Prawda o 9/11 - koniec mitu o konieczności walki z wyimaginowanym terroryzmem

Data: 2013-09-11 14:57:38
Autor: Antenka
Prawda o 9/11 - koniec mitu o konieczności walki z wyimaginowanym terroryzmem
Wywiad z Aaronem Russo cz. 3/7:

https://www.youtube.com/watch?v=PZ4BCIJOg1I

Antenka :-P

Data: 2013-09-11 19:13:43
Autor: stchebel
W dniu środa, 11 września 2013 23:57:38 UTC+2 użytkownik Antenka napisał:
Wywiad z Aaronem Russo cz. 3/7:

https://www.youtube.com/watch?v=PZ4BCIJOg1I

Antenka :-P

Amtenko, Bemdem kierpce psedawoł natargach. Kiej mos wielgachne cycory i śparkem wygolonom i paknoncom, to wew promcji pozwolem ci go potarmosić..

Data: 2013-09-12 19:19:05
Autor: Wiesiaczek

napisał:
[...]

Antenko, powiedz prawdę: Masz te cycory wielkie czy nie?
Bo może i mnie by ochota naszła na tarmoszenie? :)

--
Wiesiaczek (dziś z Serres - Grecja)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ?

Data: 2013-09-12 12:17:30
Autor: Antenka
W dniu czwartek, 12 września 2013 18:19:05 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
stchebel@gmail.com wrote:

> [...]

Antenko, powiedz prawdę: Masz te cycory wielkie czy nie?

Bo może i mnie by ochota naszła na tarmoszenie? :)

Świnia!!!

Antenka

Data: 2013-09-17 15:44:02
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-12 04:13, stchebel@gmail.com pisze:

Bemdem kierpce psedawoł natargach.

Stachu, a gdzie się podziewa twój kompan Baca?

Prawda o 9/11 - koniec mitu o konieczności walki z wyimaginowanym terroryzmem