Prawda o awaryjnosci samochodow francuskich

Data: 2010-06-19 23:25:41
Autor: Yogi\(n\)
Prawda o awaryjnosci samochodow francuskich
U偶ytkownik "Iglo" <fajnefele@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvj3bc$g9a$2inews.gazeta.pl...
Mam juz 3 ren贸wk臋, wcze艣niej mia艂em Daewoo. Znajomi maj膮 r贸偶ne samochody,

Ja mia艂em jedn膮 ren贸wk臋 (kupion膮 jako niespe艂na czteroletni膮) - i nie, dzi臋kuj臋. Potem corolla - dziewi臋膰 lat bez najmniejszej awarii (zepsu艂o si臋 radio i wajcha do otwierania baga偶nika). Nie by艂em uprzedzony do francuz贸w, ale to auto samo mnie "uprzedzi艂o". Kiedy mia艂o osiem lat w zasadzie nie by艂o miesi膮ca, w kt贸rym nie sp臋dzi艂oby kilku dni u mechanika, 偶e o jako艣ci wykonania (tapicerka) nie wspomn臋 - masakra, sama si臋 roz艂azi艂a, przyciski wyskakiwa艂y z deski rozdzielczej, wiecznie psuj膮ca si臋 elektryka, zawieszenie (艂o偶yska, amory, wachacze) - po prostu nieko艅cz膮ca si臋 naprawa.
By膰 mo偶e wiele zale偶y od egzemplarza, ale w wypadku obu samochod贸w - i francuza i japo艅ca - obiegowe opinie potwierdzi艂y si臋 i to bardzo wyra藕nie.

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-19 23:42:41
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2010-06-19 23:25, Yogi(n) pisze:
[...]

A ja Ci napisz臋 po raz kolejny, 偶e Twoje opowie艣ci maj膮 raczej 艣ladow膮
warto艣膰 merytoryczn膮. Najpierw kupi艂e艣 jakie艣 u偶ywane francuskie GTI,
a p贸藕niej kupi艂e艣 cywiln膮 coroll臋. Ja eksploatowa艂em/艣my r贸wnoleg艂e np.
R19 i Coroll臋 E10. Fakt - ta rolka to akurat legenda bezawaryjno艣ci,
ale R19 jako艣 specjalnie awaryjna nie by艂a - by艂a za to o niebo
bardziej komfortowa - ot por贸wnanie dw贸ch podobnych kompakt贸w.
Dodatkowo renia mia艂a przynajmniej 2x tyle przebiegu co rolka.
Po wcze艣niejszych i p贸藕niejszych do艣wiadczeniach z samochodami na
f (mam na my艣li tylko francuskie) mog臋 spokojnie stwierdzi膰, 偶e nie
s膮 one jako艣 bardziej awaryjne od konkurencji.

--
Jutro to dzi艣 - tyle 偶e jutro.

Data: 2010-06-20 02:16:18
Autor: Yogi\(n\)
Prawda o awaryjnosci samochodow francuskich
U偶ytkownik "Artur Ma艣l膮g" <futrzak@polbox.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvjdnt$aig$1inews.gazeta.pl...
A ja Ci napisz臋 po raz kolejny, 偶e Twoje opowie艣ci maj膮 raczej 艣ladow膮
warto艣膰 merytoryczn膮. Najpierw kupi艂e艣 jakie艣 u偶ywane francuskie GTI,

A ja po raz kolejny napisz臋, 偶e bardzo wzruszy艂a mnie Twoja historia ;-)))

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-20 11:50:46
Autor: DoQ
Yogi(n) pisze:
[...]

Wydaje ci sie ze twoja nie byla wzruszjaca?:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-20 17:57:43
Autor: Yogi\(n\)
Prawda o awaryjnosci samochodow francuskich
U偶ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvkodt$tef$2mx1.internetia.pl...

Nie, moja by艂a prawdziwa.

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-20 18:34:18
Autor: DoQ
Yogi(n) pisze:

Wydaje ci sie ze twoja nie byla wzruszjaca?:)
Nie, moja by艂a prawdziwa.

Artura nie byla prawdziwa, bo nie pasowala do twojej?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-20 18:43:37
Autor: Yogi\(n\)
Prawda o awaryjnosci samochodow francuskich
U偶ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvlg2h$lfo$1mx1.internetia.pl...
Yogi(n) pisze:

Wydaje ci sie ze twoja nie byla wzruszjaca?:)
Nie, moja by艂a prawdziwa.

Artura nie byla prawdziwa, bo nie pasowala do twojej?

A w kt贸rym miejscu nie pasowa艂a? Kolejny "czytaj膮cy ze zrozumieniem"?

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-20 18:45:28
Autor: DoQ
Yogi(n) pisze:
Wydaje ci sie ze twoja nie byla wzruszjaca?:)
Nie, moja by艂a prawdziwa.
Artura nie byla prawdziwa, bo nie pasowala do twojej?
A w kt贸rym miejscu nie pasowa艂a? Kolejny "czytaj膮cy ze zrozumieniem"?

To co sie czepiasz i wzruszasz?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-20 00:13:06
Autor: Cavallino
Prawda o awaryjnosci samochodow francuskich
U偶ytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

[...]

No to mia艂e艣 niez艂e auto.
Czytaj膮c Tw贸j opis czu艂em si臋, jakby czyta艂 moje wspomnienia z eksploatacji Megane.
Gorzej, 偶e jak je sprzedawa艂em to nie mia艂o nawet CZTERECH lat.

Data: 2010-06-20 02:19:07
Autor: Yogi\(n\)
Prawda o awaryjnosci samochodow francuskich
U偶ytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvjfd5$aqk$1news.onet.pl...
[...]

Dopiero teraz zauwa偶y艂em, jakiego babola waln膮艂em - WaChacze ;-)

Ja klij贸wk臋 kupi艂em od s膮siada, widzia艂em j膮 wczesniej, kiedy j膮 prowadza艂  - by艂a w b., dobrym stanie. I co z tego, kiedy auto podczas normalnej eksploatacji zacze艂o si臋 rozpada膰?

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-20 09:06:25
Autor: Cavallino
Prawda o awaryjnosci samochodow francuskich
U偶ytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c1d5e81$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja klij贸wk臋 kupi艂em od s膮siada, widzia艂em j膮 wczesniej, kiedy j膮 rowadza艂  - by艂a w b., dobrym stanie. I co z tego, kiedy auto podczas normalnej eksploatacji zacze艂o si臋 rozpada膰?

O艣miolatek ma prawo.
Ale trzylatek, to ju偶 gruba przesada.

Prawda o awaryjnosci samochodow francuskich