Prawda jest przerażająca: katolicy przodują w przestępczości w

Data: 2012-03-09 07:47:37
Autor: sofu
Prawda jest przerażająca: katolicy przodują w przestępczości w
Dane Narodowej Akademii Nauk  USA

- 93,2% liczba niewierzących w USA (72,2 - całkowicie, 21% agnostycy) -
("Nature" 1998)

Więźniowie - 0,2% niewierzących!

Wśród więźniów najwięcej jest:
katolików - 39,2%
protestantów - 35%
muzułmanów - 7,2%
reszta - inne wyznania.
(The Federal Bureau of Prisons, 1997)

-- -- -- -- -- -- -- --

W Polsce w więzieniach siedzą głównie katolicy, ale to już nie powinno dziwić.

sofu

Data: 2012-03-09 08:00:11
Autor: sofu
Prawda jest przerażająca: katolicy przodują w przestępczości w USA

[...]

 W więzieniach USA tych strasznych ateistów, którymi katole w Polsce straszą swoje dzieci jest jest 0,2%

sofu

Data: 2012-03-09 09:33:48
Autor: Roman Rumian
W dniu 2012-03-09 07:47, sofu pisze:
[...]

Pominąwszy wątpliwą wiarygodność tych danych, to znowu mamy do czynienia z manipulacją: ochrzczonych, nie katolików.
Przy takiej praniu mózgów, tak długim atakowaniu wiary, katolicyzmu, Kościoła przez główne merdia osoby nie spełniające minimum wymagań obowiązujących wierzących, katolików są ochoczo zaliczani przez dewiantów do KK.
Nie, to w większości wasi drodzy bracia w postempowym ateizmie, czyli mentalnej dewiacji.

Roman Rumian

Data: 2012-03-09 11:43:42
Autor: K.S.
bezczelna manipulacja
Użytkownik "Roman Rumian" <rumianusunto@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:jjcf9c$b9l$1news.agh.edu.pl...

| Pominąwszy wątpliwą wiarygodność tych danych, [....'|
| Roman Rumian
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Oczywiście że sofu bezczelnie nakłamał.
Te 93% dotyczy wy łacznie środowiska naukowców, przy czym szacunek jest w granicah 60-90%
Wśród zwykłych ludzi procent ateistów to zaledwie około 10%.

Data: 2012-03-09 16:25:28
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- -- --

Typowa katolicka postawa: jak gówno na drodze to nie my!
Zapewne dla ciebie niejaki ABC zamieszcza prawidłowe dane gdzie np. księża pedofile stanowią pomijaly promil, ale to twoja sprawa w co i komu wierzysz.
Co do zaliczania ochrzczonych w KK do katolików, to czarni"dewianci" zaliczaja ich do katolickiego grona zawsze wtedy, gdy jest im to potrzebne dla wykazania czegoś. A ty byś ich do tego grona nie chciał zaliczać? Chciałbyś zawsze widzieć katolika bez skazy: uczciwego, zawsze trzeźwego, przykładnego ojca rodziny , co to jak pierdoli tylko swoja starą i w celu zapłodnienia. Polski real pokazuje, że jest na odwrót.
Jeśli katolicy nie siedzą w wiezieniach to pytanie: do kogo tam chadzają czarni funkcjonariusze KRK?
I na koniec, ja tych badań nie przeprowadzałem ja je zacytowałem. Pretensje to do :The Federal Bureau of Prisons USA (Federalnego Biura do spraw Więzień)
Katolicy są uznawani w USA za szczególnie zwiazanych  z marginesem społecznym (przestępcy, mafiozi, lumpproletariat, biedota bez wykształecenia itp. Onego czasu w obozach koncentracyjnych takich stojących już nad grobem szczególnie wychudzonych wieźniów nazywano muzułmanami. Dziś podobnie z lekcewarzeniem są postrzegani w USA katolicy i ich czarni pasterze.

sofu

Data: 2012-03-09 17:27:10
Autor: Leprechaun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jjc926$8po$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie jestem katolikiem z przekonania ale jak juz kombinujesz to kombinuj uczciwie. Na dodatek dane z 1997 r. Najwyraźniej nie masz pojęcia o strukturze społecznej USA. Co Polski i gnijących w pierdlu katolach. Wyobraź sobie, że z nich tacy katolicy jak z ciebie mędrzec. Po prostu katoli chrzczonych jest w naszym kraju wiekszość.

BomBel

Data: 2012-03-10 01:13:38
Autor: sofu

Użytkownik " Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.jw> napisał w wiadomości news:4f5a3067$0$1231$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -

Wyobrażam sobie też,  że ci co siedzą w pierdlu, są to takie same bezmózgi jak ty.
Dane są rzeczywiście z 1997 roku, co niewiele zmienia  w odniesieniu do współczesności.
Co do USA to tam chyba nie ma tej presji na bycie katolikiem jak w Polsce? Zwłaszcza, że oni mają
tam niezliczoną ilość związków wyznaniowych, o których w Polsce nawet nikt nie słyszał.
Ochrzczeni w KRK są katolikami czy się to podoba czy nie. Być może nie jest to ich winą, ale to już katabasy tak urządziły, że już noworodek staje się ich rabem.  I dla tego te dane są mocno zastanawiające. A co do bycia lub nie katolikiem, to niejaki ABC-ak by ci wyjaśnił, że nawet oficjalne wystąpienie z KRK nie do końca  zrywa te związki. O czym już nie raz pisał na tej liście. Co do dobrych i złych katolików, to jest to pojęcie względne. Lepszy katolik odbywajacy karę w więzieniu za przestępstwa, niż  np. "czarny pasterz" na wolności, dobierający się do ich dzieci.

sofu

Data: 2012-03-10 14:23:38
Autor: Leprechaun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jje6bg$bt6$1node2.news.atman.pl...

[...]

Bezmózgów to sobie poszukaj w rodzinie cwelu!

BomBel

Data: 2012-03-10 20:10:33
Autor: sofu

Użytkownik " Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.jw> napisał w wiadomości news:4f5b55d3$2$1266$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie znajdę w przeciwienstwie do ciebie spermojadzie!

Prawda jest przerażająca: katolicy przodują w przestępczości w