Prawda czy fa??sz ?

Data: 2011-02-08 17:34:20
Autor: zeb
Prawda czy fa??sz ?
Android, kolejny szpieg po Microsoft Windows i Google ?

Data: 2011-02-08 17:56:03
Autor: AL
Prawda czy fa??sz ?
zeb pisze:
Android, kolejny szpieg po Microsoft Windows i Google ?

zadaj sobie pytanie: czym sie rozni android od google?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-02-08 20:52:36
Autor: zeb
Prawda czy fa??sz ?
W dniu 2011-02-08 17:56, AL pisze:
zadaj sobie pytanie: czym sie rozni android od google?
No tak... Taki GĹ‚upi skrĂłt myĹ›lowy, ktĂłry kojarzyĹ‚em przede wszystkim  z wyszukiwarka i przeglÄ…darkÄ…. No bo to, ĹĽe Android to dziecko Google to wiadomo.
Ciekaw jestem tylko jak uwaĹĽacie.
Czy amerykańska technologia już za niedługo wyprze całkiem europejską ?
Czy są to zwykłe bzdury homofobów.
W czym tak na prawdÄ™ Android jest lepszy od Symbiana ?

Data: 2011-02-08 19:59:50
Autor: Waldek Godel
Prawda czy fa??sz ?
Dnia Tue, 08 Feb 2011 20:52:36 +0100, zeb napisał(a):

W czym tak na prawdę Android jest lepszy od Symbiana ?

W kasie która za nim stoi i może być wydana na wmawianie ludziom że to
najlepszy system na ¶wiecie.
W tym, że miliony ciężko zapieprzaj±cych chińczyków nie tylko dostały
darmowy system do swoich wypocin, ale też pierdyliardy aplikacji które na
tym zadziałaj± (to nic, że 0,99999 pierdyliarda z tych aplikacji to
kompletny chłam)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-02-08 21:10:27
Autor: atm
Prawda czy fa?sz ?
On 2011-02-08 20:59, Waldek Godel wrote:
[...]

Niby tak, ale dzieki temu ta pozostala czesc jest calkiem spora. Jest z czego wybierac. Aplikacje w Ovi reprezentuja podobny poziom tyle, ze jest ich o wiele mniej.

Data: 2011-02-08 20:30:09
Autor: Waldek Godel
Prawda czy fa?sz ?
Dnia Tue, 08 Feb 2011 21:10:27 +0100, atm napisał(a):

Niby tak, ale dzieki temu ta pozostala czesc jest calkiem spora. Jest z czego wybierac. Aplikacje w Ovi reprezentuja podobny poziom tyle, ze jest ich o wiele mniej.

Tyle, że w Symbianie jest jeszcze sporo aplikacji poza OVI
Niemniej jednak obserwuj±c rozwój Symbiana od samego pocz±tku uważam, że
obecnie idzie w zdecydowanie złym kierunku. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2011-02-08 22:07:44
Autor: zeb
Prawda czy fa?sz ?
W dniu 2011-02-08 21:30, Waldek Godel pisze:

Niemniej jednak obserwuj±c rozwój Symbiana od samego pocz±tku uważam, że
obecnie idzie w zdecydowanie złym kierunku.

W złym to znaczy w jakim/którym ?

Wydaje mi się, że jest duże medialne "parcie" na telefony z Adroidem.
a głównym mankamentem Symbiana jest to, że jest stary i już podobno nie będzie rozwijany.
Pisałe¶ o pierdyliardach chińczyków i aplikacji na Andrioda.
A jak jest z bezpieczeństwem takiego systemu ?
Fakt, że o ile kto¶ może wykra¶ć moje dane z telefonu i poczytać moje sms-y lub poglad±ć zdjęcia i dowiedzieć się ze nie lubię flaków to mnie to pie...oli.
I ¶wiadomo¶ć bezpieczeństwa jak±¶ tam każdy powinien mieć.

Jeżeli nie symbian to jest jaka¶ alternatywa poza Androidem ?
Czy to tylko kwestia czasu by został się sam Android, bo konkurencja jaka ? BlackBerry ?

Data: 2011-02-08 21:34:02
Autor: Waldek Godel
Prawda czy fa?sz ?
Dnia Tue, 08 Feb 2011 22:07:44 +0100, zeb napisał(a):

W złym to znaczy w jakim/którym ?

raz, że w dotykowym
dwa, w jaki sposób dotykowym

Może komu¶ się to podoba, ale podejrzewam, że jak kto¶ się będzie próbował
przesi±¶ć z poprzednich niedotykowych modeli to się zdrowo nabluzga.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Thalia bije na glowe Yarisa wygod±" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-02-08 21:35:28
Autor: Waldek Godel
Prawda czy fa?sz ?
Dnia Tue, 08 Feb 2011 22:07:44 +0100, zeb napisał(a):

Czy to tylko kwestia czasu by został się sam Android, bo konkurencja jaka ? BlackBerry ?

