Prawda o kibolach Tuska wyłazi na wierzch

Data: 2012-06-15 05:49:16
Autor: Przemysław W
Prawda o kibolach Tuska wyłazi na wierzch

Tomasz Lis dzisiaj w TOK FM:

"Ja półtora tygodnia temu od człowieka oficjela ze sfer okołorządowych usłyszałem, że będą zamieszki, gdzie będą kibole. To nie był członek rządu. Usłyszałem, skąd wyjdą, o której godzinie. A było to przed jednym z meczów, gdzie wiedziałem, że za chwilę będzie ktoś z rządu.
Ja mówię, że trzeba im to powiedzieć. On, że oni to wszystko doskonale wiedzą."

Data: 2012-06-15 06:10:29
Autor: Yogy
Prawda o kibolach Tuska wyłazi na wierzch
Dnia Fri, 15 Jun 2012 05:49:16 -0500, Przemys³aw W napisa³(a):

Tomasz Lis dzisiaj w TOK FM:

"Ja pó³tora tygodnia temu od cz³owieka oficjela ze sfer oko³orz±dowych us³ysza³em, ¿e bêd± zamieszki, gdzie bêd± kibole. To nie by³ cz³onek rz±du. Us³ysza³em, sk±d wyjd±, o której godzinie. A by³o to przed jednym z meczów, gdzie wiedzia³em, ¿e za chwilê bêdzie kto¶ z rz±du.
Ja mówiê, ¿e trzeba im to powiedzieæ. On, ¿e oni to wszystko doskonale wiedz±."

Poparacie im spada to musieli co¶ wymy¶leæ, a skoro Polsk± rz±dzi do¶wiadczony kibol, to trudno siê dziwiæ, ¿e "wykszta³cony" mot³och ¿re mu z rêki.

Prawda o kibolach Tuska wyłazi na wierzch