Prawda o Polsce Tuska w holenderskiej telewizji

Data: 2012-05-13 13:39:12
Autor: Obserwator
Prawda o Polsce Tuska w holenderskiej telewizji
http://niezalezna.pl/28250-prawda-o-polsce-tuska-w-holenderskiej-telewizji

*Kibice w Polsce walczą z pozostałościami po komunizmie, są bojownikami o prawdę i demokrację. W przeddzień Euro 2012 są przez to prześladowani przez władze i niektóre media, niczym Julia Tymoszenko na Ukrainie - taki obraz Polski wyłania się z dokumentu, który wyemitowała holenderska telewizja publiczna.*

*Tego lata uwaga mediów skupia się na piłkarskich mistrzostwach Europy organizowanych w Polsce i na Ukrainie. Dwa kraje na skraju Wspólnoty Europejskiej znajdują się w głębokim kryzysie gospodarczym i politycznym* --
tak 45-minutowy film dokumentalny zapowiedział holenderski kanał Ned2. - fragmenty opisu holenderskiego dokumentu umieszczonego na youtube.*

http://www.youtube.com/watch?v=QHsMoDY0C4E

Data: 2012-05-13 15:49:26
Autor: Rafał
Dnia Sun, 13 May 2012 13:39:12 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

http://niezalezna.pl/28250-prawda-o-polsce-tuska-w-holenderskiej-telewizji

*Kibice w Polsce walczą z pozostałościami po komunizmie, są bojownikami o prawdę i demokrację.

Co ty tu wciskasz sowiecki agencie? Na taki kit da się nabrac tylko kmiot
typu u2 czy raff. To nie są kibice, a kibole, to mafia opłacana przez PiS i
przez twoich mocodawców z Moskwy i Berlina. Waszym dążeniem jest
niedopouszczenie Ukrainy do UE bo wtedy Polska i Ukraina zachwiałaby
niemiecką dominację w UE. Potrafisz liczyć konfidencie? To zsumuj głosy
Ukrainy i Polski i porównaj sumę głosów Niemiec i Francji. O to idzie
walka. Nie pieprz nam Polakom o kibicach-patriotach bo my dobrze wiem przez
kogo ta banda jest opłacana!

Data: 2012-05-13 16:56:31
Autor: u2
W dniu 2012-05-13 15:49, Rafał pisze:
*Kibice w Polsce walczą z pozostałościami po komunizmie, są bojownikami o prawdę i demokrację.
Co ty tu wciskasz sowiecki agencie? Na taki kit da się nabrac tylko kmiot
typu u2 czy raff.

Niezle trzymasz swoja linie. Widac, ze ukonczyles z wyroznieniem kurs
dezinformacji w swoich tajnych specsluzbach na Lubiance ;-)

Data: 2012-05-13 19:59:18
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Rozumiem że z tym samochodem TVN 11.11.11 to było "zwarcie w instalacji
elektrycznej" ? --
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-13 18:03:45
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Rozumiem że z tym samochodem TVN 11.11.11 to było "zwarcie w instalacji
elektrycznej" ?

...i uczestnicy marszu sami sie pobili i skopali.. --

Data: 2012-05-13 20:05:24
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Rozumiem że z tym samochodem TVN 11.11.11 to było "zwarcie w instalacji
elektrycznej" ?

..i uczestnicy marszu sami sie pobili i skopali..

Jak zwykle na kibolskich ustawkach.

Data: 2012-05-14 11:28:38
Autor: White Power
Prawda o Polsce Tuska w holenderskiej telewizji
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Rozumiem że z tym samochodem TVN 11.11.11 to było "zwarcie w instalacji
elektrycznej" ?

Jako to że widziałem to zajście, to zastanawia mnie dlaczego policja stojącą obok tego busa oddaliła się od niego gdy z tłumu wyłoniła się garstka osób które miały złe zamiary, dopiero gdy było już niezłe ognisko policja wróciła.
Ale gdy biorę udział w różnych marszach to po tym co potem dowiaduje się z mediów mam wrażenie że w tym samym  miejscu i w tym samym czasie odbywa się druga podobna impreza.
Gdy w mediach powiedzą że ziemia jest płaska to będzie to prawda objawiona dla stada baranów jakiego jesteś reprezentantem.

Data: 2012-05-14 15:24:53
Autor: Grzegorz Z.
White Power napisał:

Gdy w mediach powiedzą że ziemia jest płaska to będzie to prawda objawiona dla stada baranów jakiego jesteś reprezentantem.

Wypraszam sobie, tak się akurat składa że nie podzielam tradycyjnego
biblijnego poglądu co do płaskości Ziemi. Zapraszam na psr, tam obecnie
trwa dyskusja odnośnie tego czy Ziemia jest płaska i kilka moich
ironicznych postów na ten temat już tam można znaleźć.

Data: 2012-05-14 10:09:11
Autor: White Power
Rafał <5@kolumna.org> napisał(a):
Nie pieprz nam Polakom o kibicach-patriotach bo my dobrze wiem przez
kogo ta banda jest opłacana!

Nosz kurwa, piwo piwo drożeje a mi nikt ani grosza nie dopłaca, skandal w biały dzień!

Data: 2012-05-13 16:38:14
Autor: matusm

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:joodi0$j22$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli nadal,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-05-13 19:26:15
Autor: pluton
Prawda o Polsce Tuska w holenderskiej telewizji
*Kibice w Polsce walczą z pozostałościami po komunizmie, są bojownikami o
prawdę i demokrację.

To ty sie lepiej na meczu nie pokazuj, bo mozesz wrocic z nozem w zebrach.

Nullification

Data: 2012-05-14 10:06:53
Autor: White Power
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> *Kibice w Polsce walczą z pozostałościami po komunizmie, są bojownikami o
> prawdę i demokrację.

To ty sie lepiej na meczu nie pokazuj, bo mozesz wrocic z nozem w zebrach.

A ja bywam czasami na meczach i jakoś nikt mi kosy pod żebro nie sprzedał. To jak w końcu jest?

Data: 2012-05-14 12:31:47
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-14 12:06, White Power pisze:
[...]

Z tym zagrożeniem zdrowia i życia na stadionach to bzdura wykuta w kuźni "Gazety" w zemście Michnika za obelżywe dla niego transparenty na stadionach.

Data: 2012-05-18 20:25:25
Autor: pluton
> [...]
zebrach.

A ja bywam czasami na meczach i jakoś nikt mi kosy pod żebro nie sprzedał.

Bo tu chodzi o mecze pilki noznej a nie warcaby.

Nullification

Data: 2012-05-14 09:28:52
Autor: Lord Donald
W dniu 13.05.2012 15:39,  Obserwator pisze:
[...]

organizowanych w Polsce i na Ukrainie. Dwa kraje na skraju WspĂłlnoty
[...]

Oj nie wierzą w twórczość Donalda i w jego twórczy zielony nadruk konturu Polski na czerwonej mapie Europy.

Prawda o Polsce Tuska w holenderskiej telewizji