza się pośmiertnie. Odtrąbili złamanie protokołu nie znając jego szczegółów, które mówią, że odznaczeń nie wolno przypinać do strojów sportowych a siatkarze przybyli w koszulkach reprezentacyjnych.
Ot i cała historia, dowodząca po raz kolejny beznadziejnych kompetencji pracowników kancelarii prezydenta, która stała sie przytuliskiem nieudaczników, wywalonych z posadek przyznanych im przez PiS

Data: 2009-09-15 19:45:32
Autor: Piotr
Dnia Tue, 15 Sep 2009 19:40:21 +0200, zbig napisał(a):

Sytuacja jest niezwykle prosta i o oto jej prawdziwy opis.

Wisz zbigu, jak to jest z prawdą...
Ale fakty są, jakie są. Mieli przyjechać a odwołali na pół godziny
przed terminem. Ciągnie się za tym arabski smród.
Piotr

Data: 2009-09-16 09:15:14
Autor: zbig

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:19ks5uxrvoqwm.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Wyluzuj chłopie. Takiej czołobitności i demonstrowania własnej małości wobec geniuszu szefa jak jest PiS, prózno szukać w innych partiach.

Data: 2009-09-17 08:07:38
Autor: konserwator

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1c2d.0000026c.4aafd185newsgate.onet.pl...

Obawiam się, że to damski bokser postanowił zamerdać Donkowi ogonem.
Wiesz hesku, taka arabska demonstracja wierności.
Wstydu se narobili, te arabskie Ĺźentelmeny.
[...]

To reprezentacja PO w pilke siatkowa nie ma nawet garniturow?
no coz! KRYZYS!

Data: 2009-09-17 14:41:17
Autor:
Prawda czasu, prawda ekranu czyli siatkarze u prezydenta
On Thu, 17 Sep 2009 08:07:38 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

  [...]

To reprezentacja PO w pilke siatkowa nie ma nawet garniturow?
no coz! KRYZYS!

 jeszcze jaki. umyslowy. u zwolennikow PiS.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-09-15 20:00:44
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 15 Sep 2009 19:18:29 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Nie spali 40 godzin, a tobie Ĺźe bokser.

Data: 2009-09-15 20:08:16
Autor: Piotr
Prawda czasu, prawda ekranu czyli siatkarze u prezydenta
Dnia Tue, 15 Sep 2009 20:00:44 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Nie spali 40 godzin, a tobie że bokser.

Przestań zgrzesiu... Te arabskie bajki mi tu opowiadać.
Piotr

Data: 2009-09-16 11:39:41
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]

Nie spali :) Łazili po studiach telewizyjnych i innych takich.

--
Sławek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiają się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2009-09-16 13:04:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 16 Sep 2009 11:39:41 +0200, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Czyli byli niewyspani bardzo, a Piotr uważa że to magiel.

Data: 2009-09-16 13:52:17
Autor: CYC

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1mif2yo89t4f3$.lyuscq217lzn.dlg40tude.net...
[...]

Ma racje Piotr , tyle , ze mowiac " magiel " mial na mysli kancelarie prezydenta .

cyc

Data: 2009-09-16 14:00:54
Autor: Piotr
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:52:17 +0200, CYC napisał(a):

Ma racje Piotr , tyle , ze mowiac " magiel " mial na mysli kancelarie prezydenta .

Też byś w maglu posiedział?
Zajmij się cycu tłumaczeniem własnych myśli.
Piotr

Data: 2009-09-16 15:07:50
Autor:
On Tue, 15 Sep 2009 19:18:29 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
> wyrosnietym by poszli sobie na inny dywanik.

Obawiam się, że to damski bokser postanowił zamerdać Donkowi ogonem.

 a tak konkretnie to kto?

Wiesz hesku, taka arabska demonstracja wierności.

 opowiedz, opowiedz...

Wstydu se narobili, te arabskie Ĺźentelmeny.

 aaaa, to nie lech tylko donek. no tak.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-09-17 08:05:22
Autor: konserwator
Prawda czasu, prawda ekranu czyli siatkarze u prezydenta

Uzytkownik ""<heŽsk>"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:efiva5tji537v2kbdh2u9ljiq28qoffrhl4ax.com...
[...]

za to donald pewnie "gorowal" nad siatkarzami wzrostem i majestatem....

Data: 2009-09-17 14:41:17
Autor:
Prawda czasu, prawda ekranu czyli siatkarze u prezydenta
On Thu, 17 Sep 2009 08:05:22 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

 [...]

za to donald pewnie "gorowal" nad siatkarzami wzrostem i majestatem....

 zaserwowal chlopakom grochowke i bigos z talarkami.
 u lecha mogliby liczyc jedynie na slone paluszki.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Prawda czasu, prawda ekranu czyli siatkarze u prezydenta