Prawda o marcu ' 68

Data: 2009-04-08 15:45:36
Autor: boukun
Prawda o marcu ' 68
Wczoraj Michnikowska telewizja wciskała Polakom ciemnotę, jakoby Żydzi byli w 1968 roku prześladowani i w Polsce panował wówczas antysemityzm? Dzisiaj oczywiście Żydzi nie są prześladowani i nie użalają się nad swoją uprzywilejowaną pozycją w Polsce, no bo jakże, zatem i nie może być mowy o tzw. dzisiejszym "antysemityźmie". A ponieważ posiadają media, władzę i najwyższe pozycje we wszelkich gałęziach państwa polskiego, mogą nam na siłę w swoich mediach wciskać ciemnotę. Dlatego mamy obowiązek spojrzeć na fakty z innej strony. Cytuję artykuł, który opublikowałem w 2000 roku na grupach:

Znikomy udzial Zydow w Sekretariacie KC PZPR mocno zaniepokoil kierownicze
gremium dzialaczy zydowskich w Polsce. W dniu 5 lipca 1964 roku na poufnym
zebraniu tego gremium z udzialem Bermana, Zambrowskiego, Matwina, Albrechta,
Morawskiego, Zarzyckiego, Jedrychowskiego, Starewicza, Werblana,
Zolkiewskiego, Rybickiego, Szyra, Ochaba, Minca, Jagielskiego i innych
postanowiono podjac walke z W. Gomulka, aby go skompromitowac w oczach
partii i narodu, dzialajac na plaszczyznie politycznej, spolecznej i
gospodarczej. Zdawano sobie doskonale sprawe z tego, ze odsuniecie W.
Gomulki od wladzy moze sie udac jedynie w sytuacji zaistnienia kryzysu
ekonomicznego i spoleczno-politycznego. Wyznaczono tym razem na miejsce
rozruchow Warszawe, a konkretnie srodowisko akademickie UW, w ktorym
dzialalo dobrze zorganizowane i sprawnie dzialajace ugrupowanie mlodziezy
pochodzenia zydowskiego "komandosi". (...)
    Po agresji Izraela na Egipt nastapilo jej potepienie przez wszystkie
kraje socjalistyczne i zerwanie stosunkow dyplomatycznych tych krajow z
Izraelem. Kierownicze gremium dzialaczy zydowskich w Polsce na swym tajnym
posiedzeniu w dniu 12 lipca 1967 roku podjeto decyzje, aby w Polsce do akcji
wkroczyli "komandosi". Jako pretekst wykorzystano dramat A. Mickiewicza pt.
"Dziady", ktorego inscenizacje opracowal K. Dejmek, a role Konrada gral G.
Holubek, eksponujac wszystkie zawarte w nim antyrosyjskie akcenty.
    Na kazdym spektaklu "Dziadow" wystawianych od jesieni 1967 roku w
Teatrze Narodowym w Warszawie, kilkudziesiecioosobowa grupa "komandosow"
wznosila okrzyki w momencie, gdy padly na scenie antyrosyjskie akcenty,
starajac sie wywolac antyradzieckie nastroje. Chodzilo dzialaczom zydowskim
o to, aby sztuka "Dziady" zostala zdjeta w wyniku interwencji ambasady
radzieckiej w Warszawie. W tej sprawie Ozjasz Szechter (ojciec Adama
Michnika) wysoki wowczas urzednik Glownego Urzedu Kontroli Prasy, Publikacji
i Widowisk zwrocil sie do ambasady radzieckiej, domagajac sie interwencji w
sprawie wystawianych "Dziadow", ktore zawieraja, jego zdaniem, "akcenty
antyradzieckie".
    Po oswiadczeniu ambasadora, ze akcenty te dotycza carskiej Rosji i w
niczym nie uwlaczaja Zwiazkowi Radzieckiemu, niezadowolony z takiej