W cywilizowanych krajach owszem, Blackberry jest konkurencj±, zwłaszcza w
ofertach dla bogatych klientów.
Zwłaszcza, że Nokia nie ma im nic do zaoferowania, w szczególno¶ci
bezproblemowo działaj±cej poczty. A wmuszanie Nokia w najnowszych telefonach mail wkurzy tylko pozostałych

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-02-08 22:24:17
Autor: animka
Prawda czy fa??sz ?
W dniu 2011-02-08 22:07, zeb pisze:
W dniu 2011-02-08 21:30, Waldek Godel pisze:

Niemniej jednak obserwujÄ…c rozwĂłj Symbiana od samego poczÄ…tku uwaĹĽam, ĹĽe
obecnie idzie w zdecydowanie złym kierunku.

W złym to znaczy w jakim/którym ?

Wydaje mi siÄ™, ĹĽe jest duĹĽe medialne "parcie" na telefony z Adroidem.
a głównym mankamentem Symbiana jest to, że jest stary i już podobno nie
będzie rozwijany.
Pisałeś o pierdyliardach chińczyków i aplikacji na Andrioda.
A jak jest z bezpieczeństwem takiego systemu ?
Fakt, że o ile ktoś może wykraść moje dane z telefonu i poczytać moje
sms-y lub pogladąć zdjęcia i dowiedzieć się ze nie lubię flaków to mnie
to pie...oli.
I świadomość bezpieczeństwa jakąś tam każdy powinien mieć.

JeĹĽeli nie symbian to jest jakaĹ› alternatywa poza Androidem ?
Czy to tylko kwestia czasu by został się sam Android, bo konkurencja
jaka ? BlackBerry ?

BlackBerry to jest nawet w telefonie SE W580i.
Mój nowszy, LG GT505 ma wszystko to co ma Android ( czyli też google, google maps, excela, nawigację), no i co to za różnica?

--
animka

Data: 2011-02-11 09:37:42
Autor: Kotlet wieprzowy
Prawda czy fa??sz ?
BlackBerry to jest nawet w telefonie SE W580i.

nie blackberry tylko jak juz aplikacj apozwalajaca na korzystanie z BIS lub BES

Mój nowszy, LG GT505 ma wszystko to co ma Android ( czyli też google, google maps, excela, nawigację), no i co to za różnica?

no prosze a moge zaisntalowac sobie trojwymiarowego need for speed i pograc?

Data: 2011-02-11 13:05:49
Autor: animka
Prawda czy fa??sz ?
W dniu 2011-02-11 09:37, Kotlet wieprzowy pisze:
BlackBerry to jest nawet w telefonie SE W580i.

nie blackberry tylko jak juz aplikacj apozwalajaca na korzystanie z BIS lub
BES

MĂłj nowszy, LG GT505 ma wszystko to co ma Android ( czyli teĹĽ google,
google maps, excela, nawigację), no i co to za różnica?

no prosze a moge zaisntalowac sobie trojwymiarowego need for speed i pograc?

Ja se zainstalowałam dawniej trójwymiarowego Avatara i grałam (raczej przeglądałam, bo grać nie lubię).

--
animka

Data: 2011-02-11 14:33:41
Autor: J.F.
Prawda czy fa?sz ?
On Tue, 08 Feb 2011 22:24:17 +0100,  animka wrote:
Mój nowszy, LG GT505 ma wszystko to co ma Android ( czyli też google, google maps, excela, nawigację), no i co to za różnica?

Jaka nawigacje ? Bo tu z reguly jest pies pogrzebany - porzadna nawigacja wymaga wiecej
niz Java (J2ME) w prostych telefonach oferuje, zostaje jakis
naviexpert.

Excela czy prosty arkusz kalkulacyjny ? Czytnika worda i pdf masz ? Program do sterowania przyjmowaniem/odrzucaniem polaczen jest ?
Czy system na tym telefonie na to nie pozwala ?

Itp, itd, etc.

J.

Data: 2011-02-08 22:26:55
Autor: atm
Prawda czy fa?sz ?
On 2011-02-08 22:07, zeb wrote:
[...]

