Prawda o "Gazecie Wyborczej"

Data: 2013-05-02 21:30:32
Autor: Klin
Prawda o "Gazecie Wyborczej"

    http://www.remuszko.pl/gw/

     ...jako naoczny świadek wydarzeń napisałem wysoce krytyczną, dokumentalno-publicystyczną książkę o Agorze, "Gazecie Wyborczej", Michniku i okolicach, w której wielokrotnie i expressis verbis oskarżyłem to towarzystwo nie o jakieś duperele, lecz o konkretne czyny obrzydliwe moralnie, czyli o takie postępowanie lub właściwości - cytuję z Wikipedii definicję zniesławienia - które mogą poniżyć w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, lub rodzaju działalności. Gdyby tam był nie to że fałsz, ale cień cienia fałszu, wówczas dawno zgniłbym w więzieniu lub/i poszedł z torbami wskutek sprawiedliwych wyroków niezależnej judykatury wydanych na procesowy wniosek redaktora Michnika i mecenasa Rogowskiego... (Stanisław Remuszko, „Wariacje obywatelskie”

Data: 2013-05-03 09:01:27
Autor: Trybun
Prawda o "Gazecie Wyborczej"
W dniu 2013-05-02 21:30, Klin > pisze:

[...]

Nie wiem czemu, ale nawet tacy jak Michnik wydają mi się bardziej ludzcy niż ci o których się mówi "ultrakatolicy".

Data: 2013-05-03 09:05:08
Autor: u2
Prawda o "Gazecie Wyborczej"
W dniu 2013-05-03 09:01, Trybun pisze:
Nie wiem czemu, ale nawet tacy jak Michnik wydają mi się bardziej ludzcy
niż ci o których się mówi "ultrakatolicy".

mi rowniez, jak popatrze chorego z nienawisci niesiola to juz wole zydka michnixa ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-05-03 12:47:19
Autor: GrzegorZ
Prawda o "Gazecie Wyborczej"
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:5182beda$0$1219$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nir rozumiem dlaczego wielu z was wielbicieli PiS opluwa Gazetą Wyborczą? Gdyby było tak jak opisujecie Michnik dawno gniłby w więzieniu! Przecież Kaczyńscy rządziłi kilka lat. Dlaczego nie przymknęli Michnika, a zajmowali się urządzaniem prowokacji? Np. Blidę posłali do piachu, co stało na przeszkodzie by załatwić na cacy Michnika? czyzby beznapletkowi nie gryźli się we własnym towarzystwie?

GZ

Prawda o "Gazecie Wyborczej"