"Prawda jest coraz bliżej" ?

Data: 2018-02-16 07:17:03
Autor: Ojczyzna Dojna - \(c\) A.Duda - prezydent \(PiS\)
"Prawda jest coraz bliżej" ?
http://wyborcza.pl/7,75398,23030640,katastrofa-smolenska-upada-teza-o-zamachu-opinia-bieglych.html

"Załoga tupolewa świadomie złamała przepisy bezpieczeństwa w Smoleńsku, a gen. Błasik jest współwinny tragedii. Takie mają być konkluzje opinii biegłych sporządzonej dla prokuratury - dowiadujemy się nieoficjalnie.
Do 28 lutego specjalny zespół powołany w Prokuraturze Krajowej po wygranych przez PiS wyborach czeka na wyniki badań próbek pobranych podczas ekshumacji ciała gen. Andrzeja Błasika. Na czele zespołu stoi prokurator Marek Pasionek, zastępca prokuratora generalnego Zbigniewa Ziobry."

I co teraz? Czy tzw. "komisja smoleńska" zwróci pieniądze? Co J.Kaczyński powie z podeściku 10 marca? Ze się pomylił czy, że wprowadzono go w błąd? No PiS-owcy, czy juz czujecie się zrobieni w bambuko? Co z pomnikiem na pl. Piłsudskiego? Co z ulicami im. L.Kaczyńskiego? "Trude sprawy..." ;-)))

CL

Data: 2018-02-15 23:51:10
Autor: japanizer
"Prawda jest coraz bliĹźej" ?
On Friday, February 16, 2018 at 3:30:07 PM UTC+9, Ojczyzna Dojna - (c)  A.Duda - prezydent (PiS) wrote:
[...]

Jak to co teraz? Teraz się okaże, że Marek Pasionek to Żyd po pradziadku.

Data: 2018-02-16 09:52:06
Autor: jacekbialy80
"Prawda jest coraz bliżej" ?
Na jakiej podstawie biegli doszukują się winy Błasika?
JB

Data: 2018-02-16 17:25:28
Autor: japanizer
"Prawda jest coraz bliĹźej" ?
On Saturday, February 17, 2018 at 2:52:07 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Na jakiej podstawie biegli doszukują się winy Błasika?

Na podstawie nagrań rozmów ("zmieścisz się śmiało" i inne takie).

Data: 2018-02-17 03:39:48
Autor: jacekbialy80
"Prawda jest coraz bliĹźej" ?
Nagrania z piątej ręki... Mają dowód, że to Błasik, a nie np. navigator?
Inni mają dowody, że samolot 'wylądował' w kawałkach. Czym wytłumaczyć beczkę na wysokości kilkudziesięciu metrów? Tam kanadyjskie sekwoje rosły u tego Bodina?
Jest tyle niejasności wokół tej sprawy, że nawet gdyby miało się okazać, że sam Kaczyński był w kokpicie i kazał pilotom lądować, my mamy moralne prawo podejrzewać zamach. Natomiast ci, którzy na podstawie ruskiego raportu obciążają winą za katastrofę jej śmiertelne ofiary pozostaną w oczach normalnych ludzi ostatnimi śmieciami.
Wiesz dlaczego w Związku Radzieckim winni byli zawsze ci którzy zginęli? Dlatego, że zmarłych nie wsadza się do łagrów. I widać, że wam wszystkim ta tresura pozostała do dziś (Miller - "sami ukręcimy sobie bicz").

JB

Data: 2018-02-17 12:48:24
Autor: A. Filip
"Prawda jest coraz bliżej" ?
japanizer@japanizer.org pisze:
On Saturday, February 17, 2018 at 2:52:07 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Na jakiej podstawie biegli doszukują się winy Błasika?

Na podstawie nagrań rozmów ("zmieścisz się śmiało" i inne takie).

I to wystarczy do orzekania winy zgodnie z wymogami prawa karnego?
Jak masz inny (słabszy) standard dowodowy to wypada o tym mówić.

Ja nawet mogę przełknąć opinie że są poszlaki+ że gen. Błasik był w
kokpicie dopóki jakiś nadgorliwy matoł (tak jak ty) nie zacznie
"sugerować" że to jest udowodnione. "Nadgorliwość gorsza od faszyzmu".

--
A. Filip

Data: 2018-02-16 19:14:45
Autor: Presidente de San Escobar
"Prawda jest coraz bliżej" ?
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

Na jakiej podstawie biegli doszukują się winy Błasika?

trzeba było nauczyć się czytać ze zrozumieniem.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]