Prawda o kibolach Tuska wyłazi na wierzch

Data: 2012-06-15 06:10:29
Autor: Yogy
Prawda o kibolach Tuska wyłazi na wierzch
Dnia Fri, 15 Jun 2012 05:49:16 -0500, Przemysław W napisał(a):

Tomasz Lis dzisiaj w TOK FM:

"Ja półtora tygodnia temu od człowieka oficjela ze sfer okołorządowych usłyszałem, że będą zamieszki, gdzie będą kibole. To nie był członek rządu. Usłyszałem, skąd wyjdą, o której godzinie. A było to przed jednym z meczów, gdzie wiedziałem, że za chwilę będzie ktoś z rządu.
Ja mówię, że trzeba im to powiedzieć. On, że oni to wszystko doskonale wiedzą."

Poparacie im spada to musieli coś wymyśleć, a skoro Polską rządzi doświadczony kibol, to trudno się dziwić, że "wykształcony" motłoch żre mu z ręki.

Prawda o kibolach Tuska wyłazi na wierzch