Prawda jest przerażająca

Data: 2012-03-08 12:25:35
Autor: Ajgor
Prawda jest przerażająca

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f585a4b$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
- Żadna "nowomowa" nie ukryje prawdy. My przychodzimy pod Sejm, by pokazać
czym jest aborcja i stanąć po stronie niewinnych dzieci - argumentują
obrońcy życia.

Dlatego w najbliższy czwartek pikieta, która co tydzień odbywa się pod
Szpitalem Bielańskim, odbędzie się o 11.30 przed Sejmem. Pikietujący będą
mieć ze sobą plakat, którego zdjęcie zamieszczamy powyżej.

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/8_marca_w_sejmie_pod_haslem_zabijania_dziewczynek___19623

Noo. mi też obecna ustawa sie nie podoba. Aborcja powinna być dostępna na każde życzenie kobiety. Zawsze i wszędzie.
A prawo nie powinno byc stanowione pod dyktando nawiedzonych klerykałów.
Którzy własnej wiary nie znają. Bo ich własne nauki mówią, że dusza wstępuj w ciało po 12 tygodniach, a wcześniej to nie jest człowiek.
Tylko wy chcieli byście być swiętsi od samego boga.
APAGE Christianas

A po za tym jak czytam takie teksty, ja Twoje, to mam wrażenie, ze czasem aborcja powinna być wręcz obowiązkowa.
Żeby uchronić świat przed takimi ludźmi.

Data: 2012-03-08 12:55:39
Autor: abc
Prawda jest przerażająca
Noo. mi też obecna ustawa sie nie podoba. Aborcja powinna być dostępna na
każde życzenie kobiety. Zawsze i wszędzie.

Na każde życzenie mężczyzny chyba też, no nie?
Precz z seksistowską dyskryminacją!
Każdy człowiek powinien mieć prawo abortować każdego człowieka.

Data: 2012-03-08 14:38:21
Autor: Ajgor
Prawda jest przerażająca

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:jja6ou$9r8$1speranza.aioe.org...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Aleś ty glupi.