odpowiedzi O. Szechter napisal "donos" na ambasadora ZSRR do Moskwy. W tym
samym czasie syn O. Szechtera - Adam Michnik i inni "komandosi" w dalszym
ciagu podsycali nastroje antyradzieckie wsrod widzow w Teatrze Narodowym w
Warszawie. Gdy atmosfera skandalu wokol przedstawienia nabrala juz
odpowiedniego nasilenia, puszczono w obieg plotke, ze "Dziady" maja byc
zdjete ze sceny na polecenie ambasadora Zwiazku Radzieckiego.
    Na te pulapke dal sie wowczas zlapac Zenon Kliszko czlonek Biura
Politycznego KC PZPR i polecil 15 stycznia 1968 roku ministrowi kultury
zdjecie "Dziadow" z dniem 31 stycznia tegoz roku. Na to tylko czekali
dzialacze zydowscy i "komandosi". Jeden z nich Henryk Szlaifer tak skwitowal
to niefortunne pociagniecie Z. Kliszki: "Bylo dla mnie oczywiste, ze takiej
gratki jak zdjecie "Dziadow" nie mozna bylo wypuscic z rak". W czasie
przedostatniego przedstawienia "Dziadow" zmieniono tresc zakonczenia,
nadajac mu takie brzmienie: "Juz niedlugo koniec dziadow". Na ostatnim zas
przedstawieniu "komandosi" stawili sie prawie w komplecie. Doszlo do
awantury w samym teatrze, a potem na placu wokol niego w koncu na ulicach.
Musiala interweniowac milicja. Winnych zaklocenia porzadku publicznego
ukarano grzywnami. (...)
    Kuron i Modzelewski po powrocie z wiezienia w 1967 roku przejeli od
Michnika pelnie wladzy nad "komandosami", odbyli szereg narad i konsultacji
oraz opracowali scenariusz pozniejszych "wydarzen" marcowych" 1968 roku.
(...)
    H. Szlaifer stwierdzi nieco pozniej: "Wychodzilismy do studentow z
programem sensu stricto politycznym. Jednak wysuniecie od razu wszystkich
postulatow nie bylo mozliwe. Srodowisko studenckie nie bylo jeszcze do tego
"przygotowane". Na pierwszy wiec ogien poszla kwestia obrony praw
studenckich, protest przeciwko bezprawnym relegacjom. Obok tego akcja
solidarnosciowa ze srodowiskiem literackim. Te dwa postulaty mogly byc
"skonsumowane" przez studentow bez wiekszych oporow i wokol nich moglismy
gromadzic zarowno tych bardziej rozeznanych w polityce, jak i mniej. Protest
przeciwko relegacjom i komisjom dyscyplinarnym oraz sprawa "Dziadow", to
tylko wylacznie wstep. Te dwie sprawy trzeba bylo od razu rzucic na szersze
tlo polityczne... Wiec w dniu 8 marca mial byc zarazem sonda i przygrywka do
dalszej akcji...
    Antoni Zambrowski, przedstawiajac wizje przyszlych wydarzen powiedzial,
zacierajac z uciecha rece: "Najpierw studenci, pozniej robotnicy, potem
zolnierze, a w koncu bedzie krwawy Budapeszt. Taki byl ich plan, w imie
ktorego miala sie polac krew polska, mieli za ich ambicje zaplacic naiwni
studenci - Polacy. Po wiecu mialo nastapic powolanie komitetow Studenckich w
poszczegolnych uczelniach warszawskich, nastepnie ich przeksztalcenie w
Rewolucyjny Komitet Studencki (RKS). Dalej droga eskalacji wlaczono do akcji
mlodziez studencka innych miast. Komandosi liczyli na poczucie solidarnosci
