Prawda o Jacksonie wychodzi na jaw - niestety za pó źno...

Data: 2009-06-28 20:39:36
Autor: Tzva Adonai
Prawda o Jacksonie wychodzi na jaw - niestety za pó źno...
"Michael nigdy nic mi nie zrobił, wszystko to były kłamstwa mojego
ojca, żeby wydostać się z biedy".

Takie słowa miał podobno wypowiedzieć Jordan Chandler - chłopak, który
w 1993 roku stwierdził, iż Michael Jackson wykorzystywał go
seksualnie.

Chandler mówi, iż nie chciał nigdy zniszczyć Jacksona. Wykonywał tylko
polecenia swojego ojca. To właśnie za jego namową chłopiec miał
opowiedzieć policji, iż całował się oraz utrzymywał kontakty płciowe z
Jacksonem.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Klamalem-dla-ojca.-Michael-- -przepraszam,wid,11263587,wiadomosc.html?ticaid=184ad

Data: 2009-06-29 03:19:35
Autor: Marek
On 29 Cze, 05:39, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
[...]

Wczoraj pokazali w tv stary wywiad z Jacko Wacko, w ktorym mowil, ze
kladl sie z dziecmi do swojego lozka.
Jak taki debil - to mi go nieszkoda.

Data: 2009-06-29 12:47:49
Autor: MH
Prawda o Jacksonie wychodzi na jaw - niestety za późno...

Wczoraj pokazali w tv stary wywiad z Jacko Wacko, w ktorym mowil, ze
kladl sie z dziecmi do swojego lozka.
Jak taki debil - to mi go nieszkoda.

A Janosik jeździł na koniu... Zoofil pirdolony !!

MH

Data: 2009-06-29 04:03:41
Autor: Marek
On 29 Cze, 12:47, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
> [...]
> kladl sie z dziecmi do swojego lozka.
> Jak taki debil - to mi go nieszkoda.

A Janosik jeździł na koniu... Zoofil pirdolony !!

To zapros synka sasiadow, zeby sie z toba polozyl do lozka - to cie ze
skory obedra.

Data: 2009-06-29 13:11:33
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:ffa2be84-f00c-4f10-b80a-1724076db21da7g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Mój synek do dzisiaj, często śpi ze nmną i z żoną w jednym łóżku. A córka do 10 roku życia u nas w łóżku sypiała.

boukun

Data: 2009-06-29 04:21:06
Autor: Marek
On 29 Cze, 13:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:ffa2be84-f00c-4f10-b80a-1724076db21da7g2000yqk.googlegroups.com....
> [...]

Jak taki debil - to mi go nieszkoda.

Mój synek do dzisiaj, często śpi ze nmną i z żoną w jednym łóżku. A córka do 10

Jacko kladl sie z obcymi dziecmi.

Data: 2009-06-29 13:32:27
Autor: MH
Prawda o Jacksonie wychodzi na jaw - niestety za późno...

Jacko kladl sie z obcymi dziecmi.

WSZYSTKIE DZIECI SĄ NASZE !!

MH

Data: 2009-06-29 13:43:20
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:2a233047-cfe4-41b7-94cc-3c28f9cd7b33h18g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

Jak taki debil - to mi go nieszkoda.

Mój synek do dzisiaj, często śpi ze nmną i z żoną w jednym łóżku. A córka do 10

Ale to nie ma większego znaczenia, bo najczęściej się słyszy, że to ojciec gwałcił córkę lub molestował syna. Jak ktoś jest zwyrodnialcem, to nie ma różnicy, kogo będzie molestował. Są dorośli, co lubią spać z psem w łóżku, misiem, a i obce dzieci lubią spać z swoim opiekunem i towarzyszem dziennych zabaw i do późna nocy pod kołdrą w karty grać.

boukun

Data: 2009-06-29 13:36:03
Autor: MH
> [...]

Mój synek do dzisiaj, często śpi ze nmną i z żoną w jednym łóżku. A córka do 10 roku życia u nas w łóżku sypiała.

Ja kiedyś spałem ze swoją Ciocią. Fakt.. , 2 lata młodsza ode mnie , ale mimo
wszystko Ciocia. Hmmm... , było super !!

MH

Data: 2009-06-29 14:31:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prawda o Jacksonie wychodzi na jaw - niestety za późno...
poniedziałek, 29 czerwca 2009 13:36. carbon entity 'MH' <logiznam@op.pl>

Ja kiedyś spałem ze swoją Ciocią. Fakt.. , 2 lata młodsza ode mnie , ale
mimo wszystko Ciocia. Hmmm... , było super !!

Witaj w klubie arystokratów!

PS. Kto kuzynki nie prze.....
ten nigdy nie będzie w niebie!

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-06-29 14:53:13
Autor: Vic
Jakub A. Krzewicki wrote:
PS. Kto kuzynki nie prze.....
ten nigdy nie będzie w niebie!

Otoz to!

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 06:36:28
Autor: Marek
Sami zboczency !!!

Data: 2009-07-01 13:26:42
Autor: Andrzej Kokakolski
Sami zboczency !!!
Eeeee tam! Zaraz: "zboczency"
Jeden popisuje sie swietna pamiecia a drugi znajomoscia glupawych wiejskich powiedzonek

AK

Data: 2009-06-29 06:50:50
Autor: Antenka
Prawda o Jacksonie wychodzi na jaw - niestety za późno...
Zwyrodnialec!!! :E

Data: 2009-06-30 08:52:14
Autor: Vic
Prawda o Jacksonie wychodzi na jaw - niestety za późno...
Antenka wrote:
Zwyrodnialec!!! :E

Przestan. Nie badz taka pruderyjna :)
Co maja powiedziec ludzie, jesli wiekszosc osob z ktorymi nie wstyd sie zadawac to ich dalsze lub blizsze kuzynostwo??? ;)

Ha, ha, ha :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 17:27:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prawda o Jacksonie wychodzi na jaw - niestety za późno...
wtorek, 30 czerwca 2009 08:52. carbon entity 'Vic' <bjorgul@o2.pl>

Przestan. Nie badz taka pruderyjna :)
Co maja powiedziec ludzie, jesli wiekszosc osob z ktorymi nie wstyd sie
zadawac to ich dalsze lub blizsze kuzynostwo??? ;)

Ha, ha, ha :)

O to to! --
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-01 13:24:11
Autor: Andrzej Kokakolski
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):
Ja kiedyś spałem ze swoją Ciocią. Fakt.. , 2 lata młodsza ode mnie , ale mimo wszystko Ciocia. Hmmm... , było super !!

Pamiec ma Pan fenomenaln. Fakty z tak wczesnego dziecinstwa pamietane po tylu latach!  Pozazdroscic...

AK --

Prawda o Jacksonie wychodzi na jaw - niestety za pó źno...