"Prawda jest dla nas smutna"

Data: 2011-01-19 12:49:04
Autor: boukun
"Prawda jest dla nas smutna"
Gdy wczoraj uczestniczyłem w komisji sejmowej, też usłyszałem, że polską racją stanu jest przerzucenie winy na stronę rosyjską. Uważam, że to jest karygodne myślenie. Polską racją stanu jest dowiedzenie prawdy, a ta prawda jest smutna również dla nas. Chcielibyśmy, żeby te błędy nie były po stronie polskiej, ale jest inaczej - powiedział na antenie Radia ZET Jerzy Miller.

Data: 2011-01-19 12:56:13
Autor: Tomek
"Prawda jest dla nas smutna"

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ih6jg1$4eb$1mx1.internetia.pl...
[...]