studenckiej, element zaskoczenia i zupelny brak rozeznania politycznego
wsrod wiekszosci studentow.
    Tak wiec planowany wiec w dniu 8 marca 1968 roku na dziedzincu UW mial
byc poczatkiem otwartego zamachu stanu. Mial sie przerodzic w otwarty, jawny
bunt, ktory droga stopniowej eskalacji mial doprowadzic do stanu chaosu i
anarchii w kraju. Wowczas dopiero, w przekonaniu "komandosow" zaistnialyby
warunki do wysuniecia pelnej platformy politycznej i do zmiany ekipy
rzadzacej w kraju. Komandosi byli calkowicie pewni, ze odniosa zwyciestwo na
Warszawskim Uniwersytecie. H. Szlaifer na ten temat powiedzial: "Za nami
byla znaczna czesc pracownikow naukowych UW, w tym tacy jak Brus,
Kolakowski, Baczko, Morawski, Zakrzewska, Assorodobraj, Ossowska, Szacki,
Szaniawski, Muszynowski, Beylin".
    Planowany wiec odbyl sie na dziedzincu UW w dniu 8 marca 1968 roku, w
ktorym uczestniczylo okolo 1200 studentow. Po nieudanej akcji interwencyjnej
grup robotniczych i oddzialow ORMO udalo sie rozpedzic wiec dopiero Milicji
Obywatelskiej. Gdy okazalo sie, ze wysilki "komandosow" i ich duchowych
przywodcow (Kuronia, Modzelewskiego, Zambrowskiego, Michnika, Blumsztajna,
Litynskiego i innych) zakonczyly sie niepowodzeniem, nie zawachali sie przed
makabrycznym chwytem, rozpuszczajac plotke o rzekomo zabitej przez MO,
studentce M. Baranieckiej, bedacej w ciazy, ktora w dniu 8 marca lezala w
domu chora. Plotka zrobila swoje. W dniu 9 marca studenci ponownie zaczeli
sie zbierac wznoszac okrzyki: "Precz z Gomulka, Zambrowski do Biura!".
Jednoczesnie w dniu 10 marca Jan Gross i I. Dziatlowicki udali sie do
Krakowa, gdzie spotkali sie z prof. H. Kolodziejska, prof. K. Grzybowskim i
Piotrem Skrzyneckim proszac ich o poruszenie krakowskiego srodowiska
studenckiego na znak solidarnosci z Warszawa.
    Inni emisariusze wyjechali z Warszawy do Poznania, Szczecina, Lodzi,
Gdanska, Katowic, Lublina, Wroclawia, Legnicy i Tarnowa. W dniu 11 marca
1968 roku mlodziez akademicka w Warszawie zdemolowala kino "Kultura",
Biblioteka Rolnicza, kioski "Ruchu", wystawy sklepowe, stojace samochody
itp. Do 20 marca trwaly w wielu uczelniach kraju wiece i zebrania. W dniu 25
marca ukonstytuowal sie we Wroclawiu Ogolnopolski Komitet Ruchu
Studenckiego, ktory proklamowal demonstracje studencka na dzien 22 kwietnia
1968 roku, ktora sie jednak nie odbyla. (...)
    Powyzsze fakty zostaly skwapliwie wykorzystane przez dzialaczy
zydowskich w kraju i za granica do wzmozonej akcji szkalowania Polakow,
imputowania im "wrodzonego" antysemityzmu. Jezeli idzie o kraj, to J.
Ambroziewicz i J. Olszewski pisali wprost, ze "Polske zalewa fala
antysemityzmu, ktorym zarazona jest lub ulega mu, wiekszosc spoleczenstwa
polskiego; czynniki oficjalne temu nie przeciwdzialaja, a wprost przeciwnie,
same rowniez stosuja praktyki dyskryminacyjne; w tych warunkach wskutek
przesladowan rasowych, ludzie pochodzenia zydowskiego zmuszeni sa do
opuszczenia kraju".(...)