W Androidzie fajne dla mnie jest to, ze mozna podlubac jesli sie ma ochote. Zreszta juz na dziendobry jest sporo dostepnych opcji.
Nokia nie dosc ze zaspala z rozwojem Symbiana to teraz wydaje sie byc
na rozdrozu, co znow nie przysporzy jej zwolennikow:
http://palmtop.pl/74279/analitycy-doradzaja-nokii-windows-phone-7-zamiast-meego/
Niedawno uzywalem Nokii 5800 teraz Motorolii Defy.
Jak dla mnie Defy jest o wiele bardziej funkcjonalnym urzadzeniem.
Caly czas mialem wrazenie, zesystem na 5800 to jakas alfa iOSa.
Niby podobne rozwiazania ale do bolui kulawe. Ile to programisci
mocowali sie z taka glupota jak kinetic scrolling a do tej pory dziala to nieporownywalnie gorzej niz na IOS czy Androidzie.
Nastepny drobiazg - czujnik oswietlenia: w 5800 to chyba jakas atrapa.
Korzystalem z trzech egzemplarzy i w zadnym nie chcial dzialac jak trzeba a regulacja jasnosci gleboko zagrzebana. W Defy nie dosc, ze
parametry automatycznej jasnosci sa swietnie dobrane (Desire byl zbyt jasny w nocy) to jeszcze jest full widgetow umozliwiajacych szybka regulacje. Itd... Nokia z mojego punktu widzenia jest bardziej telefonem z funkcjami PDA, Android odwrotnie co bardziej mi odpowiada.

Data: 2011-02-08 22:30:25
Autor: animka
Prawda czy fa??sz ?
W dniu 2011-02-08 22:26, atm pisze:
Nokia z mojego punktu widzenia jest bardziej telefonem
z funkcjami PDA, Android odwrotnie co bardziej mi odpowiada.

To jest taki telefon o nazwie Android?

--
animka

Data: 2011-02-08 21:08:40
Autor: AL
Prawda czy fa??sz ?
zeb pisze:
[...]

uzywam e51 - czyli Symbiana i G1 'od googla';) czyli android'a.

z w/w telefonow lub smartfonow jak kto woli, e51 jest z dwa razy szybsza od G1 (mimo, ze starszy telefon).  Aplikacje znajdziesz wymienne na oba systemy. Android jest bardziej 'bajerancki', lub jak by ktos powiedzial 'user friendly' i na pierwszy rzut oka daje wiecej niz Symbian - ale to zalezy kto czego oczekuje.

To dwa rozne systemy - imho uzupelniaja sie, tzn czesc funkcjonalnosci wole z symbiana a czesc z androida.

Na androida przeszedlem z PalmOsa bo trzeba bylo isc do przodu z duchem czasu - ogolnie w sprawach internetowych i biurowych android sie jako tako sprawdza, natomiast pod wzgledem PIM moglby pucowac buty PalmOsowi.

Android ma ta ceche, ze powinienes go synchronizowac z serwerem googla (takie zalozenia) - (choc wcale nie musisz - ja go synchronizuje z MyPhoneExplorer - dziala b.dobrze) - wiec z natury masz swoje dane kalendarza i ksiazke adresowa dostepna w internecie (powiedzmy, ze bezpieczna - ale to juz zalezy od punktu widzenia/siedzenia). Danych firmowych jednak nie powierzylbym googlowi.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-02-12 10:54:41
Autor: kashmiri
Prawda czy fa??sz ?
AL <adam@skads.tam> dared to write:
/.../

[...]

Byle Nokia z obsługą SyncML - a to jest w Nokiach w standardzie od 2005 r. - też się synchronizuje z książką adresową Googla.

A dane firmowe? Hmmm, w sumie co za różnica... Ważne, żeby system był w miarę niezawodny (server redundancy/collocation) i miał regularne backupy. No i czasem może robić różnicę, czy sprzedajesz skarpetki czy satelitarne systemy naprowadzania ognia.

Data: 2011-02-08 22:05:16
Autor: J.F.
Prawda czy fa?sz ?
On Tue, 08 Feb 2011 20:52:36 +0100,  zeb wrote:
No bo to, że Android to dziecko Google to wiadomo.
Ciekaw jestem tylko jak uważacie.
Czy amerykańska technologia już za niedługo wyprze całkiem europejsk± ?

Moze i wyprze, bo nie bardzo widac konkurencji. Iphone OS przeciez nie dla wszystkich, Windows Mobile tez amerykanski,
a Symbian sie jakos nie rozpowszechnia tak mocno jakby chcial.

