Prawda o Polsce Tuska w holenderskiej telewizji

Data: 2012-05-13 19:26:15
Autor: pluton
Prawda o Polsce Tuska w holenderskiej telewizji
*Kibice w Polsce walczą z pozostałościami po komunizmie, są bojownikami o
prawdę i demokrację.

To ty sie lepiej na meczu nie pokazuj, bo mozesz wrocic z nozem w zebrach.

Nullification

Data: 2012-05-14 10:06:53
Autor: White Power
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> *Kibice w Polsce walczą z pozostałościami po komunizmie, są bojownikami o
> prawdę i demokrację.

To ty sie lepiej na meczu nie pokazuj, bo mozesz wrocic z nozem w zebrach.

A ja bywam czasami na meczach i jakoś nikt mi kosy pod żebro nie sprzedał. To jak w końcu jest?

Data: 2012-05-14 12:31:47
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-14 12:06, White Power pisze:
[...]

Z tym zagrożeniem zdrowia i życia na stadionach to bzdura wykuta w kuźni "Gazety" w zemście Michnika za obelżywe dla niego transparenty na stadionach.

Data: 2012-05-18 20:25:25
Autor: pluton
> [...]
zebrach.

A ja bywam czasami na meczach i jakoś nikt mi kosy pod żebro nie sprzedał.

Bo tu chodzi o mecze pilki noznej a nie warcaby.

Nullification

Prawda o Polsce Tuska w holenderskiej telewizji