Stanislaw Wysocki
"Tylko Polska"

podal
boukun
http://home.t-online.de/home/boukun/
boukun@t-online.de

      Autor: "boukun" <boukun@t-online.de>
      Data: 21 marca 2000 04:07:08

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=4297886

Data: 2009-04-09 18:38:39
Autor: a402
Prawda o marcu ' 68
boukun pisze:
A ponieważ posiadają
media, władzę i najwyższe pozycje we wszelkich gałęziach państwa polskiego,

Jak naród ciągle prześladowany mógł posiąść to wszystko we władanie?

Albo Oni nie byli prześladowani, albo nie posiadają obecnie władzy tak duzej jak to sie pisze, albo jest to tak wspaniały, mądry, genialny naród, że władza ta, a nawet wieksza, może nawet absolutna mu sie należy.

Może Żydzi są właśnie naszym najwiekszym dobrem?
Jak myślicie?

Data: 2009-04-09 19:51:33
Autor: boukun
Prawda o marcu ' 68

Użytkownik "a402" <zorka99@op.pl> napisał w wiadomości news:49DE248F.30700op.pl...
boukun pisze:
A ponieważ posiadają
media, władzę i najwyższe pozycje we wszelkich gałęziach państwa polskiego,

Jak naród ciągle prześladowany mógł posiąść to wszystko we władanie?

Właśnie prześladowanie uczyniło ich silnym i przebiegłym, mieli silną wolę, żeby przetrwać.

Albo Oni nie byli prześladowani, albo nie posiadają obecnie władzy tak duzej jak to sie pisze, albo jest to tak wspaniały, mądry, genialny naród, że władza ta, a nawet wieksza, może nawet absolutna mu sie należy.

Tym też się kierowali, wszystko co było skierowane przeciw Żydom, tłumaczyli sobie oni, że Bóg tak chciał i mają misję dziejową do spełnienia, rozproszyć się po świecie i nawracać wszystkie ludy pogańskie (św. Piotr), bo Żydzi nie chcieli się nawracać na Chrystusa. I ta właśnie wiara, która została m. in. nam Polakom zaszczepiona okazała się na naszą zgubę.

Może Żydzi są właśnie naszym najwiekszym dobrem?
Jak myślicie?

Dobrem? Żyby im się zawsze żyło lepiej jak Polakom w Polsce, jak mówił Geremek. Wychodzi na to, że Polac7y są za głupi, żeby sami sobą mogli rządzić. Jesteśmy dobrym materiałem na niewolników.

boukun

Data: 2009-04-09 19:59:23
Autor: Panslavista
Prawda o marcu ' 68

[...]

Robisz za naganiacza?
Moise-Chazarowie nie są i nigdy Żydami nie byli, lecz sektą talmudyczną.
Szerzysz kłąmstwo żydowskie - chyba jednak to prawda, że twój korzeń
parchaty jest - mimo, że na zdjęciu fujarę masz nieoberżnietą. Podobno coraz
więcej mośków obrzyna sobie symbolicznie.

Data: 2009-04-09 20:02:01
Autor: boukun
Prawda o marcu ' 68

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:grld4v$dom$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A ty swoją mantrę pierdolisz w kółko. Żyd to Żyd, a nie pogrzebacz, jak mawia Ferdynad Kiepski.

boukun

Data: 2009-04-09 20:18:51
Autor: Panslavista
Prawda o marcu ' 68

> [...]
> więcej mośków obrzyna sobie symbolicznie.

A ty swoją mantrę pierdolisz w kółko. Żyd to Żyd, a nie pogrzebacz, jak

To nie moja mantra. To badania DNA zrobione i sfinansowane przez Izrael.
Robione wsród tych tzw. Żydów Aszkenazi. I wyszło na to, ze nie maja żadnych
powiązań genetycznych z Semitami. To tak jakbys głosił, że jesteś
Hotentotem, a jaki kuń - kożden widzi.
Parch to parch...

Data: 2009-04-09 21:45:35
Autor: boukun
Prawda o marcu ' 68

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:grle99$gih$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Robione wsród tych tzw. Żydów Aszkenazi. I wyszło na to, ze nie maja żadnych
powiązań genetycznych z Semitami. To tak jakbys głosił, że jesteś

Polski naród wykształtował się dopiero od Mieszka I, a jednak polski naród istnieje.

boukun

Data: 2009-04-09 21:50:14
Autor: Panslavista
Prawda o marcu ' 68

> [...]
> Parch to parch...

Polski naród wykształtował się dopiero od Mieszka I, a jednak polski naród

Aszkenazi (w/g ich tłumaczeń) to zaginione 13 plemię Izraela, a Polacy 14...

Prawda o marcu ' 68