W czym tak na prawdę Android jest lepszy od Symbiana ?

otwartosc, darmowy SDK, wsparcie ze strony bogatego producenta ...
czego chciec wiecej :-)

J.

Data: 2011-02-08 22:17:15
Autor: zeb
Prawda czy fa?sz ?
W dniu 2011-02-08 22:05, J.F. pisze:
otwartosc, darmowy SDK, wsparcie ze strony bogatego producenta ...
czego chciec wiecej:-)

S±dzisz, że to s± plusy tego tego systemu ?

Data: 2011-02-09 10:29:05
Autor: J.F.
Prawda czy fa?sz ?
On Tue, 08 Feb 2011 22:17:15 +0100,  zeb wrote:
W dniu 2011-02-08 22:05, J.F. pisze:
otwartosc, darmowy SDK, wsparcie ze strony bogatego producenta ...
czego chciec wiecej:-)

S±dzisz, że to s± plusy tego tego systemu ?

Tak sadze. Masz inne zdanie ? J.

Data: 2011-02-10 01:53:05
Autor: zeb
Prawda czy fa?sz ?
W dniu 2011-02-09 10:29, J.F. pisze:

Masz inne zdanie ?

Tak.
Czym system bardziej hermetyczny tym bardziej bezpieczny.
Rzecz jasna, że przesadzać nie wolno ani w jedn± ani w drug± stronę.

Jednakże udostępnianie SDK-ow trochę może przerażać. Wiadomo, że twórcy systemów staraj± się o jak najprostszy interfejs programistyczny dla zainteresowanego użytkownika który może sobie napisać aplikację, a takich jest co raz więcej.

Jak dla mnie jest to jeden z minusów.

Data: 2011-02-11 11:33:28
Autor: J.F.
Prawda czy fa?sz ?
On Thu, 10 Feb 2011 01:53:05 +0100,  zeb wrote:
W dniu 2011-02-09 10:29, J.F. pisze:
Masz inne zdanie ?
Tak.
Czym system bardziej hermetyczny tym bardziej bezpieczny.

No, z tym mozna polemizowac, ale mozna polemizowac takze z celem - czy
telefon ma byc jakis bardzo bezpieczny ?
[...]

Ale tez oznacza ze bedzie tych aplikacji duzo, do wyboru i koloru.

Problem raczej w zdefiniowaniu praw dostepu w systemie, albo
nowoczesnym zwyczajem - "my to zrobimy za ciebie" i dopuszczamy tylko
aplikacje zatwierdzone przez XXstore :-)

J.

Data: 2011-02-09 12:11:36
Autor: kakmar
Prawda czy fa??sz ?
Dnia 08.02.2011 zeb <zebkon@vp.pl> napisał/a:
Ciekaw jestem tylko jak uwaĹĽacie.
Czy amerykańska technologia już za niedługo wyprze całkiem europejską ?

Ja Ci tylko w tajemnicy doniosę, że już piszesz na tę grupę, korzystając z "amerykańskich": oprogramowania, komputera(nawet jeśli zrobiony w chinach),
protokołu sieciowego, i usługi NNTP. I co Ty na to?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-02-10 01:36:54
Autor: zeb
Prawda czy fa??sz ?
W dniu 2011-02-09 13:11, kakmar pisze:
Ja Ci tylko w tajemnicy doniosÄ™, ĹĽe juĹĽ piszesz na tÄ™ grupÄ™, korzystajÄ…c z
"amerykańskich": oprogramowania, komputera(nawet jeśli zrobiony w chinach),
protokołu sieciowego, i usługi NNTP. I co Ty na to?

No, nie rĂłb juĹĽ z tego takiej tajemnicy. Pochwal siÄ™ co jeszcze wiesz ?
A jaką masz pewność, że to co napisałeś jest prawdą ?
Czy ja pisałem, że pisze z komputera ? i o moim systemie operacyjnym ?

A sięganie do protokołu to tak jakby pytać ile jest 2+2 a nie o to mi chodzi.

Data: 2011-02-10 09:22:04
Autor: AL
Prawda czy fa??sz ?
zeb pisze:
Czy ja pisałem, że pisze z komputera ? i o moim systemie operacyjnym ?

zdradzaja Cie Twoje naglowki ;)
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-02-11 09:11:16
Autor: niusy.pl
Prawda czy fa??sz ?

UĹĽytkownik "AL" <adam@skads.tam>

Czy ja pisałem, że pisze z komputera ? i o moim systemie operacyjnym ?

zdradzaja Cie Twoje naglowki ;)
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7

Może sobie takie wysyła byś się czepiał

Prawda czy fa??sz ?