Prawda o marcu ' 68

Data: 2009-04-09 18:38:39
Autor: a402
Prawda o marcu ' 68
boukun pisze:
A ponieważ posiadają
media, władzę i najwyższe pozycje we wszelkich gałęziach państwa polskiego,

Jak naród ciągle prześladowany mógł posiąść to wszystko we władanie?

Albo Oni nie byli prześladowani, albo nie posiadają obecnie władzy tak duzej jak to sie pisze, albo jest to tak wspaniały, mądry, genialny naród, że władza ta, a nawet wieksza, może nawet absolutna mu sie należy.

Może Żydzi są właśnie naszym najwiekszym dobrem?
Jak myślicie?

Data: 2009-04-09 19:51:33
Autor: boukun
Prawda o marcu ' 68

Użytkownik "a402" <zorka99@op.pl> napisał w wiadomości news:49DE248F.30700op.pl...
boukun pisze:
A ponieważ posiadają
media, władzę i najwyższe pozycje we wszelkich gałęziach państwa polskiego,

Jak naród ciągle prześladowany mógł posiąść to wszystko we władanie?

Właśnie prześladowanie uczyniło ich silnym i przebiegłym, mieli silną wolę, żeby przetrwać.

Albo Oni nie byli prześladowani, albo nie posiadają obecnie władzy tak duzej jak to sie pisze, albo jest to tak wspaniały, mądry, genialny naród, że władza ta, a nawet wieksza, może nawet absolutna mu sie należy.

Tym też się kierowali, wszystko co było skierowane przeciw Żydom, tłumaczyli sobie oni, że Bóg tak chciał i mają misję dziejową do spełnienia, rozproszyć się po świecie i nawracać wszystkie ludy pogańskie (św. Piotr), bo Żydzi nie chcieli się nawracać na Chrystusa. I ta właśnie wiara, która została m. in. nam Polakom zaszczepiona okazała się na naszą zgubę.

Może Żydzi są właśnie naszym najwiekszym dobrem?
Jak myślicie?

Dobrem? Żyby im się zawsze żyło lepiej jak Polakom w Polsce, jak mówił Geremek. Wychodzi na to, że Polac7y są za głupi, żeby sami sobą mogli rządzić. Jesteśmy dobrym materiałem na niewolników.

boukun

Data: 2009-04-09 19:59:23
Autor: Panslavista
Prawda o marcu ' 68

[...]

Robisz za naganiacza?
Moise-Chazarowie nie są i nigdy Żydami nie byli, lecz sektą talmudyczną.
Szerzysz kłąmstwo żydowskie - chyba jednak to prawda, że twój korzeń
parchaty jest - mimo, że na zdjęciu fujarę masz nieoberżnietą. Podobno coraz
więcej mośków obrzyna sobie symbolicznie.

Data: 2009-04-09 20:02:01
Autor: boukun
Prawda o marcu ' 68

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:grld4v$dom$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A ty swoją mantrę pierdolisz w kółko. Żyd to Żyd, a nie pogrzebacz, jak mawia Ferdynad Kiepski.

boukun

Data: 2009-04-09 20:18:51
Autor: Panslavista
Prawda o marcu ' 68

> [...]
> więcej mośków obrzyna sobie symbolicznie.

A ty swoją mantrę pierdolisz w kółko. Żyd to Żyd, a nie pogrzebacz, jak

To nie moja mantra. To badania DNA zrobione i sfinansowane przez Izrael.
Robione wsród tych tzw. Żydów Aszkenazi. I wyszło na to, ze nie maja żadnych
powiązań genetycznych z Semitami. To tak jakbys głosił, że jesteś
Hotentotem, a jaki kuń - kożden widzi.
Parch to parch...

Data: 2009-04-09 21:45:35
Autor: boukun
Prawda o marcu ' 68

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:grle99$gih$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Robione wsród tych tzw. Żydów Aszkenazi. I wyszło na to, ze nie maja żadnych
powiązań genetycznych z Semitami. To tak jakbys głosił, że jesteś

Polski naród wykształtował się dopiero od Mieszka I, a jednak polski naród istnieje.

boukun

Data: 2009-04-09 21:50:14
Autor: Panslavista
Prawda o marcu ' 68

> [...]
> Parch to parch...

Polski naród wykształtował się dopiero od Mieszka I, a jednak polski naród

Aszkenazi (w/g ich tłumaczeń) to zaginione 13 plemię Izraela, a Polacy 14...

Prawda o marcu ' 68